Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Zakup CRV 2007
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Kupujemy CR-V
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:15, 11 Sty 2013    Temat postu:

mastil
"Wersje 1,8TSI czy 2,0TSI są bardzo udanymi konstrukcjami nie sprawiającymi problemów"

"Kolejnym gościem naszej listy jest stosunkowo młoda konstrukcja grupy Volkswagena czyli benzynowy motor 1,8 TSI. W tym przypadku zastosowano wadliwy napinacz łańcucha rozrządu, który z czasem przestaje odpowiednio napinać i w związku z tym łańcuch zaczyna przeskakiwać. Taki stan rzeczy może doprowadzić do uderzenia zaworów w tłoki i zniszczenia jednostki napędowej. Remont takiej usterki to wydatek około 8000 zł."
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:20, 11 Sty 2013    Temat postu:

"Bzdura. To znaczy, że nie miałeś do czynienia ani z passatem b6, ani b7" - wytarczy że inni mieli:))

Opinie użytkowników passata B6:
"stracił moc na mniej więcej 4 miesiące i service nie mógł dojść dlaczego, Układ elektryczny: ciałgłe problemy na zmizne z prawym ksenonem, lewym ksenonem i pozycyjnymi z przodu, Inne: po 140000km popsuła się sprężarka"
"branie oleju i pompa paliwowa ktora przynajmniej u mnie wytrzymala 35000km, Układ elektryczny: pada pokolej wszystkood wycieraczek do swiatel"
"wymieniono wszystkie 4 pompowtryski przy przebiegu ok. 120 tys.km, Inne: problemy z uruchamianiem przy temperaturach ujemnyc"
"Silnik: pęknięcie głowicy120tys.km-wada odlewu-serwisy to znają ale udają ,że nie wiedzą, Zawieszenie: ząbkowanie nowych opon przebieg 15tys.km, Inne: słabe plastiki w kabinie-rozwarstwiają się"
itd. itp................
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez traks dnia Pią 10:22, 11 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:45, 11 Sty 2013    Temat postu:

Matsil chyba nie chcesz powiedzieć, że TSI oparty na bezpośrednim wtrysku benzyny i z turbiną jest mniej awaryjny od wolnossącego dopracowanego V-Teca? Silniki z turbo w ogóle raczej nie są do miasta. Te TSI w Q5 z którymi masz do czynienia mają śmieszne przebiegi, więc ocena awaryjnosci na ich podstawie jest żadna. W ogóle te silniki sa stosunkowo młode.

Tu: [link widoczny dla zalogowanych]
silnika 1.8 TSI każą unikac jak ognia

Tu o maskrycznym zużyciu oleju przez 2.0 TFSI:
[link widoczny dla zalogowanych]

Tez uważam, że cena CR-V jest zawyżona, ale tu można przynajmniej liczyc na bezawaryjność i bezstresową jazde po miescie z częstymi startami i gaszeniem silnika


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pean dnia Pią 10:51, 11 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matsil




Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:25, 11 Sty 2013    Temat postu:

Panowie,
Nigdzie nie napisałem, że TSI jest mniej awaryjny od wolnossącego silnika hondy, bo to byłaby kompletna bzdura. Silniki wolnossące są na tyle prostymi konstrukcjami, że nie ulegają tak często awariom, a jeżeli hodzi o silniki hondy, to są pod tym kątem bardzo udanymi jednostkami. Dlatego też m.in. kupiłem takie auto do krótkich, miejskich przebiegów Wink.
Jednak o silnikach hondy nie można powiedzieć, że grzeszą dynamiką czy małym spalaniem. Coś za coś.
Miałem też imprezę sti, która u mnie łatwo nie miała. Silnik doładowany o mocy 320KM przeżywał wiele i też nigdy nie zawiódł - to jednak jest konstrukcja japońska Wink.

traks, świetne argumenty, znam te opinie, bo miałem passata 2,0TDI przez ponad 3 lata, ale moje uwagi były do jakości wykończenia wnętrza a nie silnika Wink.
Z drugiej strony pomimo tych wszystkich opinii, w swoim modelu wymieniłem tylko 2 rzeczy - dżojstk sterowania ustawień lędźwiowych fotela kierowcy - padły styki i działał tylko do przodu (245pln) oraz czujnik niskiego poziomu w zbiorniczku spryskiwaczy - opróżniłem przy dużym mrozie i po nalaniu już nie zgasł (134pln). Poza tym tylko wymiana oleju i inne tematy eksploatacyjne. Życzyłbym każdemu takich problemów z autem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:36, 11 Sty 2013    Temat postu:

"..ale moje uwagi były do jakości wykończenia wnętrza a nie silnika"

Passat B7, opinie użytkowników:
"Kiedy dwa lata temu w salonie usiadłem w Passacie pomyślałem - wow, jaki kawał fajnej, solidnej bryki. Dziś, po kilku miesiącach użytkowania Passata nie jestem już tak przekonany o tej solidności. Po 6000km wnętrze zaczyna skrzypieć i trzeszczeć jak w starej szafie. Strach pomyśleć co będzie po 100.000km. Trzeszczy szklany dach, na nierównościach skrzypi i stuka z okolic podłokietnika, tylnych słupków, bagażnika. Mam czasem wrażenie, że auto się pomału rozlatuje. Jakość spasowania elementów karoserii też nie powala. Listwy i szczeliny nie zgrywają się tak jak to obiecują katalogi i zdjęcia z reklam. Mimo kryzysowch czasów, płacąc w końcu niemałe pieniądze można oczekiwać lepszej dbałości o detale. To nie powypadkowy wypust z szopy pana Zdzicha, a fabrycznie nowe auto i to w wersji Highline. Nie wiem, może w ramach oszczędności VW składa swoje samochody po ciemku?
1.8 TSI 160 KM manualna, 2012 r., 6000 km"

"Powiem tak generalnie auto jest w porządku, jeździ się wygodnie, przyspieszenie może być, ale nie ma rewelacji. Najgorszą wadą tego auta są trzeszczące plastiki, które mogą doprowadzić do furii. W serwisie powiedziano, że auto które kosztowało 150 000 PLN jest produkowane w czasie kryzysu i nie można od niego oczekiwać zbyt wiele.
2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170 KM manualna, 2011 r., 12000 km"

[link widoczny dla zalogowanych]

... a najlepsze o jakich przebiegach ludzie tonapisali:)))


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez traks dnia Pią 11:39, 11 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matsil




Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:31, 11 Sty 2013    Temat postu:

No ja nie miałem tego problemu i muszę przyznać, że o ile w b5 stukał mi schowek i to było irytujące, to w b6 była totalna cisza. Nawet jak przeglądnąć wszystkie opinie na temat tych aut, to są to pojedyncze przypadki niezadowolenia z wykończenia wnętrza. Za to w crv większość ludzi to widzi.
Ale OK, to nie wątek o passacie czy audi, choć sam to trochę sprowokowałem.
Nadal uważam, że crv to bardzo porządne auto, jedno z ładniejszych w segmencie, jedynie stanowczo za drogie jak na standard jaki oferuje.
Mój brat jest wielkim fanem hondy od dawna, miał 2 civici type-ry a na koniec accorda type-s. Później kupił skodę rs, bo jak to powiedział zwyciężyła praktyczność (pojemność kombi), natomiast ciągle wzdycha za hondą. Uważa, że hondę kupuje się sercem a nie rozumem Wink. Jeździ także motocyklem i pomimo, że uważa, że suzuki gsx-r prowadzi się lepiej na codzień jeździ cbrką, bo marki nie zdradzi Wink.

P.S. Na tym forum już dawno chyba nie powstało tyle postów w jeden dzień Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:49, 11 Sty 2013    Temat postu:

"Na tym forum już dawno chyba nie powstało tyle postów w jeden dzień Wink."
Chyba od czasu jak zbrakło użytkownika "rostka", który każdy wpis zaczynał od zdania, : a w moim fiacie..... Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matsil




Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:09, 11 Sty 2013    Temat postu:

traks napisał:
Chyba od czasu jak zbrakło użytkownika "rostka", który każdy wpis zaczynał od zdania, : a w moim fiacie..... Smile)

Tak, zniknął tak szybko jak się pojawił, ale przez jakiś czas było wesoło.
On to się na crv nanarzekał, na tyle go "zmęczyła", że po miesiącu ją sprzedał Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:12, 25 Sty 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Link do najczęściej psujących się i najmniej awaryjnych siników....oczywiście Honda na czele drugiej list Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
olos47




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:27, 14 Sty 2014    Temat postu:

Witam,
Jestem tu nowy. I chciałem zapytać użytkowników o opinie na temat CRV IV 2,2 i-DTEC z automatem. Wiem, że automat z 2,0 VTEC jest nienajlepszym rozwiązaniem - jeździłem na jazdach testowych. Chociaż w IV generacji ma już opcję "S" i można go przytrzymać na obrotach. Jednak ja jestem zdecydowany na diesla i chciałbym z uwagi na wygodę mieć AT. W katalogu 2,2 diesel AT wygląda dużo lepiej niż 2,0 Pb AT. To chyba wynika z dużego momentu przy niskich obrotach. Na codzień mam okazję jeździć Legendem z AT i mimo przebiegu prawie 250 tyś km skrzynia chodzi jak nowa. Nigdy żadnych problemów nie było - raz był w niej zmieniany olej i w tylnym mości przy 150 tyś km. Stąd też zależy mi na AT

Śledząc tą dyskusję chciałem powiedzieć koledze, który tak bardzo jest zadowolony z grupy VAG, że ja właśnie pozbyłem się auta z VAG i już bardzo temu koncernowi dziękuję. Zaznaczam że to nie pierwsze moje auto z VAGa ale napewno ostatnie. Nie chcę dalej ciągnąć tego wątka bo nie o to tu chodzi. Powiem tylko, że jakość tych samochodów obecnie woła o pomstę do nieba!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Kupujemy CR-V Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy