Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karikus
Dołączył: 30 Cze 2014 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 4:47, 30 Cze 2014 Temat postu: CR-V I - benz czy gaz |
|
|
Witam, do wydania mam ok. 20.000 zł I TYLKO TYLE. Po przefiltrowaniu ogłoszeń na różnych znanych portalach typu kupno/sprzedaż (przebieg do 220.000 km, klimatyzacja, benzyna/LPG, cena do 16.000 zł) pojawia się mi się kilka ciekawych propozycji CR-V I - druga generacja niestety powyżej 20.000 zł. Abstrachując od tego, co w jakim stanie technicznym nie mogę się zdecydować czy brać benzynę i zagazować (opcja droższa, ale czy bardziej opłacalna zakładając gaz w silniku przy takim przebiegu, czy tez skupić się tylko na autach z zamontowanym już LPG). Biorę pod uwagę nawet natychmiastową regenerację głowicy zaraz po zakupie CR-V - ki, jeśli tylko jest co regenerować. Możecie mi doradzić w tej kwestii? Dzięki!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:53, 30 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Bierz bez gazu i zagazuj. Od razu idź na stronę [link widoczny dla zalogowanych] i poszukaj polecane zakłady gazowe. Na tym forum się dowiesz jakie wtryski, parownik i komputer dobrać. W używanym z gazem możesz mieć założona kiepską instalacje i możesz mieć tylko problemy. Jesteś z Warszawy polecam warsztat montażowy MIGAZ oni nie jedna hondę zagazowali i chłopaki z forum accorda chwalą ten warsztat.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
rozek260
Dołączył: 28 Kwi 2014 Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielka brytania/bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:29, 30 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Popieram kolege wrcfan najlepiej nez gazu ze wzgedu na to ze niewiadomo kiedy byl zakladany kto zakladal i jak dbal o to kiedy regulowal zawory
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:33, 30 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
No chyba że trafi ci się duuużo taniej już z głowicą do roboty, wtedy można pomyśleć o włożeniu głowicy od Vteca, a to już inna jazda
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:35, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
traks napisał: | No chyba że trafi ci się duuużo taniej już z głowicą do roboty, wtedy można pomyśleć o włożeniu głowicy od Vteca, a to już inna jazda |
Wtedy trzeba będzie wymienić wtryski gazu , parownik i być może komputer do LPG. Czyli prawie koszt nowej instalacji.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
karikus
Dołączył: 30 Cze 2014 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 3:54, 02 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Muchas gracias Panowie, wydawało mi się, że raczej będziecie polecać już z gazem, no ale nigdy z autem z LPG nie miałem do czynienia. Choć Wasza odpowiedź rodzi kolejne pytanie - czy w CRV-ce z przebiegiem do 200.000 w benzynie, która ma być zagazowana, od razu regenerować głowicę? Czy omówić to najpierw z mechanikiem/gazownikiem? Chciałbym, ażeby służyła mi jak najdłuzej - mimo, iż zrobi rocznie może te 10.000 km (głównie zimą po Wawie) - dlatego choć zamierzany jej przebieg roczny mały, to jednak spalanko w benzynie od grudnia do marca jak dla mnie za duże
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karikus dnia Śro 4:02, 02 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
rozek260
Dołączył: 28 Kwi 2014 Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielka brytania/bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 5:21, 02 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Watpie aby crv mialo odrazu glowice do regeneracji zalezy jak kto dbal:) to nie civic czy accord gdzie malolacik jezdzil i katowal auto:)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:31, 02 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Sprawdz kompresje i wyregoluj zawory przed montazem gazu. Mam znajomego ktory zakladal gaz w accordzie przy niecalych 200tys km. Teraz ma ponad 400tys km. Regolowal zawory co 15tys km, wymianial regolarnie olej i co jakis czas sprawdzal instalacje u gaziarza i nie mial żadnych problemow. Przed zalozeniem gazu naprawdę polecam przeczytac te tematy z forum accorda co podalem wczesniej. Jesli gaziarz ustawi za uboga mieszanke to glowica bedzie zaraz do roboty, no i obowiozkowo robienie map podczas jazdy
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
karikus
Dołączył: 30 Cze 2014 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:13, 02 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ależ trzeba dbać o ten gaz; moze zostawie to auto jako weekendowe i na samej benzynie. Ostatnie pytanko - bawić się w automat w tej Hondzie, czy raczej sobie darować? Równiez nigdy nie miałem do czynienia z niczym, co nie byłoby w pełni manualne. Chociaż jak patrzę na ogłoszenia, to I gen. to głównie manuale, a więc tu sprawa jasna - a na co zwracać uwagę przy oglądaniu takiej CRV-ki? I tak wezmę mechanika, ale mógłbym mu przypomnieć w razie potrzeby, co musiałby jeszcze sprawdzić/ocenić. W końcu to nie plaskacz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karikus dnia Śro 11:17, 02 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:40, 02 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
karikus napisał: | Ależ trzeba dbać o ten gaz;. |
Bez przesady , przy takim przebiegu jak planujesz to raz do roku wizyta u gaziarza na wymianę filtrów i regulację instalacji oraz sprawdzenie i ew, regulację zaworów..... w zasadzie tyle
A co sprawdzić? Głównie blacharkę , czy nie ma śladów naprawy i w jakim jest stanie pod względem korozji. Działanie tylnego mostu oraz kondycję zawieszenia, bo tutaj kompleksowa naprawa może nadszarpnąć budżet
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Axit
Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:05, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
rozek260 napisał: | Popieram kolege wrcfan najlepiej nez gazu ze wzgedu na to ze niewiadomo kiedy byl zakladany kto zakladal i jak dbal o to kiedy regulowal zawory |
Panowie nie demonizujcie LPG. Ja kupiłem z LPG zapytałem poprzednika ile mniej więcej ma na gazie. Potem podjechałem do zakładu który ogarnia dany typ instalacji. Tam panowie podłączyli pod kompa i potwierdzili przebieg na gazie - to się da sprawdzić po ilości przepracowanych godzin.
A propo kupowania sprzedałbym swoją, ale kurcza widzę co się dzieje na rynku samochodów i przeprosiłem się ładnie z Hondą i jeździmy dalej.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:33, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Axit napisał: |
A propo kupowania sprzedałbym swoją, ale kurcza widzę co się dzieje na rynku samochodów i przeprosiłem się ładnie z Hondą i jeździmy dalej. |
Miałem ten sam dylemat i stwierdziłem że lepiej zainwestować i doprowadzić do porządku to co się już ma, niż pakować kasę w nowe auto.
Generalnie jak bym brał z gazem, to szukałbym takiego w którym już trzeba robić głowicę. Można dobrze zejść z ceną, zrobić i cieszyć się jazdą
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
karikus
Dołączył: 30 Cze 2014 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 5:52, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jeszcze takie pytanko - czy ta Honda 2.0 147 KM rzeczywiście jest taka mułowata? Oglądałem 2 egzemplarze (dzidzia mi się urodziła, musiałem zmniejszyć budżet do 15.000 zł), ale nie jeździłem, bo były w stanie innym niż sprzedający mówił. Jeśli załaduję małżonkę, dwoje dzieci i kupę bagaży to na Zakopiance będę musiał zjeżdżać na bok przepuszczając inne auta? Tak właśnie robiłem moim swiftem 1.0, tyle że w drodze nad morze, o górach tym jeździdłem mogę zapomnieć
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Maxell
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:05, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
karikus napisał: | Jeśli załaduję małżonkę, dwoje dzieci i kupę bagaży to na Zakopiance będę musiał zjeżdżać na bok przepuszczając inne auta? |
podejrzewam że cr-v w ogóle nie podjedzie pod zakopianke bo jest za słaba, choć jest światełko w tunelu, a mianowicie można podpiąć do cr-v wyciągarkę i zaczepić line za drzewo, i w taki właśnie sposób a mianowicie - trochę liną, trochę silnikiem i jeszcze rodzina jak będzie z tyłu pchała to może jakoś wlezie pod tą górę, ale na pewno bez bagażu, po który trzeba będzie wrócić sie i przynieść go na piechote
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maxell dnia Pią 12:09, 27 Mar 2015, w całości zmieniany 3 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
karikus
Dołączył: 30 Cze 2014 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 7:09, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
ok przekonałeś mnie:)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|