Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majki
Dołączył: 18 Lut 2014 Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:06, 18 Lut 2014 Temat postu: CR-V 2014 - 2.0 benzyna czy 1,6 iDTEC ? |
|
|
Witam wszystkich
Temat wiem, ze prowokacyjny może odrobinę, ale dylemat zawsze jakiś jest.
W okolicach maja musze podjąć decyzję, czy nowa si-ar-wi ma być z benzyną czy nowym dieslem ... Przebieg roczny to max 15 kkm, podróżowanie do pracy najczęściej, około 30 km dziennie ... 2-3 razy do roku dalszy wypad ...
No dylemat mam ...
Boję się szczerze mówiąc spalania w benzynie ....
Co nie zmienia fakty, ze ma to być tylko to auto. Żadne inne
pozdrawiam, majki
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:52, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, że benzyna też 2WD... Wtedy kupno SUV-a jest bez sensu ..., ale jeżeli już ktoś chce, bo taka moda, bo sasiedzi, itd.... to wybór jest chyba oczywisty. Wrzuć sobie dowolny kalkulator opłacalności kupna diesla, wprowadź dane i masz odpowiedź.
Diesel 1,6 w CR-V ( po warunkiem, że nic w nim nie strzeli i że koszty obsługi serwisowej sa takie same - a nie są ) zwróci się w stosunku do benzyny 2,0 przy przebiegu 15.000 rocznie po ...................
9 latach!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pean dnia Wto 10:54, 18 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Dołączył: 18 Lut 2014 Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:01, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź.
Też jak coraz bardziej skłaniam się ku benzynie, czytając o problemach z DPF ...
Tak, benzyna 2WD. Nie wiem, czy SUV z napędem na jedną oś jest bez sensu ... Wybory nie są tylko dyktowane tylko tym, że musze mieć duży samochód, to od razu 4WD, dyferencjały i inne pierdoły ...
Po prostu, to piękny duży samochód. I tyle. Albo aż
pozdrawiam, majki
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
alcisow
Dołączył: 04 Mar 2014 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:11, 04 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Aż się zarejestrowałem, żeby co nieco dopisać w tym temacie .
W/g mnie właśnie zakup crv 4x4 to pomyłka, rzeczywisty prześwit jest taki jak w kompakcie, na długości całego podwozia auta jest obniżenie co przy zjeździe z asfaltu może skończyć się zawieszeniem auta. Polecam poszukanie na YT jak ruscy testują ten offroad i czym to się skończyło. Ten napęd to też nie quattro tylko zwykłe załączanie tylnych kół w przypadku poślizgu - jak już lecimy...
Jeśli już myślimy o offroad to odpowiedni prześwit ma volvo, tylko że to inna półka cenowa. CRV to taka podwyższona limuzyna do wygodnego i spokojnego poruszania się.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 1:44, 05 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
alcisow napisał: | Aż się zarejestrowałem, żeby co nieco dopisać w tym temacie .
W/g mnie właśnie zakup crv 4x4 to pomyłka, rzeczywisty prześwit jest taki jak w kompakcie, na długości całego podwozia auta jest obniżenie co przy zjeździe z asfaltu może skończyć się zawieszeniem auta. Polecam poszukanie na YT jak ruscy testują ten offroad i czym to się skończyło. Ten napęd to też nie quattro tylko zwykłe załączanie tylnych kół w przypadku poślizgu - jak już lecimy...
Jeśli już myślimy o offroad to odpowiedni prześwit ma volvo, tylko że to inna półka cenowa. CRV to taka podwyższona limuzyna do wygodnego i spokojnego poruszania się. |
w/g tego co napisałeś napęd 4x4 jest również pomyłką w subaru, audi i innych autach typu suv czy osobowych bo mają za mały prześwit. W CRV tył załącza się tylko podczas uślizgu przednich kół, dzięki temu mniej pali. Nikt nie kupuje CRV na offroad bo to auto typowo rodzinne, a quattro w audi też nie jest rewelacyjnym napędem 4x4
http://www.youtube.com/watch?v=Uwr5_Sd47Us
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:25, 05 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
alcisow napisał: | Aż się zarejestrowałem, żeby co nieco dopisać w tym temacie .
W/g mnie właśnie zakup crv 4x4 to pomyłka, rzeczywisty prześwit jest taki jak w kompakcie, na długości całego podwozia auta jest obniżenie co przy zjeździe z asfaltu może skończyć się zawieszeniem auta. Polecam poszukanie na YT jak ruscy testują ten offroad i czym to się skończyło. Ten napęd to też nie quattro tylko zwykłe załączanie tylnych kół w przypadku poślizgu - jak już lecimy...
Jeśli już myślimy o offroad to odpowiedni prześwit ma volvo, tylko że to inna półka cenowa. CRV to taka podwyższona limuzyna do wygodnego i spokojnego poruszania się. |
W takim razie niepotrzebnie się rejestrowałeś
Ten zbędny napęd 4x4 zaoszczędził mi klikakrotnego zakładania łańcuchów w górach, pozwolił wygrzebać się ze śniegu i dawał pewność ruszania na śliskim. raz pozwolił wyjechać z dziury na parkingu pokrytej lodem, w których przód buksował. Po to ten napęd jest. Kiedy nie jest potrzebny, to sobie śpi i nie zużywa paliwa. Za ten - nawet primitywny napęd 4x4 - w SUV-ie jestem gotowy dopłacić, nawet kosztem innych pierdół...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
matsil
Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:28, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
[quote="wrcfan"] alcisow napisał: |
w/g tego co napisałeś napęd 4x4 jest również pomyłką w subaru, audi i innych autach typu suv czy osobowych bo mają za mały prześwit |
Proponuje przejechać się kiedyś subaru, byle jakim i nie pisać takich bzdur. Nie ma lepszego napędu 4x4. Długo jeździłem imprezą STI, już nie chodzi o jej osiągi czy prowadzenie, ale sam napęd, który jest genialny. Próbowałem wiele aut 4x4 i niestety prawda jest taka, że ten z hondy jest najgorszy.
Tyle, że zdecydowanie lepiej mieć 4x4 nawet to z crv niż w ogóle go nie mieć. To na pewno nie auto do offroadu, ale spokojnie radzi sobie w przypadku głębszego śniegu czy poprawia poczucie bezpieczeństwa na śliskim. Nie ma co tez krytykować tych, co kupują wersję 2wd. Niektórym po prostu odpowiada wygląd samochodu i jego walory gabarytowe, a 4x4 wykorzystają raz w roku albo wcale. Tyle w temacie, czego by się nie wybrało, wybierze się dobrze, byleby to robić świadomie .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matsil dnia Pon 22:30, 10 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 2:05, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
[quote="matsil"] wrcfan napisał: | alcisow napisał: |
w/g tego co napisałeś napęd 4x4 jest również pomyłką w subaru, audi i innych autach typu suv czy osobowych bo mają za mały prześwit |
Proponuje przejechać się kiedyś subaru, byle jakim i nie pisać takich bzdur. Nie ma lepszego napędu 4x4. Długo jeździłem imprezą STI, już nie chodzi o jej osiągi czy prowadzenie, ale sam napęd, który jest genialny. Próbowałem wiele aut 4x4 i niestety prawda jest taka, że ten z hondy jest najgorszy.
Tyle, że zdecydowanie lepiej mieć 4x4 nawet to z crv niż w ogóle go nie mieć. To na pewno nie auto do offroadu, ale spokojnie radzi sobie w przypadku głębszego śniegu czy poprawia poczucie bezpieczeństwa na śliskim. Nie ma co tez krytykować tych, co kupują wersję 2wd. Niektórym po prostu odpowiada wygląd samochodu i jego walory gabarytowe, a 4x4 wykorzystają raz w roku albo wcale. Tyle w temacie, czego by się nie wybrało, wybierze się dobrze, byleby to robić świadomie . |
Proponuje przeczytać mój post jeszcze raz ze zrozumieniem. Napisałem tam dokładnie to samo co ty. Ja też sadzę że napęd subaru jest najlepszy. Oprócz CRV mam też 22B
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
matsil
Dołączył: 09 Lut 2012 Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:16, 15 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Rzeczywiście przesłanie inne, pisałem raczej pod wpływem emocji a nie z głową. Pozdrawiam miłośnika marki .
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
majki
Dołączył: 18 Lut 2014 Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:18, 16 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Kupiona
2.0 i-VTEC 2WD Elegance, ciemny grafit.
Bajka
pozdro, majki
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mleni
Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:34, 21 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
powiedz jak sprawuje z tym silnikiem? jak spalanie po mieście?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
gx2
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Bemowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:57, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
no właśnie, jak spalanie? nadal bajka, czy może bajka ze specyfikacji ma się nijak do rzeczywistości?
przepraszam za zgryźliwy komentarz, ale mam 2.0 4x4 elegance i spalanie "to nie je bajka"
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
w_jezierski
Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Kamionki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:03, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Moja (napęd na przód, wersja Elegance) pali ok 8,78 l - średnia z prawie dwóch lat jazdy (42k km)
Jak się postaram to na trasie zejdę do ok 6,5 - 7 l, a na autostradzie przy prędkościach ok 130 - 140 km (A2: Poznań - Warszawa) - ok 10l
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:11, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
w_jezierski napisał: | Moja (napęd na przód, wersja Elegance) pali ok 8,78 l - średnia z prawie dwóch lat jazdy (42k km)
Jak się postaram to na trasie zejdę do ok 6,5 - 7 l, a na autostradzie przy prędkościach ok 130 - 140 km (A2: Poznań - Warszawa) - ok 10l |
a w mieście? Bo niektórym ta wersja w mieście pali 7,5 l :
http://www.crvklub.fora.pl/nasze-auta,3/cr-v-2014-2wd-2-0-i-vtec-elegance,2150.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pean dnia Pon 21:15, 24 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
w_jezierski
Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań/Kamionki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:30, 25 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
w tamtym temacie już się wypowiadałem - w sumie o mieście zapomniałem napisać bo ostatnio w zasadzie nie jeżdżę - jak mi się raz zdarzyło bezpośrednio po zatankowaniu to średnia wyszła 12 l, ale trafiłem na spore korki, sądzę, że przy umiarkowanym ruchu średnia powinna być w granicy 10l
dla zainteresowanych: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez w_jezierski dnia Wto 15:35, 25 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|
|