Witam wszystkich miłośników marki Honda
Od niedawna jestem posiadaczem CRV IV generacji
Silnik 1.6 I-Dtec 88KW , rok 2014.
Skrzynia manualna , 154tyś kilometrów przebiegu, potwierdzonego ksiazką serwisową. Samochód z rynku duńskiego.
Pojawił mi sie problem a mianowicie po uruchomieniu silnika przez 2 sekundy pali się kontrolka ciśnienia a potem gaśnie.
nie zapala sie na wolnych obrotach , silnik pracuje prawidłowo.
Gdy sie odpala ponownie jest wszystko dobrze, gdzieś schodzi ciśnienie z układu. Po 3 godzinach postoju sytuacja się powtarza.
Gdzie szukać nieszczelności?
Kolejnym problemem który ostatnio zauważyłem jest szarpanie przy ruszaniu na zimnym silniku ( jak gdyby sprzęgło szarpało) gdy złapie troszkę temperatury szarpanie mija. Więc mam mieszane uczucia czy to sprzęgło.
Prosze kolegów i koleżanki o podpowiedzi
Pozdrawm R.D.
Witam ponownie.
Zauważyłem dziś rano jadąc do pracy na zimnym silniku ruszając z garażu , lekkie szarpanie przy ruszaniu gdy popuszczam sprzęgło ale !!! gdy wyłączyłem tryb ECO szarpanie ustało. Czyli nie sprzęgło.
Za mały moment obrotowy na wolnych obrotach podczas ruszania bez gazu ?
Przypomnę ze dzieje sie to na zimnym silniku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach