Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tommy44
Dołączył: 01 Cze 2023 Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:52, 01 Cze 2023 Temat postu: Jak podnieść tył crv IV 2017 |
|
|
Dzień dobry,
Mam problem z obniżonym tyłem crv zapewne przez obciążenie butli lpg i w związku z tym pytanie czy ktoś wie jakie sprężyny można założyć żeby tył był równo z przodem?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tommy44
Dołączył: 01 Cze 2023 Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:34, 02 Cze 2023 Temat postu: |
|
|
Mój research do tej pory:
Do crv IV
- nowa sprężyna kyb RA5230 260mm wysokość, grubość 14mm do wszystkich oprócz 1.6 160km
- kyb RA5231 271mm wysokość, grubość 13,8mm do 1.6 160km
Ale czy ta od diesla byłaby mocniejsza i wytrzymałaby większe obciążenie?
Nie sprawdzałem w aso czy takie są wymiary nowych ori, czy ktoś może potwierdzić?
Do crv III
- kyb RA5229 251mm wysokość, grubość 14,5mm
Niższa ale minimalnie grubsza.
Nigdzie wzmianki że są wzmacniane
Znalazłem tylko info o sprężynach na tył wzmacnianych lovells hrr-133 do crv I/II
Dziś dzwoniłem i z eibach jest model F31-40-012-01-RA o wymiarach 287mm wysokość, grubość 15,8mm, opisana jako lift i podobno ma od oryginalnej być wyżej do 30mm, więc przy większym obciążeniu powinna wyrównać tył z przodem, może być ciut wyżej czy nawet do tych 30mm?
Te eibach mają opisane nacisk na oś przednią do 1170kg, na oś tylną 1055kg
U mnie jest na przód 1005kg i tył 980kg, masa własna z dowodu 1561kg
Może teraz coś podpowiecie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tommy44 dnia Pią 16:59, 02 Cze 2023, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
tommy44
Dołączył: 01 Cze 2023 Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:56, 04 Cze 2023 Temat postu: |
|
|
To może ktoś mi podpowie czy wentualnie zakładać eibachy tylko na tył czy komplet? Wiadomo że zależy mi na tym żeby podnieść tył i przynajmniej go wyrównać z przodem ale patrząc na maksymalny nacisk na oś tylną tych sprężyn to zastanawiam się czy one mogą faktycznie być na tyle mocne i podnieść auto o te 30mm od oryginalnej wysokości? W związku z czym przód wydawałby się wtedy nisko? Druga sprawa to to że doradca z eibacha zwrócił uwagę że powinno się wymieniać przy obniżaniu lub lifcie komplet i np w Niemczech samochód na przeglądzie nie przeszedłby badania z wymienionym tylko tyłem, czego inny klient doświadczył.
Choć mnie bardziej interesuje efekt wizualny i jeżdżę w pl.
Jakby ktoś mógł podać swoje maksymalne naciski na osie najlepiej z najcięższych wersji executive z at.
Nota bene jest osobny komplet dla 2.2 gdzie nacisk przedniej osi wynosi 1220kg.
Czyli czy ktoś wymieniał w którejś gen crv komplet sprężyn mając butlę z lpg i był efekt liftu przód tył czy tył podniosło ale do oryginalnej wysokości a przód był wyżej?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|