Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yeti_p
Dołączył: 16 Sty 2018 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:11, 16 Sty 2018 Temat postu: błąd EVAP |
|
|
Witajcie,
mam problem w swojej CR-V z USA. Co kilka uruchomień silnika pojawia mi się Check Engine, po odczycie błędu okazuje się że to P0455, P0456 (nieszczelność układu paliwowego).
Podjąłem się wymiany korka wlewu paliwa, sprawdzenia w serwisie puszki EVAPu czy jest cała i połączenia dolotowe są szczelnie i wg nich jest ok.
Miał ktoś podobny problem i podpowie jak go rozwiązać?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Yeti_p
Dołączył: 16 Sty 2018 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:13, 16 Sty 2018 Temat postu: Re: błąd EVAP |
|
|
Yeti_p napisał: | Witajcie,
mam problem w swojej CR-V z USA. Co kilka uruchomień silnika pojawia mi się najpierw komunikat "Check Cap Fuel" a po następnym uruchomieniu silnika pojawia się Check Engine, po odczycie błędu okazuje się że to P0455, P0456 (nieszczelność układu paliwowego).
Podjąłem się wymiany korka wlewu paliwa, sprawdzenia w serwisie puszki EVAPu czy jest cała i połączenia dolotowe są szczelnie i wg nich jest ok.
Miał ktoś podobny problem i podpowie jak go rozwiązać? |
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:00, 22 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
A co z zaworkiem na przepustnicy?
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Yeti_p
Dołączył: 16 Sty 2018 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:01, 17 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Problem zdaje się być rozwiązany.
W akcie desperacji odwiedziłem inny serwis, tym razem nie ASO, który zaczął poszukiwania problemu od zera. Ostatecznie okazało sie że na obudowie EVAPu było małe pęknięcie, którego pierwszy serwis nie dostrzegł. Obudowa została sklejona i obecnie przejechałem 2 tys km i błąd się nie pojawił, gdzie wcześniej pojawiał się średnio co 10 km.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:10, 17 Maj 2018 Temat postu: Re: błąd EVAP |
|
|
Yeti_p napisał: | ... mam problem w swojej CR-V z USA... |
A jak poza tym problemem sprawuje sie Twoje auto? Interesuje mnie, jak wypada wersja amerakanska w porownaniu do wersji EU? Czy roznica w mocy o 40 KM faktycznie przeklada sie na wieksza dynamiki I elastycznosc a jak jest z halasem I zuzyciem paliwa?
Czy poza silnikiem sa jakies inne istotne roznice? Jak wyglada dostepnosc czesci?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Yeti_p
Dołączył: 16 Sty 2018 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:58, 21 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Są zarówno plusy jak i minusy. Niewątpliwym plusem była niższa cena przy niskim dolarze, w porównaniu do europejczyków Nie mam porównania z wersją w europejską czy lepiej się zbiera. Mam wersję AWD, która przydała mi się zimą. Części do komory silnika, które już wymieniałem np. poduszki silnika, obudowa filtra powietrza nie pasują od europejczyka, więc trzeba ściągać poprzez ASO (3 tygodnie oczekiwania) lub bezpośrednio z USA (czas podobny, ale za to taniej), pozostałe części wg mojej wiedzy są takie same. Jeśli chodzi o hałas, to jest głośniej przy prędkości 140km/h niż w Nissanie Qashqai. Spalenie w mieście (Gdańsk - korki) benzyny nie spada poniżej 13 l, więc zacząłem rozważać założenie gazu przy galopującej cenie benzyny. Z plusów tego modelu to niewątpliwie najwięcej miejsca w swojej klasie zarówno w bagażniku jak i przedziale pasażerskim. Jak już wcześniej pisałem, z USA mam maksymalne wówczas dostępne wyposażenie (korzystając z niskiego kursu dolara), gdy tu w Europie nie mogłem myśleć o wersji podstawowej.
à propos gazu, to lepiej z lubrykacją czy bez, jakie jest Wasze doświadczenie w tej materii?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:17, 21 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Dziekuje zarzeczowe odpowiedzi na moje pytania.
W chwili obecnej, po 6-ciu latach uzywania 3-ciej edycji modelu CR-V + LPG, mocno sie zastanawiam nad kontynuacja mojej przygody z kolejna IV edycja tego modelu gdyz uwazam ten samochod za jeden z najbardziej niezawodnych na rynku a do tego spelnia on znakomita wiekszosc moich oczekiwan co do pojemnosci kabiny, bagaznika czy tez walorow ukladu jezdnego . Niestety , ale na podstawie moich dotychczasowych doswiadczen, jedyny dostepny w EU silnik benzynowy, czyli 2.0 iVtec jest za slaby szczegolnie w kompletacji z automatem a dodatkowo z uwagi na moje przebiegi, musze tez myslec o mozliwosci montazu LPG - zatem wylacznym i sensownym wyjsciem jest wersja 2.4 iVtec, ktorej naturalnie nie mozna u nas kupic… tak wiec kolo sie zamyka i dylemat pozostaje.
Czy Twoje auto sprowadziles w imporcie prywatnym, czy moze zamawiales przez firme? Jak wygladaly kwestie dostosowania do wymagan EU np. oswietlenie?
Co do instalacji gazu, to jest tutaj Taki watek:
http://www.crvklub.fora.pl/eksploatacja,7/lpg-do-hondy-crv,3124-45.html
… a jakby co, to sluze uprzejmie swymi spostrzezeniami. Jesli chodzi o "lubryfikacje" to jest to akurat najmniej istotne zagadnienie w calej powyzszej tematyce. Glownym i decydujacym kryterium jest fachowosc i rzetelnosc warsztatu montujacego instalacje.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pon 13:22, 21 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|