Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
błąd EVAP

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / IV Gen (2012- )
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yeti_p




Dołączył: 16 Sty 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:11, 16 Sty 2018    Temat postu: błąd EVAP

Witajcie,
mam problem w swojej CR-V z USA. Co kilka uruchomień silnika pojawia mi się Check Engine, po odczycie błędu okazuje się że to P0455, P0456 (nieszczelność układu paliwowego).
Podjąłem się wymiany korka wlewu paliwa, sprawdzenia w serwisie puszki EVAPu czy jest cała i połączenia dolotowe są szczelnie i wg nich jest ok.

Miał ktoś podobny problem i podpowie jak go rozwiązać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yeti_p




Dołączył: 16 Sty 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:13, 16 Sty 2018    Temat postu: Re: błąd EVAP

Yeti_p napisał:
Witajcie,
mam problem w swojej CR-V z USA. Co kilka uruchomień silnika pojawia mi się najpierw komunikat "Check Cap Fuel" a po następnym uruchomieniu silnika pojawia się Check Engine, po odczycie błędu okazuje się że to P0455, P0456 (nieszczelność układu paliwowego).
Podjąłem się wymiany korka wlewu paliwa, sprawdzenia w serwisie puszki EVAPu czy jest cała i połączenia dolotowe są szczelnie i wg nich jest ok.

Miał ktoś podobny problem i podpowie jak go rozwiązać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:00, 22 Sty 2018    Temat postu:

A co z zaworkiem na przepustnicy?
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yeti_p




Dołączył: 16 Sty 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:01, 17 Maj 2018    Temat postu:

Problem zdaje się być rozwiązany.
W akcie desperacji odwiedziłem inny serwis, tym razem nie ASO, który zaczął poszukiwania problemu od zera. Ostatecznie okazało sie że na obudowie EVAPu było małe pęknięcie, którego pierwszy serwis nie dostrzegł. Obudowa została sklejona i obecnie przejechałem 2 tys km i błąd się nie pojawił, gdzie wcześniej pojawiał się średnio co 10 km.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:10, 17 Maj 2018    Temat postu: Re: błąd EVAP

Yeti_p napisał:
... mam problem w swojej CR-V z USA...


A jak poza tym problemem sprawuje sie Twoje auto? Interesuje mnie, jak wypada wersja amerakanska w porownaniu do wersji EU? Czy roznica w mocy o 40 KM faktycznie przeklada sie na wieksza dynamiki I elastycznosc a jak jest z halasem I zuzyciem paliwa?
Czy poza silnikiem sa jakies inne istotne roznice? Jak wyglada dostepnosc czesci?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yeti_p




Dołączył: 16 Sty 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:58, 21 Maj 2018    Temat postu:

Są zarówno plusy jak i minusy. Niewątpliwym plusem była niższa cena przy niskim dolarze, w porównaniu do europejczyków Nie mam porównania z wersją w europejską czy lepiej się zbiera. Mam wersję AWD, która przydała mi się zimą. Części do komory silnika, które już wymieniałem np. poduszki silnika, obudowa filtra powietrza nie pasują od europejczyka, więc trzeba ściągać poprzez ASO (3 tygodnie oczekiwania) lub bezpośrednio z USA (czas podobny, ale za to taniej), pozostałe części wg mojej wiedzy są takie same. Jeśli chodzi o hałas, to jest głośniej przy prędkości 140km/h niż w Nissanie Qashqai. Spalenie w mieście (Gdańsk - korki) benzyny nie spada poniżej 13 l, więc zacząłem rozważać założenie gazu przy galopującej cenie benzyny. Z plusów tego modelu to niewątpliwie najwięcej miejsca w swojej klasie zarówno w bagażniku jak i przedziale pasażerskim. Jak już wcześniej pisałem, z USA mam maksymalne wówczas dostępne wyposażenie (korzystając z niskiego kursu dolara), gdy tu w Europie nie mogłem myśleć o wersji podstawowej.

à propos gazu, to lepiej z lubrykacją czy bez, jakie jest Wasze doświadczenie w tej materii?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:17, 21 Maj 2018    Temat postu:

Dziekuje zarzeczowe odpowiedzi na moje pytania.
W chwili obecnej, po 6-ciu latach uzywania 3-ciej edycji modelu CR-V + LPG, mocno sie zastanawiam nad kontynuacja mojej przygody z kolejna IV edycja tego modelu gdyz uwazam ten samochod za jeden z najbardziej niezawodnych na rynku a do tego spelnia on znakomita wiekszosc moich oczekiwan co do pojemnosci kabiny, bagaznika czy tez walorow ukladu jezdnego . Niestety , ale na podstawie moich dotychczasowych doswiadczen, jedyny dostepny w EU silnik benzynowy, czyli 2.0 iVtec jest za slaby szczegolnie w kompletacji z automatem a dodatkowo z uwagi na moje przebiegi, musze tez myslec o mozliwosci montazu LPG - zatem wylacznym i sensownym wyjsciem jest wersja 2.4 iVtec, ktorej naturalnie nie mozna u nas kupic… tak wiec kolo sie zamyka i dylemat pozostaje. Sad
Czy Twoje auto sprowadziles w imporcie prywatnym, czy moze zamawiales przez firme? Jak wygladaly kwestie dostosowania do wymagan EU np. oswietlenie?

Co do instalacji gazu, to jest tutaj Taki watek:
http://www.crvklub.fora.pl/eksploatacja,7/lpg-do-hondy-crv,3124-45.html
… a jakby co, to sluze uprzejmie swymi spostrzezeniami. Jesli chodzi o "lubryfikacje" to jest to akurat najmniej istotne zagadnienie w calej powyzszej tematyce. Glownym i decydujacym kryterium jest fachowosc i rzetelnosc warsztatu montujacego instalacje.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pon 13:22, 21 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / IV Gen (2012- ) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy