Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarny1976
Dołączył: 07 Kwi 2018 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:53, 10 Kwi 2018 Temat postu: Wymiana sprzęgła CR-V III 2.2 i-CTDI |
|
|
Witam ,przymierzam się do wymiany sprzęgła samodzielnie.Mam pytanie czy może ktoś dysponuje albo jakimiś informacjami ,lub linkami co do wymiany.Wymieniałem już w hondzie accord 2000 2.0 itd,mercedes vaneo 1.7 cdi,skodzie octavii także coś tam tematu liznełm.Martwi mnie napęd 4x4 czy nie jest to za zbyt skomplikowane,także jakby ktoś coś wiedział to proszę pisać ,na pewno przyda się następnym.Ja też postaram się opisać co i jak jak wymienię i fotorelacje zdam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:53, 11 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Akurat naped 4x4 nie przysparza szczegolnych problemow podczas demontarzu skrzyni - ot poprostu trzeba go odlaczyc, poprzez odkrecenie czterech srub na polaczeniu walu napedowego z walkiem wychodzacym ze skrzynki transferowej. Warto przy tym zaznaczyc sobie pozycje w jakiej to bylo skrecone aby potem tak samo zmontowac.
Poza tym, aby wyjac skrzynie, bedzie trzeba prawdopodobnie opuscic nieco sanki - czyli rame pomocnicza przedniego zawieszenia, co wymusza z kolei pozniejsza koniecznosc ustawienia geometrii przedniego zawieszenia.
Pozdrawiam i powodzenia zycze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Śro 9:54, 11 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
czarny1976
Dołączył: 07 Kwi 2018 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:47, 19 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Ok,dzięki .Będę wymieniał na wakacjach bo jeszcze da się jeżdzić.Zauważyłem wyciek oleju na łączeniu skrzyni z silnikiem,prawdopodobnie puszcza simering na wale i możliwe że przez to sprzęgło się ślizga.Mam narazie problem z łańcuchem rozrządu,jak kupiłem to myślałem że to jakaś rolka,napinacz, ale niestety po zrzuceniu paska dalej rzęzi.Wczoraj wymieniali mi kmp 2 koła,2 napinacze,2łańcuchy,5 ślizgów co prawda rozrząd kupiłem używany ale ja nówka.U mnie rzęził łańcuch krótszy od pompy oleju.Także trochę mam wydatków,doszła jeszcze pęknięta poduszka pod silnikiem.Ale tak to jest człowiek kupi tanio auto i potem wsadza kupę kasy.Auto kupiłem z przebiegiem 260 tys oryginalnym ,myślałem że łańcuch wytrzyma trochę więcej.Jak by ktoś coś wiedział na temat wymiany sprzęgła to proszę o info,jak będę zmieniał to zapodam fotorelacje.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
goryl3
Dołączył: 16 Sty 2017 Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:04, 27 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Wymieniałem sprzęgło wraz z dwumasą. Sanki trzeba odkręcić całkowicie i w związku z tym podwiesić lub podeprzeć silnik. Do ewentualnego ustawienia samonapinacza docisku trzeba mieć przyrząd (różny w zależności od producenta docisku, do LUKa można dorobić samemu). Ustawienie samonapinacza ma wpływ na wysokość "brania" sprzęgła. Generalnie robota jak w każdym innym, do niektórych śrub dostęp utrudniony.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|