Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vithar
Dołączył: 27 Mar 2018 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:42, 12 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Nie dymi, jedyne co to zakopcona rura od wydechu jest a wiem, że przy DPF powinna być czyściutka i była przed tymi problemami. Zatem niech sprawdzą poprawność działania tych czujników i tego EGR'a jeszcze nic mi nie pozostaje więcej. Ten olej mnie trochę martwi - trochę poczytałem, jeżeli chodzi o to, że ma być syntetyczny i o klasyfikacji C2/C3 oraz lepkości 0W30 - co prawda mam 5W30 ale taki olej od początku był i nic się nie działo, to trapi mnie fakt mid-saps low-saps bo rzeczywiście producent nic nie wspomina o tym. Zobaczymy, na razie muszę dokończyć sprawdzanie całego osprzętu a olej się zobaczy zmieniałem 3000 km temu, przy następnej zmianie pomyśle. No chyba, że problem się nie rozwiąże.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:34, 14 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Vithar napisał: | ...że ma być syntetyczny i o klasyfikacji C2/C3 oraz lepkości 0W30 - co prawda mam 5W30 ale taki olej od początku był i nic się nie działo, to trapi mnie fakt mid-saps low-saps bo rzeczywiście producent nic nie wspomina o tym. |
ACEA C2 lub C3 oznacza wlasnie oleje typu Mid-SAPS
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Vithar
Dołączył: 27 Mar 2018 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:23, 15 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Tak, masz racje już oczopląsu dostaje z tymi parametrami oleju. C1 oraz C4 to Low-Saps
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Vithar
Dołączył: 27 Mar 2018 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:30, 30 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Udało mi się w końcu rozwiązać problem. Okazało się że wtryski jednak nie były dobrze sprawdzone (ach Ci diagnostycy i to jeszcze pewny człowiek, który mi to robił.. nikomu już ufać nie można :/) Wziąłem temat we własne ręce i po niby poprawnej diagnostyce pojechałem do serwisu Diesel Car Service w Zamościu specjalizujący się w układach paliwowych i nakazałem demontaż i sprawdzenie wtrysków na maszynach. 3 wtryskiwacze były w kiepskim stanie 4 już ledwo łapał graniczne wartości parametrów. Została przeprowadzona regeneracja i po 3 dniach w serwisie już w drodze powrotnej odcinek 70 km wypalił się na trasie DPF.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:36, 01 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
Chcialoby sie napisac "a nie mowilem?" bo temat wtryskow to byl moj pierwszy typ... ale sobie daruje i ciesze sie, ze udalo sie ogarnac temat.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Sob 10:37, 01 Gru 2018, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Vithar
Dołączył: 27 Mar 2018 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:56, 01 Gru 2018 Temat postu: |
|
|
Mój niby też ale po "porządnym" sprawdzeniu go odpuściłem Na szczęście na czuja ponownie go sprawdziłem, przez ten cholerny DPF ciężko cokolwiek zdiagnozować tak by kopcił a z tym dziadostwem niestety nie ;/
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|