Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
zapalona żółta kontrolka niskiego stanu oleju

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
semek




Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:35, 17 Sty 2013    Temat postu: zapalona żółta kontrolka niskiego stanu oleju

Mam problem w dniu dzisiejszym włączyła się żółta kontrolka wskazująca niski poziom oleju silnikowego , w związku z tym dolałem około 0,6 ltr. oleju i nadal się świeci (stan na miarce jest na max.). Co może być przyczyną?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fieman1




Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:05, 18 Sty 2013    Temat postu:

Czujnik!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semek




Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:55, 18 Sty 2013    Temat postu:

Zamykam temat. Byłem w serwisie Hondy i usunęli błąd w komputerze.
Sprawa załatwiona.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:54, 19 Sty 2013    Temat postu:

Niepotrzebnie byłeś w ASO i wydatkowałeś gotówkę. Ten błąd można usunąć poprzez odpięcie akumulatora i naciśnięcie świateł stop, żeby napiecie zanikło w ECU. Można też z lampką trochę pojeździć. Zgasłąby sama po którymś tam uruchomieniu silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semek




Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:02, 19 Sty 2013    Temat postu:

Dzięki za podpowiedź następnym razem tak zrobię.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jcent




Dołączył: 01 Maj 2018
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:39, 01 Maj 2018    Temat postu:

jakieś efekty? mam dokładnie to samo, a serwis nie potrafi sobie z tym poradzić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m-core




Dołączył: 25 Lip 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: world
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:35, 25 Lip 2018    Temat postu:

mi się ta pomarańczowa kontrolka oleju zapaliła jak zapomniałem podpiąć przewód pod 4tą cewkę zapłonową. Nie rozumiem, zgasiłem auto, odpaliłem, kontrolka ponownie się nie pojawiła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
master121212




Dołączył: 31 Sie 2018
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:26, 31 Sie 2018    Temat postu:

Cześć m-core, to ciekaw co piszesz. Bo widzisz ja mam taki problem, że miga mi ta pomarańczowa kontrolka oleju wraz z zapaloną kontrolką silniczka. Wymieniłem już 2 czujniki (co prawda używane, ale mało prawdopodobne, aby oba były uszkodzone) i nic. Generalnie stało się to jak odbierałem auto od mechanika, bo zaprowadziłem mu je do wyregulowania zaworów (stwierdził że luzów nie było). I teraz czytając to co napisałeś zastanowiło mnie to bo przecież aby wyregulować zawory musiał odpiąć przewody od cewek. Napisz mi proszę co to znaczy, że zapomniałeś podpiąć przewód pod 4 cewkę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m-core




Dołączył: 25 Lip 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: world
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:29, 15 Lut 2021    Temat postu:

Czasu minęło ale wypada odpowiedzieć:
Na szybko coś tam robiłem, na górze silnika masz 4 cewki na świecach i 4przewody, no to po prostu jeden z przewodów nie podpiąłem, tylko tyle. Przez te 2 lata jedyna logika jaka mi do głowy przychodzi to wysoka temperatura spalania, bo taki sam efekt miałem czyli zapalająca się kontrolka oleju na żółto kiedy wyjechałem na LPG które było ustawione zaje... ubogo czyli znów: wyższa temperatura spalania, tak jak w przypadku jazdy na 3ch garach kiedy nie podpiąłem cewki. Jest to jak narazie jedyna logika jaka mi się nasuwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy