Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Zakup hondy CRV III 2010/2011

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siudziu




Dołączył: 02 Sty 2019
Posty: 3
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: czernikowo

PostWysłany: Śro 12:20, 02 Sty 2019    Temat postu: Zakup hondy CRV III 2010/2011

Witam szukam Hondy CRV III w wersji po liftowej 2010/11

moje pytanie jakie są różnice w wyposażeniu różnych wersji co można odczytać z vin czy za kwote 45k do 50k mozna kupić juz coś sensownego jaka instalacja LPG (odwieczne pytanie czy z lubrą czy bez o regulucji luzów juz wiem)

póki co to co udało mi sie znaleźć o nr. vin

VIN jest umieszczony w komorze silnika, na środkowej
części przegrody czołowej oraz za szybą. Oznaczenia: znaki 1-3:
oznaczenie kraju i producenta (SHS – Honda Wlk. Brytania, JHL – Hondy z Japonii
, MRH – Tajlandia). Znaki 4-6: nadwozie, silnik i rodzaj napędu (RE5 – CR-V 2.0 4WD,
RE3 – CR-V 2.4 2WD, RE4 – CR-V 2.4 4WD, RE6 – CR-V diesel). Znak 7: nadwozie i
skrzynia (7 – kombi, man.; 8 – kombi, aut.); znak 8: poziom wyposażenia
(od 2 do 8, im wyższa, tym auto bogatsze, np. 7 i 8 to Executive); znak 9:
cyfra kontrolna (0). Znak 10: rok modelowy (wg oznaczeń ogólnych, 8 – 2008 r.,
9 – 2009 r., A – 2010 r.); znak 11: zakład produkcyjny (U – Wlk. Brytania,
C – Japonia, P – Tajlandia); znaki 12-17: numer seryjny.


Japoński SUV dostępny jest w czterech kompletacjach wyposażenia. Podstawowa wersja S zawiera bardzo ubogi zestaw wyposażenia wpływającego na komfort podróżowania: elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, szyby przednie i tylne regulowane elektrycznie, 17-calowe aluminiowe felgi, fotel kierowcy z regulacją wysokości oraz regulowaną w dwóch płaszczyznach kolumnę kierownicy. Brak klimatyzacji (choćby manualnej) czy systemu audio nie wróży jej popularności. Jedyną jej zaletą jest najniższa cena, co w przypadku dużego SUVa nie zawsze jest elementem decydującym o zakupie. Nieznacznie droższa od odmiany S jest wersja Comfort, która charakteryzuje się wyposażeniem bliższym oczekiwaniom potencjalnego posiadacza samochodu. Skromna lista z podstawowej wersji jest w tym przypadku uzupełniona o czujniki parkowania z przodu i tyłu, ściemniające się lusterko wsteczne, radioodtwarzacz CD ze sterowaniem w kierownicy, złącze AUXin, światła przednie przeciwmgielne, szyby tylne przyciemniane, tapicerkę materiałowo-skórzaną, kierownicę oraz dźwignię zmiany biegów pokryte skórą oraz tempomat i dwustrefową klimatyzację (niestety bez nawiewu na tylne miejsca). Kolejna w ofercie odmiana Elegance Lifestyle wydaje się być najbardziej atrakcyjnym wyborem. W tym przypadku do listy elementów wyposażenia standardowego dochodzą: elektrycznie składane lusterka, wycieraczki z czujnikiem deszczu, ksenonowe reflektory ze spryskiwaczami, automatycznie włączane światła mijania, 18-calowe aluminiowe tarcze kół, tapicerka ze skóry i alcantary, podgrzewane przednie fotele, półka „duble deck”, system audio Premium ze zmieniarką i złącze USB. Najdroższa, topowa wersja Executive droższa od podstawowego wariantu o prawie 30 tys. zł zawiera dodatkowo okno dachowe panoramiczne, skórzaną tapicerkę, elektryczne sterowanie fotelem kierowcy, autoalarm, adaptacyjny tempomat i skrętne reflektory ksenonowe.

zastanawiają mnie oznaczenie wyposażenie 2 to pewnie wersja S (ta mnie kompletnie nie interesuje)

3 i 4 to pewnie comfort
5 lifestyle
6 elegance lifestile
7,8 to executive tylko czym to sie rózni

nigdzie nie moge znależć dokładnych informacji o wyposażeniu na co zwracać uwage przy zakupie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czay




Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 113
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:19, 02 Sty 2019    Temat postu:

Nie mam pojęcia, jak jest z tymi wersjami wyposażenia. Według VIN ma wersje numer 5 a jest to Elegance Lifestyle (rok produkcji i modelowy to 2011).Wyposażenie zgadza się z tym, co pisałeś. Dla mnie wydaje się całkiem sensowne - zwłaszcza ksenony (nie sa to biksenony, ale naprawdę dają radę). Z funkcji auto przy światłach nie korzystam, bo przy włączeniu zapłonu zapalają mi się mijania (nie montowałem dodatkowych dziennych i takie rozwiązanie przyjąłem). Skóra na boczkach siedzeń szybko się "zużywa", tzn. widać użytkowanie. Audio - okej, chociaż ostatnio i tak wymieniłem na stację multimedialną z kamerą cofania przy okazji, bo denerwowało mnie przyczepianie telefonu do szyby (żeby mieć nawigację) i brak połączenia z telefonem (Executive już chyba ma).
Przy zakupie zwróć uwagę/sprawdź, czy działa napęd na tył, bo to podobno słaby punkt CRV jak ktoś zaniedbał serwisowanie a dodatkowo nie użytkował w warunkach, kiedy ten napęd ma szansę się załączyć. Według mnie zawieszenie (trwałość) nie jest najmocniejszą stroną - mi po ok. 100 tys. km siadły sprężyny z tyłu tak, że nie dało się ustawić poprawnie kąta pochylenia kół (w Norauto z wymianą ok. 600-700 zł, w ASO chcieli ok. 2100 za same sprężyny).
LPG mam bez lubry, ale w sumie zakładałem liquid SI (wtrysk ciekły) - fajne rozwiązanie, ale po 70 tys. padła mi pompa od syfu w gazie - mały filterek, jedyny jaki jest przy pompie w tej instalacji, nie zatrzymał osadów itp. i teraz tankuję przez przejściówkę z dodatkowym filtrem.
Innych problemów - odpukać - nie miałem i mam nadzieję, że będzie tak dalej, a CRV podtrzyma opinię jednego z najmniej awaryjnych samochodów Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siudziu




Dołączył: 02 Sty 2019
Posty: 3
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: czernikowo

PostWysłany: Sob 21:28, 05 Sty 2019    Temat postu:

Ostatecznie jednak executive okazał się w tak fatalnym stanie że wybór padł na rok 2011. Niestety w wersji comfort se Cyfra 3 w vinie niestety bez ksenonów, ale tu chociaż stan jest jak nowy i silnik w super stanie, auto fajne tylko mam 2 pytanko czy można tu wstawic zwykle radio 2 din co wtedy że sterownikiem w kierownicy, i 2 rzecz z vinu wynika że to model 2012 a data 1 rejestracji 12.12.2011 jak to możliwe ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czay




Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 113
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:47, 06 Sty 2019    Temat postu:

Zazwyczaj od września (albo od przerwy letniej - niektórzy tak mają) produkowane są już auta z kolejnego roku modelowego. Nie mam pewności jak jest w hondzie, ale w europejskich markach to typowe - wystarczy popatrzyć na cenniki nowych samochodów na stronach różnych marek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 568
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:34, 06 Sty 2019    Temat postu:

czay napisał:
… Według mnie zawieszenie (trwałość) nie jest najmocniejszą stroną - mi po ok. 100 tys. km siadły sprężyny z tyłu tak, że nie dało się ustawić poprawnie kąta pochylenia kół (w Norauto z wymianą ok. 600-700 zł, w ASO chcieli ok. 2100 za same sprężyny)...


To akurat uwazam, za ocene dosc nietrafiona poniewz:
- po pierwsze: nie jest dziwne ze osiadaja sprezyny tylu, skoro auto jest dodatkowo obciazone butla gazowa; ponadto o dobrej jakosci samych sprezyn swiadczy fakt, ze nie spotyka sie sytuacji ich pekania pomimo obnizania sie tylu;
- po drugie: pomimo osiadania sprezyn istnieje mozliwosc korekcji geometri poprzez "ruszenie" punktow mocowania wyhacza dolnego albo poprzez wymiane gornych drazkow na takie o regulowanej dlugosci.

Nadmienie, ze moje auto ma juz niemal 350 tys. km przebiegu a mimo to ciagle jezdzi na orginalnych sprezynach i amortyzatorach.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czay




Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 113
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:57, 07 Sty 2019    Temat postu:

Butla, butlą, ale za to z tyłu rzadko kiedy ktokolwiek siedzi Smile A kolega slapas chyba jednak po trochę lepszych drogach jeździ Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 568
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:25, 07 Sty 2019    Temat postu:

Moze ciut lepsze… ale za to niekiedy w cztery osoby w pelni zapakowany przy 80-cio litrowej butli w bagazniku, niemal jak cyganie w taborze. Super

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy