Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ravexus
Dołączył: 26 Mar 2014 Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:59, 26 Mar 2014 Temat postu: Wymiana silnika Honda CRV 2.2 N22B3 |
|
|
Witam, mam pytanie ile kosztowałaby wymiana silnika do tej Hondy z silnikiem diesla? Jaki moglibyście polecić warsztat, który solidnie wykonałby pracę najlepiej w okolicach Warszawy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
lanos1781
Dołączył: 21 Kwi 2013 Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Śro 15:28, 26 Mar 2014 Temat postu: Re: Wymiana silnika Honda CRV 2.2 N22B3 |
|
|
Ravexus napisał: | Witam, mam pytanie ile kosztowałaby wymiana silnika do tej Hondy z silnikiem diesla? Jaki moglibyście polecić warsztat, który solidnie wykonałby pracę najlepiej w okolicach Warszawy. |
Ale pyt. teoretycznie?
A jesli mozna wiedziec,co sie stalo z silnikiem,ze chcesz go wymienic?Moze taniej jest obecny wyremontowac?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Ravexus
Dołączył: 26 Mar 2014 Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:47, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Samochód kupiłem w salonie w 2011 roku. Zepsuł się on na trasie, najprawdopodobniej zapchany filtr DPF(zaczął się strasznie dymić,kolor biały). Auto zostało odholowane na drugi dzień do serwisu ASO w Warszawie. Dowiedziałem się, że auto ma uszkodzony silnik, a nowy kosztuje 100 tys. Dlatego olałem serwis i będę robił w warsztacie, a silnik kupuje na allegro. Nie chcę wydać kasy w błoto, tylko żeby ktoś mi polecił zaufany warsztat.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
lanos1781
Dołączył: 21 Kwi 2013 Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Śro 20:28, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Szczerze wspolczuje.
Chociaz powinna sie palic odpowiednia kontrolka odnosnie dpf-u itp.(nawet nie wiem czy nie ma dwoch kontrolek od tego).
Odnosnie przekladki niestety nie wiem,gdzie.
Ale gdybys nie znalazl tutaj pomocy to spr. zapytac na accordklubpolska. badz na civicklub
Tam jest wiecej uzytkownikow i moze cos pomoga.
Osobiscie bym jeszcze zaprowadzil auto do innego warsztatu w celu weryfikacji czy na bank silnik jest kaplica.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
rysiekogl
Dołączył: 27 Mar 2013 Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:42, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Nowy silnik 100tys ??? to z czego on jest?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
clamour
Dołączył: 31 Gru 2013 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:32, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Z odzysku
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:54, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Pewnie doszło do tzw. rozbiegania silnika, który zaczął spalać olej rozrzedzony paliwem z powodu DPF-a. Jeżeli nie był zduszony na początku, to po silniku.
Taki już urok wspólczesnego, nowoczesnego diesla, palącego - przypomnę - ok. 1,5 - 2l mniej na 100km niż benzyna o podobnej mocy i kosztującego na starcie jako nowy 20 tys drozej niż benzyna ( w przypadku CR-V III ).
Współczuję.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Pean dnia Czw 9:55, 27 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
lanos1781
Dołączył: 21 Kwi 2013 Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Czw 15:28, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Pean napisał: | Pewnie doszło do tzw. rozbiegania silnika, który zaczął spalać olej rozrzedzony paliwem z powodu DPF-a. Jeżeli nie był zduszony na początku, to po silniku.
Taki już urok wspólczesnego, nowoczesnego diesla, palącego - przypomnę - ok. 1,5 - 2l mniej na 100km niż benzyna o podobnej mocy i kosztującego na starcie jako nowy 20 tys drozej niż benzyna ( w przypadku CR-V III ).
Współczuję. |
Ale czemu miałby spalać olej?
Rozbieganie z reguły wiąże się z awaria turbospreżarki.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:00, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
lanos1781 napisał: | Pean napisał: | Pewnie doszło do tzw. rozbiegania silnika, który zaczął spalać olej rozrzedzony paliwem z powodu DPF-a. Jeżeli nie był zduszony na początku, to po silniku.
Taki już urok wspólczesnego, nowoczesnego diesla, palącego - przypomnę - ok. 1,5 - 2l mniej na 100km niż benzyna o podobnej mocy i kosztującego na starcie jako nowy 20 tys drozej niż benzyna ( w przypadku CR-V III ).
Współczuję. |
Ale czemu miałby spalać olej?
Rozbieganie z reguły wiąże się z awaria turbospreżarki. |
To są naczynia podłączone. DPF rozcieńcza olej. Turbo jest źle smarowanie i puszcza olej, którego jest nadmiar i który wymieszany z paliwem łatwiej się spala' itd.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:55, 28 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Kolego Ravexus,
tez bylem kiedys w podobnej sytuacji i tez servis stwierdzil to samo a ja ufajac "specjalistom" zdecydowalem sie na wymiane silnika. Dzis wiem, ze bylem naiwny i latwowierny oraz to, ze nalezalo najpierw skonsultowac diagnoze z niezaleznym specjalista, bo to uchroniloby mnie przed duuuuzymi wydatkami wtedy i w nastepnych latach. Cena, jaka Ci podana to jakis absurd! W moim przyadku za 3-litrowego turbo-diesla V6 serwis zawolal poczatkowo 60 tys. zl. co wywolalo u mnie szok (dzis wiem, ze takie sa serwisowe realia) ale z czasem ta kwota spadla do poziomu 20 tys. zl.
Przede wszystkim postaraj sie najpierw o rzeczowa diagnoze awarii i okreslenie zakresu niezbednych napraw, bo dopiero wtedy bedzie mozna ocenic, czy bardziej oplaca sie naprawic silnik, czy kupowac uzywany.
Pozdrawiam,
slapas
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pią 12:57, 28 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Ravexus
Dołączył: 26 Mar 2014 Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:52, 28 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Byłem w takim jednym warsztacie i zrobili jakiś test, wg. którego wyszło, że nie ma kompresji w tłokach. Być może jest możliwość naprawienia go wymieniając niektóre elementy, ale nikt się za to nie weźmie, łatwiej jest wiadomo wymienić silnik tzn. słupek niż grzebać się w silniku.
Z drugiej strony nie mam zaufanego specjalisty, żeby znał się na rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ravexus dnia Pią 15:54, 28 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:36, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dokladnie tak samo bylo, kiedy kilka lat temu szukalem mozliwosci naprawy, to nikt sie nie chcial podjac remontu silnika, dlatego tez zdecydowalem sie na wymiane. inna sprawa jest to, ze prawdopodobnie serwis wprowadzil mnie w blad (do takiego wniosku doszedlem po kilku latach, kiedy awaria sie powtorzyla a przyczyna okazala sie dosc blacha i relatywnie niedroga w naprawie) skutkiem czego awaria wydawala sie bardzo skomplikowana i kosztowna w naprawie a silnik malo znany przez mechanikow.
Z tego co opisales wczesniej, wyglada, ze na skutek awarii lozysk i uszcelniaczy, wirnik turbosprezarki rozlecial sie a jego elementy dostaly sie do cylindrow. Mogly one spowodowac podparcie i pokrzywienie zaworow... a w gorszym scenariuszu moglo uszkodzic tloki. Uwazam, ze zdjecie glowicy celem dokladnego zdiagnozowania, to nie jest wielka filozofia dla warsztatu (robilem to sam w V6) a jesli sie okaze, ze niewarto naprawiac, to zawsze mozena go wymienic. Osobiscie uwazam, ze zawsze lepiej miec silnik remontowany i w znanym stanie technicznym, nizli kupiona uzywka w blizej nieznanym stopniu zuzycia. Wszystko oczywiscie zalezy od kosztow.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|