Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:17, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Gdyby zamiennik mial kosztowac tyle co czesc orginalna, gdzie realny koszt produkcji to okolo 10-20% jej ceny w oficjalnej sieci dystrybucji, to zaryzykuje stwierdzenie, ze bylby napewno lepszy od OEM'owej czesci zamiennej ale moze i niegorszy od takiej przeznaczonej na pierwszy montaz.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:18, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Kluczowe jest słowo "byłby", ale na razie niestety jest gorszy:)
Czy po przejściu z MTF na Ravenol skrzynia może pracować lepiej? Oczywiście bo te oleje maja inna specyfikację. To trochę tak jakby komuś silnik brał olej i pojawiły się wycieki. Zmienił olej syntetyk na mineralny i jak ręką odjał. Czy to dowodzi wyższości oleju mineralnego nad syntetykiem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez traks dnia Pon 0:31, 21 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:28, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dlatego warto kupowac te drozsze zamienniki, ktorych cena wacha sie w zakresie 40-60% oryginalu i wyprodukowane przez firmy bedace dostawcami czesci OEM'owych, dysponujace odpowienia technologia.
A tak swoja droga, to na zaprzeczenie Twoich slow, moge sie pochwalic swoimi nowymi hamulcami od Zimmermanna, ktore wydaja sie byc lepsze od tych montowanych w serwisie. Nie kwicza, nie hucza po jezdzie w solance i co mnie bardzo cieszy, prawie nie pyla.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pon 0:35, 21 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:00, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
traks napisał: | ...Czy po przejściu z MTF na Ravenol skrzynia może pracować lepiej? Oczywiście bo te oleje maja inna specyfikację. To trochę tak jakby komuś silnik brał olej i pojawiły się wycieki. Zmienił olej syntetyk na mineralny i jak ręką odjał. Czy to dowodzi wyższości oleju mineralnego nad syntetykiem? |
Nie twierdze, ze stopien zuzycia skrzyni nie ma tutaj znaczenia, ale akurat oleje MTF-2 i DPS-F od Ravenol sa pelnosyntetyczne, czego ja osobiscie nie moge powiedziec o tych hondowskich. Czy Ty dysponujesz moze specyfikacjami OEM'owych olejow Hondy? Jesli tak, to chetnie bym sie z nimi zapoznal.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
traks
Dołączył: 13 Cze 2012 Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:12, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Parametry oleju ManualTransmissionFluid – HONDA:
MTF-94 - 75W80, GL-4 gear oil.
PERFORMANCE CHARACTERISTICS
API GL-4
Rover Group
MTF-94; R380, PG1 & H gearbox approvals
Honda MTF-7289
MG PG1 gearbox approval
KEY PROPERTIES
SAE Viscosity 75W-80
Density at 15°C, kg/L 0.870
Flash Point, COC, °C 185
FZG, Load Stage 11
Pour Point, °C -45
Viscosity at -40°C, cP 60,000
Viscosity at 40°C, cSt 53.2
Viscosity at 100°C, cSt 10.50
Viscosity Index 190
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:50, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
No tak ale MTF-94 to specyfikacja Rover'a, ktora co prawda moze byc stosowana zamiennie do Hondy ale jednak nie jest to orginalny olej hondowski.
Dziekuje za specyfikacje tego MTF-94... ale troche trudno mi bedzie ja porownac z "moim" Ravenolem, bo nie moge znalezc szczegolowych danych na temat jego parametrow.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|