Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xavier-p
Dołączył: 04 Lut 2018 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:10, 06 Paź 2021 Temat postu: Silnik R20A2 wady bloku silnika? Zamiana na R20A3 Z Acord. |
|
|
Cześć mam problem z silnikiem konkretnie woda w 3 i 4 cylindrze, drobne mikropęknięcie na głowicy zaspawane .Niestety problem nie zniknął. Była wada konstrukcyjna bloku albo głowicy? Zanim po raz drugi rozbiorę silnik biorę pod uwagę wymianę silnika , zastanawiam się nad silnikiem R20A3 montowanych w Hondach ACORD w związku z tym ma ktoś doświadczenie w tm temacie?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:59, 08 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
Poza podatnoscia na korozje rur ukladu chlodzenia, to nie sa mi znane zadne sloabosci tego motoru... a gdyby takie byly to napewno bym mial okazje je poznac z uwagi na znaczny przebieg mojego auta i to w dodatku na LPG.
Moze przegrzales silnik i teraz wyczodza tego skutki? Robiles jakas diagnostyke silnika pod wzgledem poprawnosci dzialania ukladu zasilania, wtrysku, rozrzadu...itd? Jakie sa korekty wtrysku paliwa? Jakie sa wskazania MAP na wolnych obrotach i MAF pod obciazeniem?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pią 10:03, 08 Paź 2021, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Xavier-p
Dołączył: 04 Lut 2018 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:50, 09 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
Korekty na gazie były spore , gazownik przestawiał mapę bo ciągle mam zbyt ubogą mieszankę i błąd P0171 nic z tym nie dało się zrobić. Powiedział że na gazie tak będzie dopóki nie wymienię sterownika na nowszy który dostraja się na bieżąco z OBD. Wczoraj znaleźliśmy nieszczelność w płaszczu wodnym na wyjściu kolektora wydechowego, dlatego woda dostawała się na różne cylindry. Zaspawana nieszczelność i poskładałem dzisiaj samochód. Nadgorliwie wyczyszściłem przepustnicę i mam wysokie obroty jałowe pewnie trzeba adaptację przeprowadzić. Dodatkowo skorodował przewód od sondy katalizatora i muszę połączyć go praktycznie przy sondzie. Auto ma 220 tyś i prawdopodobnie cały przebieg na LPG.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:30, 10 Paź 2021 Temat postu: |
|
|
Moj ma 430 tys km na LPG i sadze, ze to nie jest jego ostatnie slowo.
Natomiast musze Cie zmartwic, bo z tego co napisales wynika, ze Twoj "specjalista"-gazownik to dyletant i uciekalbym od niego jak najszybciej, jesli chcesz jeszcze tym autem pojezdzic.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|