Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Silnik R20A2 wady bloku silnika? Zamiana na R20A3 Z Acord.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xavier-p




Dołączył: 04 Lut 2018
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:10, 06 Paź 2021    Temat postu: Silnik R20A2 wady bloku silnika? Zamiana na R20A3 Z Acord.

Cześć mam problem z silnikiem konkretnie woda w 3 i 4 cylindrze, drobne mikropęknięcie na głowicy zaspawane .Niestety problem nie zniknął. Była wada konstrukcyjna bloku albo głowicy? Zanim po raz drugi rozbiorę silnik biorę pod uwagę wymianę silnika , zastanawiam się nad silnikiem R20A3 montowanych w Hondach ACORD w związku z tym ma ktoś doświadczenie w tm temacie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:59, 08 Paź 2021    Temat postu:

Poza podatnoscia na korozje rur ukladu chlodzenia, to nie sa mi znane zadne sloabosci tego motoru... a gdyby takie byly to napewno bym mial okazje je poznac z uwagi na znaczny przebieg mojego auta i to w dodatku na LPG.

Moze przegrzales silnik i teraz wyczodza tego skutki? Robiles jakas diagnostyke silnika pod wzgledem poprawnosci dzialania ukladu zasilania, wtrysku, rozrzadu...itd? Jakie sa korekty wtrysku paliwa? Jakie sa wskazania MAP na wolnych obrotach i MAF pod obciazeniem?


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pią 10:03, 08 Paź 2021, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xavier-p




Dołączył: 04 Lut 2018
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:50, 09 Paź 2021    Temat postu:

Korekty na gazie były spore , gazownik przestawiał mapę bo ciągle mam zbyt ubogą mieszankę i błąd P0171 nic z tym nie dało się zrobić. Powiedział że na gazie tak będzie dopóki nie wymienię sterownika na nowszy który dostraja się na bieżąco z OBD. Wczoraj znaleźliśmy nieszczelność w płaszczu wodnym na wyjściu kolektora wydechowego, dlatego woda dostawała się na różne cylindry. Zaspawana nieszczelność i poskładałem dzisiaj samochód. Nadgorliwie wyczyszściłem przepustnicę i mam wysokie obroty jałowe pewnie trzeba adaptację przeprowadzić. Dodatkowo skorodował przewód od sondy katalizatora i muszę połączyć go praktycznie przy sondzie. Auto ma 220 tyś i prawdopodobnie cały przebieg na LPG.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:30, 10 Paź 2021    Temat postu:

Moj ma 430 tys km na LPG i sadze, ze to nie jest jego ostatnie slowo.
Natomiast musze Cie zmartwic, bo z tego co napisales wynika, ze Twoj "specjalista"-gazownik to dyletant i uciekalbym od niego jak najszybciej, jesli chcesz jeszcze tym autem pojezdzic.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy