Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Ruszanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radex




Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:13, 15 Gru 2017    Temat postu: Ruszanie

Panowie mam mały problem ze swoim CRV a dokładniej przy ruszaniu gdy dam za mało gazu auto szarpie gdy dodam za dużo gazu i puszczam sprzęgło to słyszę jak mi coś mocno obciera o coś jak by się tarcza ślizgała od sprzęgła taki jedno razowy zgrzyt. Jest to problematyczne gdy chce szybko ruszyć to albo szarpie albo zgrzyta jeżdżę autem już rok i wiem ze jak by to była moja wina złego użytkowania auta to bym to wyczuł i by było dobrze ale niestety wina nie leży po mojej stronie starałem sie na wszystkie sposoby wyczuć sprzęgło przy ruszaniu i naprawdę to coś z autem jest nie tak.....



I jeszcze jedno nie wiem czy tak jest w tym aucie ale w poprzednim tego nie miałem przy ruszaniu gaz tez wam chwilkę później reaguje? czasem mam wrażenie ze daje gaz puszczam sprzęgło i czuje ze ruszam na samym sprzęgle i po chwili dopiero łapie gaz tak samo nie raz jest przy innych biegach.

2011 Silnik 2.0 przejechane 92 tys prawdziwy przebieg kupiłem go przy przebiegu 74ty, Zbliża mi się teraz przegląd przy 100tys muszę wymienić świece i wyregulować zawory myślcie ze te dwie rzeczy mogą mieć coś z tym wspólnego ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomkoziolek




Dołączył: 17 Cze 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:26, 16 Gru 2017    Temat postu:

Czyszczenie i adaptacja przepustnicy może coś da. Sprawdź czy sprzęgło się nie ślizga. A co do tarcia to albo faktycznie tarcza czy docisk się kończy albo tulejka na wałku sprzęgłowym , mały ale upierdliwy element. Przy wymianie sprzęgła albo wymienić albo napchać smaru tak jak w oryginale Wink. No mi na HDS trzeba się udać czy błędów nie wyrzuca ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radex




Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:17, 17 Gru 2017    Temat postu:

Zaraz po nowym roku zrobię ten serwis o którym pisałem jak to nic nie da to chyba zrzucę skrzynie u mechanika i zobaczymy co sie tam dzieje... ;/


Coś mi sie wierzyć nie chce ze to sprzęgło chyba ze poprzednik jeździł nie umiejętnie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:57, 18 Gru 2017    Temat postu:

Co do "zgrzytu" to jak napisal kolega Tomek, najpewniej winna jest wyrobiona tulejka podporowa walka sprzeglowego. Kosztuje grosze ale jej wymiana to pol dnia roboty. Sad
Natomiast opoznienie przy dodawaniu gazu nie jest normalna cecha CR-V'ki, wiec warto sprobowac ten problem zdiagnozowac i naprawic.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radex




Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:19, 18 Gru 2017    Temat postu:

Możesz mi podpowiedzieć od czego zacząć ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:09, 18 Gru 2017    Temat postu:

Radex napisał:
Możesz mi podpowiedzieć od czego zacząć ?

Jesli w kwestii zgrzytow, to nic innego nie pomoze jak demontaz skrzyni I wymiana tulei. Moze udaloby sie to zrobic bez calkowitego wyjmowania przekladni a jedynie poprzez rozsuniecie skrzyni biegow od silnika I w jakis magiczny sposob wydlubania tego lozyska slizgowego... bo dzieki temu mozna by troche pracy zaoszczedzic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radex




Dołączył: 20 Lut 2017
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:18, 18 Gru 2017    Temat postu:

Sam się za to nie zabiorę brak mi garażu oraz wiedzy nigdy nie ściągałem skrzyni, gdybym to robił to tylko w warsztacie a oni raczej ściągną skrzynie nie będą się bawić

Jak ogarnę temat dam znać co i jak

Dziękuje za pomoc


A jeszcze jedno czytałem sporo ostatnio o skrzyniach itp i gdzieś mi sie przewinęło ze gdy sięgniemy skrzynie to warto coś nasmarować smarem pastą miedzianą tylko nie pamiętam co to było orientujecie sie może co to może być ?

yyyy ślizg łożyska... ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:44, 19 Gru 2017    Temat postu:

Akurat do sprzegla to nie widze zadnego zastosowania pasty miedzianej bo to nie jest zaden smar tylko zabezpieczenie elementow pracujacych w podwyzszonych temperaturach przed "zapieczeniem". I to trzeby pamietac aby jej nie stosowac w polaczeniach z udzialem czesci wykonanych ze stopow lekkich.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Wto 8:49, 19 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy