Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radex
Dołączył: 20 Lut 2017 Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:13, 15 Gru 2017 Temat postu: Ruszanie |
|
|
Panowie mam mały problem ze swoim CRV a dokładniej przy ruszaniu gdy dam za mało gazu auto szarpie gdy dodam za dużo gazu i puszczam sprzęgło to słyszę jak mi coś mocno obciera o coś jak by się tarcza ślizgała od sprzęgła taki jedno razowy zgrzyt. Jest to problematyczne gdy chce szybko ruszyć to albo szarpie albo zgrzyta jeżdżę autem już rok i wiem ze jak by to była moja wina złego użytkowania auta to bym to wyczuł i by było dobrze ale niestety wina nie leży po mojej stronie starałem sie na wszystkie sposoby wyczuć sprzęgło przy ruszaniu i naprawdę to coś z autem jest nie tak.....
I jeszcze jedno nie wiem czy tak jest w tym aucie ale w poprzednim tego nie miałem przy ruszaniu gaz tez wam chwilkę później reaguje? czasem mam wrażenie ze daje gaz puszczam sprzęgło i czuje ze ruszam na samym sprzęgle i po chwili dopiero łapie gaz tak samo nie raz jest przy innych biegach.
2011 Silnik 2.0 przejechane 92 tys prawdziwy przebieg kupiłem go przy przebiegu 74ty, Zbliża mi się teraz przegląd przy 100tys muszę wymienić świece i wyregulować zawory myślcie ze te dwie rzeczy mogą mieć coś z tym wspólnego ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tomkoziolek
Dołączył: 17 Cze 2017 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:26, 16 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy może coś da. Sprawdź czy sprzęgło się nie ślizga. A co do tarcia to albo faktycznie tarcza czy docisk się kończy albo tulejka na wałku sprzęgłowym , mały ale upierdliwy element. Przy wymianie sprzęgła albo wymienić albo napchać smaru tak jak w oryginale . No mi na HDS trzeba się udać czy błędów nie wyrzuca ....
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Radex
Dołączył: 20 Lut 2017 Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:17, 17 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Zaraz po nowym roku zrobię ten serwis o którym pisałem jak to nic nie da to chyba zrzucę skrzynie u mechanika i zobaczymy co sie tam dzieje... ;/
Coś mi sie wierzyć nie chce ze to sprzęgło chyba ze poprzednik jeździł nie umiejętnie...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:57, 18 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Co do "zgrzytu" to jak napisal kolega Tomek, najpewniej winna jest wyrobiona tulejka podporowa walka sprzeglowego. Kosztuje grosze ale jej wymiana to pol dnia roboty.
Natomiast opoznienie przy dodawaniu gazu nie jest normalna cecha CR-V'ki, wiec warto sprobowac ten problem zdiagnozowac i naprawic.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Radex
Dołączył: 20 Lut 2017 Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:19, 18 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Możesz mi podpowiedzieć od czego zacząć ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:09, 18 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Radex napisał: | Możesz mi podpowiedzieć od czego zacząć ? |
Jesli w kwestii zgrzytow, to nic innego nie pomoze jak demontaz skrzyni I wymiana tulei. Moze udaloby sie to zrobic bez calkowitego wyjmowania przekladni a jedynie poprzez rozsuniecie skrzyni biegow od silnika I w jakis magiczny sposob wydlubania tego lozyska slizgowego... bo dzieki temu mozna by troche pracy zaoszczedzic.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Radex
Dołączył: 20 Lut 2017 Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:18, 18 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Sam się za to nie zabiorę brak mi garażu oraz wiedzy nigdy nie ściągałem skrzyni, gdybym to robił to tylko w warsztacie a oni raczej ściągną skrzynie nie będą się bawić
Jak ogarnę temat dam znać co i jak
Dziękuje za pomoc
A jeszcze jedno czytałem sporo ostatnio o skrzyniach itp i gdzieś mi sie przewinęło ze gdy sięgniemy skrzynie to warto coś nasmarować smarem pastą miedzianą tylko nie pamiętam co to było orientujecie sie może co to może być ?
yyyy ślizg łożyska... ???
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:44, 19 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Akurat do sprzegla to nie widze zadnego zastosowania pasty miedzianej bo to nie jest zaden smar tylko zabezpieczenie elementow pracujacych w podwyzszonych temperaturach przed "zapieczeniem". I to trzeby pamietac aby jej nie stosowac w polaczeniach z udzialem czesci wykonanych ze stopow lekkich.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Wto 8:49, 19 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|