Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rysiekogl
Dołączył: 27 Mar 2013 Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:29, 11 Kwi 2013 Temat postu: Regulacja zaworów |
|
|
Na fakturze z przeglądów znalazłem pozycje "regulacja zaworów" myślałem że tych rocznikach zawory same się regulują. Co ile trzeba je regulować?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:23, 11 Kwi 2013 Temat postu: Re: Regulacja zaworów |
|
|
rysiekogl napisał: | Na fakturze z przeglądów znalazłem pozycje "regulacja zaworów" myślałem że tych rocznikach zawory same się regulują. Co ile trzeba je regulować? |
Co 120 tyś. Chyba, że ktoś ma zgazowany, to wtedy co 20 tyś. km, a po stówie na gazie może zachodzić koniecznośc regeneracji/wymiany głowicy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pean dnia Czw 8:32, 11 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
rysiekogl
Dołączył: 27 Mar 2013 Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:35, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Gazu jeszcze nie mam- dopiero rozważam. Dzieki za informacje
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
dominik71
Dołączył: 04 Gru 2013 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Września Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:12, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
czy ktoś się orientuje, co ile reguluje się zawory w dieslu? czy może tak samo jak w benzynie? strasznie hałasuje mi silnik po odpaleniu, a po przejechaniu dosłownie kilkuset metrów powoli ustaje, wszystko wskazuje na zwory, ale mogę się mylić, mam przejechane 142tkm,
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
lanos1781
Dołączył: 21 Kwi 2013 Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Czw 8:13, 10 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
W dielsu o ile sie nie myle nie reguluje się zaworów. Tam są chyba chydrauliczne popychacze.
Radziłbym zrobić płukanie silnika i zmienić olej.A właśnie na jakiej lepkości jeździsz?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
dominik71
Dołączył: 04 Gru 2013 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Września Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:21, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
dzwoniłem do serwisu w Poznaniu i przedstawiłem temat, że diesel itd., a gość mówi, że nie ma problemu, 200zł za regulację i że mam auto podstawić dzień wcześniej, żeby do regulacji było zimne, jako że mam 50 km do serwisu oddałem auto rodzimym mechanikom (dzisiaj) zobaczymy co z tego wyjdzie,
PS. lanos1781, olej wymieniłem, ma przejechane ok. 4000 km, ale kultura pracy przed zmianą i po, jest taka sama, olej nie pamiętam jaki ale wg katalogu hondy
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:42, 11 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
w Dieslu nie reguluje się zaworów, jak pisał lanos1781 są tam hydrauliczne popychacze. Może za gęsty olej masz i szklanki wolno się napełniają. Do twojego silnika powinieneś zalać 0w30. Najlepiej Millersa, AMSoila, ewentualnie Motul. Castrola sobie odpuść, jeśli nie chcesz mieć szlamu w silniku. Przed wymiana polecam płukankę Millersa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wrcfan dnia Pią 12:51, 11 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
GT-3000
Dołączył: 06 Mar 2014 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: JASŁO Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:42, 16 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Silnik 2.0 I-VTEC powinien mieć dokładnie taką samą regulację zaworów jak 1,8 I-VTEC w civicu.A z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że to prosta robota.W R18A2 luz zaworu dolotowego 0,2,natomiast wydechowego 0,25. Do regulacji potrzebna oczkowa 10ka i płaski śrubokręt (oczywiście szczelinomierz) Natomiast punkty odniesienia na poszczególne cylindry są dobrze oznaczone na zębatce wałka rozrządu.
Jedyny warunek to taki że silnik musi mieć temperaturę poniżej 35st.Dlatego lepiej zostawić auto na noc i na drugi dzień regulować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GT-3000 dnia Śro 16:43, 16 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
yendrec
Dołączył: 10 Cze 2014 Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:19, 28 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
GT-3000 napisał: | Silnik 2.0 I-VTEC powinien mieć dokładnie taką samą regulację zaworów jak 1,8 I-VTEC w civicu.A z własnego doświadczenia mogę powiedzieć że to prosta robota.W R18A2 luz zaworu dolotowego 0,2,natomiast wydechowego 0,25. Do regulacji potrzebna oczkowa 10ka i płaski śrubokręt (oczywiście szczelinomierz) Natomiast punkty odniesienia na poszczególne cylindry są dobrze oznaczone na zębatce wałka rozrządu.
Jedyny warunek to taki że silnik musi mieć temperaturę poniżej 35st.Dlatego lepiej zostawić auto na noc i na drugi dzień regulować. |
Znalazłem w instrukcji crvclub ru manuals CR-V-3_manual_eng następujace wartości (ch_02.pdf str. 6-10):
dolot: 0,21-0,25 mm
wydech: 0,28-0,32 mm
Czy coś sie wymienia przy regulacji (uszczelka, pierścień, etc)? Zna ktoś dobrze temat? Jak zapodam temat znajomemu mechanikowi, to chciałbym mu wszystko dostarczyć.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|