Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rozek260
Dołączył: 28 Kwi 2014 Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielka brytania/bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:15, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ale w tym ukladzie tez jest olej higroskopijny ktory laczy sie z czynnikiem.jak by nie bylo zaworu bezpieczenstwa w sprezarce to by zamarzlo. W niektorych autach jak dotkniesz rurke ta grubcza niskiego cisnienia to jest zamarzniety szron.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rozek260
Dołączył: 28 Kwi 2014 Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielka brytania/bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:17, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dokladnie chodzi o ten wylacznik czy zawor wylaczajacy sprezarke ktory do tego nie dopusci.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rozek260 dnia Pon 12:19, 23 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:38, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
rozek260 napisał: | Ale w tym ukladzie tez jest olej higroskopijny ktory laczy sie z czynnikiem.jak by nie bylo zaworu bezpieczenstwa w sprezarce to by zamarzlo. W niektorych autach jak dotkniesz rurke ta grubcza niskiego cisnienia to jest zamarzniety szron. |
Rurka jest zimna bo w niej jest rozprężony gaz, a woda jak wiadomo skrapla się na zimnych elementach i dlatego na niej czasami jest szron, a sprężarka nie zamarznie bo nie ma co w niej zamarznąć. Tak jak pisałem wcześniej sprężanie gazu zwiększa temperaturę, a sprężarka właśnie to robi. Rozprężanie zaś zmniejsza temperaturę. Sprawdź sprężarkę w lodówce po dłuższej pracy, jest gorąca.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Domin_Lu
Dołączył: 21 Maj 2014 Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość/Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:03, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie macie całkowitą rację z działaniem klimy. Ale nie wydaje mi sie że normalne jest przy włączonej klimatyzacji w trybie auto przy ustawionej temp na np 19 stopni że samochód przyśpieszając w ciągu 15 sekund 4-6 razu wyłączy i wyłączy klimę to w takiej częstotliwości potrafią pojawiać sie szarpnięcia w samochodzie.
No chyba że sie myle
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:28, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Moze problem jest z czujnikiem temperatury wewnatrz auta? A przy wlaczonej klimie ale nie w trybie auta tez sa szarpniecia?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
rozek260
Dołączył: 28 Kwi 2014 Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielka brytania/bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:38, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Kolego jak masz za duzo gazu to bedzie sie wlaczac i wylaczac klima bo jest za duze cisnienie w ukladzie. Jesli ladowales ja w upal to jest moliwosc ze masz za duzo gazu. Dlatego daje sie 50 80 gram mniej ale powinni sprawdzic cisnienia na maszynie do klimy wystarczy moze odiac z 80 100 gram i bedzie git.pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|