Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
PGM-FI dziwne zaświecenie.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vithar




Dołączył: 27 Mar 2018
Posty: 18
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:18, 21 Gru 2018    Temat postu: PGM-FI dziwne zaświecenie.

Honda CRV III 2,2 iCtdi 140km. Miałem dziwną sytuacje dzisiaj tzn. zaczęła migać lampka od dpf'a i po kilku minutach takiego zjawiska zapaliła się lampka PGM-FI i gwałtowna utrata mocy w aucie. Zjechałem na pobocze zgasiłem silnik i po 3 zapaleniu wszystko zniknęło i już od około 70km wszystko jest normalnie. Co to mogło być? Czy ktoś już spotkał się z czymś takim? I jakie możliwe usterki powodują zapalenie lampki PGM-FI? Czytałem, że może to być filtr paliwa.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vithar dnia Pią 18:06, 21 Gru 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vithar




Dołączył: 27 Mar 2018
Posty: 18
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:38, 21 Gru 2018    Temat postu:

Dodam jeszcze, że skanowanie Hds'em pokazuje błąd dtc 95-16 CIŚNIENIA PALIWA W LISTWIE PALIWOWEJ NIŻSZE OD OCZEKIWANEGO.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vithar dnia Pią 16:38, 21 Gru 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
niggle




Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 93
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok / Tonsberg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:38, 22 Gru 2018    Temat postu:

Wymień filtr paliwa od razu. Możliwe, że to jest przyczyną. Sprawdź czy zalałeś dobre paliwo, może jakiś kiepski bio-diesel i zatkało filtr? Możliwe, że wytrąciła się parafina w paliwie i zatkała filtr. Dalej to jakieś nieszczelności w układzie paliwowym, problem z pompą wysokiego ciśnienia lub wtryskiwacze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vithar




Dołączył: 27 Mar 2018
Posty: 18
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:47, 09 Sty 2019    Temat postu:

Wtryskiwacze ostatnio robiłem i są ok - końcówki wymieniane. Dzisiaj jadę na wymianę filtra - na knechta. Ropa niby nigdzie nie cieknie, nic się nie poci sucho - przeglądałem co się dało. Czytałem, że może to być też zanieczyszczony smok pływaka paliwa na angielskim forum - zobaczymy. Dam znać czy coś się zmieniło. Samochód jeździ normalnie do 2500 obr. tak ostatnio zauważyłem i ta kontrolka się zaświeca lekko dławiąc silnik jakby na moment. Może wymiana filtra coś da.

PS. Na instrukcji serwisowej po angielsku pisze (a także w HDS'ie), że może to być problem z zaworem regulacji ciśnienia w listwie wtryskowej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vithar




Dołączył: 27 Mar 2018
Posty: 18
Przeczytał: 11 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:19, 09 Sty 2019    Temat postu:

Także jest po wymianie filtra paliwa, usterka nie pokazuje się przejechałem ponad 100km narazie. Wygląda, że to filtr był przyczyną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy