Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomkoziolek
Dołączył: 17 Cze 2017 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:17, 03 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Ja trochę z innej beczki. Zamontowałem ostatnio sobie DRL. Wyszło całkiem ładnie , podłączone zgodnie z opisem w pierwszych postach . Wszystko śmiga jak należy tzn. przy wyłączonej stacyjce i ustawieniu przełącznika na AUTO wszystko dzieje się samo , jak jest ciemno świecą xenony , jak jest jasno świecą LED-y. ALE !!! jest jeden problem ze strasznymi zakłóceniami generowanymi przez DRL-e. Przy jeździe w mieście i dość silnych stacjach jest do zaakceptowania lecz przy słabszych i wyjeździe poza miasto szum , szum i szum. Przeczytałem dużo postów odnośnie sposobów na usunięcie zakłóceń ( dodam tylko że mam DRL-e firmy EinParts DRL 406O z oddzielnym modułem/przetwornicą ). Instalowałem już filtry , stabilizator napięcia , obwijałem folią sterownik i nic. Czy ktoś ma podobne problemy i sobie jakoś z tym poradził. Dodam tylko że podczas testów co może siać zauważyłem jak odłączę najdalszą lampę szumy trochę maleją. Idąc dalej zacząłem dotykać kabli wychodzących ze sterownika do lamp i ku mojemu zdziwieniu szumy malały jak trzymałem w ręce i jak puszczałem , jak układałem inaczej kable też. Wniosek jest taki że to nie sama przetwornica robi zakłócenia a kable z niej wychodzące - działają jak antena. Obecnie jestem na etapie zamawiania kabli ekranowanych , spróbuję wymienić kable ( uciąć jak najbliżej przetwornicy ) i podpiąć do LED-ów. Jak to nie zda egzaminu to wymiękam . Może ktoś coś podpowie ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomkoziolek dnia Nie 16:42, 03 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:50, 03 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
tomkoziolek napisał: | ...ALE !!! jest jeden problem ze strasznymi zakłóceniami generowanymi przez DRL-e? |
Niestety mam podobnie pomimo DLR od Osram.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
smoku93
Dołączył: 29 Maj 2017 Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rjs Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:05, 05 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
powiem tak, ciężko będzie to wyeliminować, Gdybym ja to robił wymieniał na coś bez tych przetwornic bo one będą zawsze robić zakłócenia
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
tomkoziolek
Dołączył: 17 Cze 2017 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:55, 08 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Aktualizacja . Jestem po dzisiejszej walce z kablami od DRL i.... niestety wymiana kabli zasilających same LED od przetwornicy nie dały rezultatu pozytywnego. Przetwornica dalej wprowadza zakłócenia. Podsumowując : NIE WARTO MONTOWAĆ LED DRL W NASZYCH HONDACH. Szkoda nerwów. a wymiana xenonów raz na 3 lata za 360 zł to nie za duży wydatek. Najgorsze jest to że LED wkomponowałem w kratkę grilla a ich wyjęcie pozostawi dziury. Pozostaje jeździć tak jak jest Pozdrawiam wszystkich.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomkoziolek dnia Pią 15:55, 08 Gru 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
smoku93
Dołączył: 29 Maj 2017 Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: rjs Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:24, 08 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
kolego nie każde drl ma przetwornice ja u siebie zamontowałem drl w kierunkach 2w1 i działają bez zarzutu choć mogłyby świecić trochę mocniej
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
tomkoziolek
Dołączył: 17 Cze 2017 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:59, 11 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
smoku93 napisał: | kolego nie każde drl ma przetwornice ja u siebie zamontowałem drl w kierunkach 2w1 i działają bez zarzutu choć mogłyby świecić trochę mocniej |
Ale czy takie zamontowanie ma aprobatę? Podobnie można zastosować moduł do świateł długi. Ale klosz nie ma aprobaty do montażu świateł DRL. Na przeglądzie lipa i zatrzymują dowód
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mleni
Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:50, 12 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Nie zatrzymują w ogóle dowodu. Mam już od 3 lat moduł i to jest najlepszy sposób zamiast ledowe DRL.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
ryszard
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:15, 14 Gru 2017 Temat postu: ledy - ksenony |
|
|
Po siedmiu latach padła pierwsza żarówka ksenonowa. Wymieniłem obydwie równocześnie. 100% Oryginały Osram - dokładnie takie jak pierwotne - cena 2x140 zł, wymiana we własnym zakresie. Nie ma sensu robić amatorskich przeróbek na ledy. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
tomkoziolek
Dołączył: 17 Cze 2017 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:09, 16 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
tomkoziolek napisał: | Aktualizacja . Jestem po dzisiejszej walce z kablami od DRL i.... niestety wymiana kabli zasilających same LED od przetwornicy nie dały rezultatu pozytywnego. Przetwornica dalej wprowadza zakłócenia. Podsumowując : NIE WARTO MONTOWAĆ LED DRL W NASZYCH HONDACH. Szkoda nerwów. a wymiana xenonów raz na 3 lata za 360 zł to nie za duży wydatek. Najgorsze jest to że LED wkomponowałem w kratkę grilla a ich wyjęcie pozostawi dziury. Pozostaje jeździć tak jak jest Pozdrawiam wszystkich. |
Jednak chyba jestem uparty albo mam za dużo czasu . Podjąłem dzisiaj ostatni raz rękawicę DRL ... Gdzieś doczytałem że można założyć ferrytowe dławiki ( zakładane na kabel ). Zakupiłem takie na alledrogo w ilości 4 szt. Średnica wew. 13 mm tak aby kilka razy owinąć kabel ( z resztą wymieniony na ekranowany ). Maska otwarta , owijam ferryty , zapinam ( po dwa na każdy kabel ) jak najbliżej sterownika. Odpalam radio i szumu prawie w ogóle nie słychać , są minimalne zakłócenia na słabych stacjach ale powiedzmy że akceptowalne. Jednym słowem tylko to zminimalizowało zakłócenia. Dodatkowo dodam że sterownik odsunięty maksymalnie do przodu samochodu aby nie był w pobliżu skrzynki z bezpiecznikami i ECU. Taki oto finał walki.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
borsuchi
Dołączył: 25 Sie 2015 Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:11, 28 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
mleni napisał: | Nie zatrzymują w ogóle dowodu. Mam już od 3 lat moduł i to jest najlepszy sposób zamiast ledowe DRL. |
Jaki to moduł ? Gdzieś czytałem, że nie wszystkie nadają się do japończyków.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mleni
Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 7:20, 09 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
borsuchi napisał: | mleni napisał: | Nie zatrzymują w ogóle dowodu. Mam już od 3 lat moduł i to jest najlepszy sposób zamiast ledowe DRL. |
Jaki to moduł ? Gdzieś czytałem, że nie wszystkie nadają się do japończyków. |
Witam Już ci tu nie pomogę, bo sprzedałem i nie pamiętam jaka nazwa.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
pkowal
Dołączył: 23 Sty 2018 Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:40, 10 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Witam.
Panowie a jak wygląda montaż w miejscu lamp przeciwmgielnych?
Interesuje mnie przede wszystkim dopasowanie do lekkiego skosu, jaki mają oryginalne przeciwmgielne i przymocowanie do zderzaka.
Oryginalne lampy przeciwmgielne w mojej Hondzie były mocno skorodowane, w zasadzie firmy zajmujące się regeneracją lamp i odbłyśników nie podjęły się naprawy tych lamp. W efekcie muszę wymienić światła przeciwmgielne, to pomyślałem, czy nie dać w to miejsce lamp w stylu dzienne + przeciwmgielne, coś jak M-Tech WLF201
Pytanie tylko, jak to "siądzie" w oryginalnych otworach zderzaka, no i trzeba by pewnie stworzyć jakąś konstrukcję pod przymocowanie, coś ala oryginalny uchwyt do przeciwmgielnych.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
pioottr20
Dołączył: 22 Kwi 2018 Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:59, 14 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
pkowal napisał: | Witam.
Panowie a jak wygląda montaż w miejscu lamp przeciwmgielnych?
Interesuje mnie przede wszystkim dopasowanie do lekkiego skosu, jaki mają oryginalne przeciwmgielne i przymocowanie do zderzaka.
Oryginalne lampy przeciwmgielne w mojej Hondzie były mocno skorodowane, w zasadzie firmy zajmujące się regeneracją lamp i odbłyśników nie podjęły się naprawy tych lamp. W efekcie muszę wymienić światła przeciwmgielne, to pomyślałem, czy nie dać w to miejsce lamp w stylu dzienne + przeciwmgielne, coś jak M-Tech WLF201
Pytanie tylko, jak to "siądzie" w oryginalnych otworach zderzaka, no i trzeba by pewnie stworzyć jakąś konstrukcję pod przymocowanie, coś ala oryginalny uchwyt do przeciwmgielnych. |
Przerabiałem temat, założyłem światła magneti marelli, dopasowałem swoje mocowania wkręcone w miejsce starych, wokół świateł zastosowałem okrągłą uszczelkę, można dopasować wielki oring.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mjslon
Dołączył: 20 Lip 2022 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:56, 21 Lip 2022 Temat postu: |
|
|
Czy ktos dysponuje informacjami (zdjęciami) gdzie należy się podpiąć w crv 3 gen z modułem do świateł dziennych / na długich. Tak aby jak najmniej ingerować.
z gory dziekuje za pomoc
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|