Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Montaż LPG CR-V 2.0 2008
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hondrad




Dołączył: 14 Sie 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:51, 18 Sie 2014    Temat postu: Montaż LPG CR-V 2.0 2008

Cześć, mam pytanie jak w temacie. Chciałbym zamontować LPG do mojej CR-V, za bardzo nie znam się na tych sprawach. Jak szukałem to rzuciły mi się w oczy dwie marki BRC i STAG ale nie wiem które są lepsze. Będę tez wdzięczny za pomoc przy wyborze warsztatu.

Z góry dzięki za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:21, 18 Sie 2014    Temat postu:

W mojej Hondzie zamontowany jest od nowosci VSI Prins i auto przejechalo nanim juz ponad 190 tys. km. bez prawie zadnych problemow ze strony instalacji. "Prawie" bo kilka miesiecy szukalem winnego samoczynnego przelaczania sie z gazu na benzyne (czyscilem reduktor, wymienialem membrany i filtry) a przyczyna byla bardzo prozaiczna - brak styku na polaczeniu czujnika cisnienia gazu bo gazownikowi nie chcialo sie lutowac wiec polaczyl kabelki na skretke.
Generalnie oceniam ten typ instalacji bardzo dobrze i twierdze, ze jest praktycznie bezobslugowa, pomijajac okresowe wymiany filtrow i czyszczenie reduktora.
A co polecam? Nie musi to byc zaraz Prins, ale wazne aby instalacja zostala dobrze zamontowana i wyregulowana oraz w razie czego, aby mozna liczyc na kompetentny serwis. Reasumujac: zaloz taka instalacje, na jakiej zna sie dobrze przynajmniej jeden z okolicznych serwisow o dobrej renomie, abys pozniej nie byl zmuszony wedrowac po kraju szukajac kompetentnego fachowca, ktory bylby w stanie naprawic to co sknocili inni "spece-gaziarze-druciarze".
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hondrad




Dołączył: 14 Sie 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:09, 21 Sie 2014    Temat postu:

Ok, dzięki za poradę. Prinsa raczej nie zamontuję bo ceny są trochę wygórowane, poszukam kogoś kto ma autoryzację BRC. A nie wiesz może czy dealerzy Hondy nie polecają jakiś warsztatów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:36, 21 Sie 2014    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Wejdź na tą stronę, są przykłady montażu jak i polecane zestawy. Możesz również zostawić ofertę w dziale "zlecę montaż"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:20, 22 Sie 2014    Temat postu:

Na forum Accorda tez mozna znalezc troche ciekawych informacji n.t. LPG i polecanych instalacji/warsztatow.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
boski84




Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:26, 30 Sie 2014    Temat postu:

Ja założyłem do swojej hani 2007 r instalacje elpi eko gaz na wstryskiwaczach hana i lubryfikacji i ta instalacje zakładałem rownież w dwóch poprzednich autam i powiem ze byłem bardzo zadowolony. Hania w automacie 2 litry pochłania ok 12 litrów gazu . Tylko jak będziesz zakładał to powiedz o butle 60 bo sie bez problemu zmieści w koło zapasowe i korek wlewu gazu schowany przy korku paliwa tylko wkręcany. Takze. Gaz jak najbardziej tylko wszystko zależy od dobrej firmy i obsługi bo to jest najważniejsze.
Daj znac jaka instalacje założyłeś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrcfan




Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:55, 31 Sie 2014    Temat postu:

I nie daj sobie wcisnąć lubryfikacji, ona nic nie daje, strata kasy, A najlepiej omijaj gazowników którzy to proponują. Tym co mają ją założoną polecam sprawdzenie kolektora ssącego, zdziwicie się ile tam syfu jest teraz. Polecam forum accorda dział instalacje LPG

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:16, 31 Sie 2014    Temat postu:

Z lubryfikacja jest jak z lekarstwem homeopatycznym: jedni twierdza, ze dziala, inni ze nie ale napewno pozwala zarobic kase producentom i sprzedawcom. Very Happy
Nam odbiorcom pozostaje decyzja czy skorzystamy z tego rozwiazania czy tez nie.
Ja lubryfikacje odziedziczylem kupujac samochod z zamontowana juz instalacja, ale dawkowanie plynu lubryfikujacego ustawilem na dwukrotnie mniejsze niz powszechnie sie zaleca.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Nie 17:17, 31 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hondrad




Dołączył: 14 Sie 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:05, 01 Wrz 2014    Temat postu:

Dobra, ostatecznie wybrałem do montażu Energy (na kilku forach w tym Mazdy sporo osób polecało więc stwierdziłem że jest tot bardziej obiektywne niż lpg-forum), instalacja BRC Sequent 24, z Prinsa zrezygnowałem bo cena była zbyt wysoka.
Ogólnie z montażu jestem zadowolony, instalacje mam około tygodnia więc ciężko mi się jeszcze wypowiedzieć ale pierwsze wrażenia są pozytywne. Podrzucam tez kilka zdjęć z montażu, jak przejadę więcej kilometrów dam znać jak sprawuje się instalacja. Dzięki też za wasze porady.





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czay




Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:38, 01 Wrz 2014    Temat postu:

Zobacz, czy czasami reduktor nie jest wyżej niż poziom płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym, bo tak ze zdjęcia to ciężko ocenić.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:03, 01 Wrz 2014    Temat postu:

To jeszcze ja troche pomarudze. Very Happy
Z tego co gdzies wyczytalem, to na trwalosc niektorych wtryskiwaczy ma wplyw to, w jakiej pozycji pracuja. Tak wiec w skrocie: zabudowa pionowa sprzyja a pozioma nie sprzyja dlugiej i niezawodnej pracy wtryskiwaczy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pon 21:05, 01 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:59, 01 Wrz 2014    Temat postu:

A z własnego doświadczenia powiem że wtryskiwacze BRC do tanich nie należąSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hondrad




Dołączył: 14 Sie 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:50, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Wiem że tanie nie są, ale jest gwarancja na 2 lata bez limitu kilometrów więc spoko;) A co do układu wtryskiwaczy to też o tym czytałem i w sumie zdania są podzielone czy faktycznie wpływa to na instalację czy nie. Zobaczę po pierwszym przeglądzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:20, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Piszac o "dlugiej i niezawodnej" pracy wtryskow gazowych, mialem na mysli przebiegi rzedu nawet 200 tkm. Tak wiec o ile nie robisz conajmniej 50 tkm rocznie, to ani pierwszy przeglad ani ten na koniec okresu gwarancyjnego, zapewne nie wykaza nadmiernego zuzycia wtryskiwaczy wyniklego z faktu niewlasciwego montazu.
Tutaj przypomina mi sie moje doswiadczenie z uzytkowania samochodu z automatyczna skrzynia biegow, gdzie producent nie zalecal wymiany ATF w okresie gwarancyjnym, skoro skrzynie wytrzymywaly bez wymiany troche ponad 100 tkm... no a po tym to juz nie byl problem serwisu. Very Happy
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
traks




Dołączył: 13 Cze 2012
Posty: 530
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:31, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Ja na gwarancji wymieniłem dwa.... a później już poszłoSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy