Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Luzy zaworowe-regulacja ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mirus_1969




Dołączył: 13 Lut 2016
Posty: 49
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:25, 25 Gru 2017    Temat postu: Luzy zaworowe-regulacja ?

Mam takie pytanie mam zamontowaną instalacje gazową w swoim aucie rocznik 2008.Silnik 2.4. 166 kucy.
Wersja amerykańska.Czy w mam sprawdzać,regulować luzy zaworowe?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 548
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:40, 26 Gru 2017    Temat postu:

Jak najbardziej tak i to nawet lepiej jezeli czesciej niz w 2.0 V-Itec czyli co ok. 20 tkm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m-core




Dołączył: 25 Lip 2018
Posty: 26
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: world
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:45, 25 Lip 2018    Temat postu:

Przy czym pierwsze 30k sprawdzaj co 10k, żeby wiedzieć czy się bardzo zużywają, jeżeli tak, to szybko do gaziarza na duże poprawki instalacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
longer-20




Dołączył: 23 Wrz 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:21, 02 Wrz 2018    Temat postu:

Co masz kolego na myśli pisząc o dużych poprawkach u gaziarza? Właśnie nie dawno drugi raz regulowałem zawory po 15tyś na gazie(R20A2) i co sie okazało, na ssaniu na cylindrach 1,3,4 wartości wynosiły 0,10mm do 0,15mm zaś na cylindrze 2 wartosci zostały te same z momentu ostatniej regulacji tzn 0,20mm. Wydech oscylował 0,18 do 0,22mm, co może być przyczyną takich różnic na zaworach ssania? Instalka (sterownik LPGTECH 224, wtryskiwacze STAG AC W02, reduktor STAG AC R01) serwisowana na bieżąco razem z regulacjami co około 10tkm. Pozdrawim

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 548
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:06, 03 Wrz 2018    Temat postu:

Co prawda nie jestem tym "kolega" do ktorego kierowales pytanie, ale z racji, ze sam troche "grzebie" zarowno w aucie jak I w instalacji, to chcialbym zasugerowac, zeby zanim zaczniesz cokolwiek rozbierac I wymieniac, zrobic diagnostyke silnika. Nawet przy pomocy prostego interfejsu wspolpracujacego z jednym z wielu programow na smartfonie, mozna sprawdzic co sie dzieje z silnikiem poprzez kontrole:
- zachowania korekt paliwowych na benzynie I lpg,
- cisnienia w kolektorze dolotowym,
- zachowania wskazan sondy lambda w CL i OL na obu paliwach.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
longer-20




Dołączył: 23 Wrz 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:36, 04 Wrz 2018    Temat postu:

Witam, posiadam taki interfejs. Obserwowałem już korekty na LPG i chyba mieszczą się w normie, tzn wartości długo i krótoteminowych po dodaniu do siebie nie przekraczają 5%. Jeżeli chodzi o pozostałe wskaźniki nie wiem jakie powinny być normy, czy mógłbyś przybliżyć jakie są normy? Z góry dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 548
Przeczytał: 24 tematy

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:16, 05 Wrz 2018    Temat postu:

chodzi o to, jak sie zmieniaja korkty np. podczas przelaczania miedzy paliwami - chodzi o to aby sprawdzic, czy czas wtrysku benzyny bedzie porownywalny dla obu przypadkow.
To powyzsze dotyczy CL a wazne jest tez, czy zachowana jest wlasciwy AFR dla OL I dlatego trzeba podpatrzec, jak bedzie sie zachowywac wskazanie sondy lambda w zakresie pracy, kiedy korekty sa wylaczone.
Ponadto zalecam wykrecic swiece i skontrolowac ich stan, porownac kolory nalotu, gdyz moze sie zdarzyc, ze np. tylko jeden wtryskiwacz jest przytkany, czego nie wykryjesz tylko poprzez kontrole korekt.
A co do MAP, to powinien on wskazywac cisnienie ponizej 0.3 MPa w fazie pracy na wolnych obrotach. Jesli jest wiecej, to moze to swiadczyc o nieszczelnosci kolektora albo zlej pracy przepustnicy.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy