Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
LED dedykowany
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekleszek




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:08, 29 Cze 2013    Temat postu:

nadol napisał:
hej,
niestety nie mam schematu ponieważ montaż był wykonywany przez pracownika warsztatu...


Witam ponownie
Światełka eleganckie, świecą po trzech godzinkach zabawy laika hehehe,
wyglądają i działają łącznie z czujnikiem zmierzchu bardzo ORYGINALNIE!!!
Szczerze polecam i dziękuję za wasze pomocne posty...

p.s. przy szukaniu "+" ze stacyjki - na bezpiecznikach wyskoczyła mi kontrolka MIL CHECK SYSTEM, ale to pewnie muszę skasować na kompie czy interfejsie - chyba, że macie jakieś pomysły to piszcie do poniedziałku...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lanos1781




Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 200
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Sob 20:41, 29 Cze 2013    Temat postu:

tomekleszek napisał:
nadol napisał:
hej,
niestety nie mam schematu ponieważ montaż był wykonywany przez pracownika warsztatu...


Witam ponownie
Światełka eleganckie, świecą po trzech godzinkach zabawy laika hehehe,
wyglądają i działają łącznie z czujnikiem zmierzchu bardzo ORYGINALNIE!!!
Szczerze polecam i dziękuję za wasze pomocne posty...

p.s. przy szukaniu "+" ze stacyjki - na bezpiecznikach wyskoczyła mi kontrolka MIL CHECK SYSTEM, ale to pewnie muszę skasować na kompie czy interfejsie - chyba, że macie jakieś pomysły to piszcie do poniedziałku...


Niestety ten typ swiatel,tak montowanych ma zasadnicza wade w przypadku posiadania silnika diesla w aucie-znaczaco ogranicza mozliwosc chlodzenia IC powietrzem,przez zablokowanie jednej z szczelin swiatelm drl.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekleszek




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:11, 29 Cze 2013    Temat postu:

lanos1781 napisał:
tomekleszek napisał:
nadol napisał:
hej,
niestety nie mam schematu ponieważ montaż był wykonywany przez pracownika warsztatu...


Witam ponownie
Światełka eleganckie, świecą po trzech godzinkach zabawy laika hehehe,
wyglądają i działają łącznie z czujnikiem zmierzchu bardzo ORYGINALNIE!!!
Szczerze polecam i dziękuję za wasze pomocne posty...

p.s. przy szukaniu "+" ze stacyjki - na bezpiecznikach wyskoczyła mi kontrolka MIL CHECK SYSTEM, ale to pewnie muszę skasować na kompie czy interfejsie - chyba, że macie jakieś pomysły to piszcie do poniedziałku...


Niestety ten typ swiatel,tak montowanych ma zasadnicza wade w przypadku posiadania silnika diesla w aucie-znaczaco ogranicza mozliwosc chlodzenia IC powietrzem,przez zablokowanie jednej z szczelin swiatelm drl.



Wszystko OK tylko czy to aby napewno aż tak zasłania ten wlot? i czy ta kontrolka to właśnie sugeruje czy jest to wszystko powiązane? Napiszcie jeżeli ktoś miał taki przypadek... Trochę się przy tym bawiłem z wyjmowaniem bezpieczników i myślę że bardziej tu bym szukał świecącej się kontrolki i błędu w komputerze szczególnie że przy tym na początku zaświeciła się jeszcze PGM-FI tylko po wskazówkach z instr. sama zgasła, a ta NIE!!!
Piszcie co wiecie może coś z tego wyjdzie.............


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lanos1781




Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 200
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Sob 21:22, 29 Cze 2013    Temat postu:

Watpie,by to mialo zwiazek.Z tego co wiem,to kasowanie bledow odbywa sie przez odpiecie klemy akumulatora (chociaz z drugiej strony usuwasz objaw a nie przyczyne),dobrze by bylo podpiac sie pod HIM-a i spr co konkretnie nie pasuje sterownikowi,ze pokazuje ten blad.
Co do wlotu to jakis tuner (dosc znany) mowil,ze hondy maja tragicznie maly IC i przy ewentualnym programie bardzo on blokuje.
Swoja droga do IC sa 3kratki,najmniejsza-wieksza-najwieksza.Zaslaniamy ta srodkowa,wiec zostaja tylko te 2skrajne.
Lekkie zmulenie moze byc odczuwalne przy upalach badz w korku (tak na logike mi sie tak wydaje).Chociaz moze sie rowniez okazac,ze przecietny uzytkownik nie odczuwa,zadnej roznicy (co by przemawialo na plus dla takiego rodzaju lamp).
Wiec moja prosba dla ciebie,zebys za jakis czas napisal,czy dynamika sie zmienila?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekleszek




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:31, 29 Cze 2013    Temat postu:

lanos1781 napisał:
Watpie,by to mialo zwiazek.Z tego co wiem,to kasowanie bledow odbywa sie przez odpiecie klemy akumulatora (chociaz z drugiej strony usuwasz objaw a nie przyczyne),dobrze by bylo podpiac sie pod HIM-a i spr co konkretnie nie pasuje sterownikowi,ze pokazuje ten blad.
Co do wlotu to jakis tuner (dosc znany) mowil,ze hondy maja tragicznie maly IC i przy ewentualnym programie bardzo on blokuje.
Swoja droga do IC sa 3kratki,najmniejsza-wieksza-najwieksza.Zaslaniamy ta srodkowa,wiec zostaja tylko te 2skrajne.
Lekkie zmulenie moze byc odczuwalne przy upalach badz w korku (tak na logike mi sie tak wydaje).Chociaz moze sie rowniez okazac,ze przecietny uzytkownik nie odczuwa,zadnej roznicy (co by przemawialo na plus dla takiego rodzaju lamp).
Wiec moja prosba dla ciebie,zebys za jakis czas napisal,czy dynamika sie zmienila?


Ok
jutro spróbuję z tym odpięciem klem aku... i dam znaka, trochę dziwne jak na wlot IC bo wszystko to robiłem na postoju przy domu, wyciągałem bezp. i wkładałem załączając przy tym auto i wyłączając (po prostu szukałem "+" który się załącza przy kluczyku i................jak już wszystko połączyłem to dopiero się zorientowałem - KONTROLKI!!!
zobaczymy - napiszę......................


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekleszek




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:00, 30 Cze 2013    Temat postu:

No i zdjęcie napięcia poprzez odpięcie "+" z akumulatora nic nie dało Confused
Muszę po dumać nad instrukcją, pod maską bezp. nr 16 to jakieś podtrzymanie, czego? Ale jak odpiąłem klemę "+" to już chyba bardziej nie da się odciąć...
piszcie Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lanos1781




Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 200
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Nie 10:58, 30 Cze 2013    Temat postu:

Proponuje napisac temat o bledzie na tym forum:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to forum niejako majace bardziej rozpracowane elektryke w hondach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekleszek




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:40, 30 Cze 2013    Temat postu:

Dramat
Dzisiaj po 50 kilometrowej przejażdżce i półgodzinnej przechadzce po galeriach wsiadam do samochodu i.......................lampka zgasła!!!
Później jeździłem jeszcze z godzinę z załączaniem i wyłączaniem silnika............problem zniknął, sam nie wiem co o tym sądzić, chyba temat zamknięty Crying or Very sad

p.s. wracając do tematu w tytule - LEDy super, fajnie świecą i wyglądają!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomekleszek dnia Nie 13:43, 30 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MichalKJ




Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:31, 09 Lip 2013    Temat postu:

Nie mam pojęcia hak jest w Hondach, bo w mojej nic nie nawala. Jak miałem Jeepa Cherokee, ciągle pojawiał się powód do zaświecenia Check Engine. Lampka gasła bodaj po 50 odpaleniu silnika. Może i tu tak jest....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil86




Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:22, 10 Lip 2013    Temat postu:

Kolego wrzuć jakieś fotki jak ci wyszły te ledy i jakiej firmy led zakładałeś

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekleszek




Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:49, 10 Lip 2013    Temat postu:

kamil86 napisał:
Kolego wrzuć jakieś fotki jak ci wyszły te ledy i jakiej firmy led zakładałeś


Kolego kupiłem dokładnie te: [link widoczny dla zalogowanych]
i jestem zadowolony, a zdjęcia są dokładnie takie same jak u kolegi "nadol" na początku tego tematu i w reklamie LEDów, no może je troszkę bardziej schowałem w głąb zderzaka ale to max 0,5 cm głębiej.
Wszystko działa i wygląda fajnie - polecam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piter_08




Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:10, 20 Cze 2015    Temat postu: LEDy w halogenach

Witam, odkopie temat. Pytanie czy montował ktoś z Was Ledy zamiast halogenów? Jaki model można tam łatwo zamocować?

Z góry dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:00, 21 Cze 2015    Temat postu:

A nie lepiej zamontować najprościej moduł o długich świateł? To jest najlepsza i najmniejsza robota, bo to praktycznie odbywa się na kablach w schowku bezpieczników pod kierownicą. Koszt modułu (zakup w allegro 129zł) i robocizna u elektryka mniej więcej 100zł. Zaletą modułu, że ma większy obszar światła ładnie świecą niż małe ledy, które kierowcy zauważą dobrze z przeciwnej stronie. Choć pobór prądu jest wyższy od ledów. Przykład żarówka do długich ma moc 55W i jeśli świecą do długich 30% to masz 2x16,5W w porównaniu do ledów 2x6W więc niewielka różnica, ale jest coś. Ledy trzeba samemu gdzieś ładnie ulokować ale gdzie tak ładnie? Jeśli do halogenów jak proponuje piter_08 to nie wiem czy sens, bo to co masz fabryczne są przydatne i szkoda wyrzucać w błoto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
toolpusher




Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 10:32, 05 Lip 2015    Temat postu:

Takie podłączenie jest niezgodne z przepisami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:55, 05 Lip 2015    Temat postu:

toolpusher napisał:
Takie podłączenie jest niezgodne z przepisami.


Owszem brak oznaczeń na lampie. Przypadki z policjantami? żaden mnie nie zatrzymywał nawet rutynowa kontrola i nic o to nie pytali. Dlaczego nie zatrzymują? myślą że prawie nowe modele tak mają jak widzą na drogach Grupa VW (Skoda, Seat, Audi, VW) czy też Mazda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy