Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawek103313
Dołączył: 01 Gru 2016 Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYDGOSZCZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:23, 15 Lip 2019 Temat postu: kontrolka check |
|
|
CO TO MOŻE BYĆ NAGLE ZAPALIŁA SIĘ KONTROLKA CHECK I STRACIŁ MOC?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:30, 16 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Czy to ma byc zagadka?
Bo nie podales nawet jaki masz silnik, przebieg, okolicznosci… zapewne wierzysz w umiejetnosci czytania z fusow wspolforumowiczow.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Maxell
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:00, 16 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
czy mi sie tylko zdaje, czy ludzie są naprawdę coraz głupsi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maxell dnia Wto 15:01, 16 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Waldek_
Dołączył: 09 Cze 2017 Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:45, 29 Lip 2019 Temat postu: |
|
|
Witam.
Mam podobny problem.
Dotyczy CR-V III 2010 2.2 i-DTEC Elegance Lifestil - automat, przebieg 230 tys. km. Po zapaleniu CHECK przechodzi w tryb awaryjny. Przy pomocy aplikacji Torque Lite i interfejsu OBD odczytuję błąd P2002 - po skasowaniu jest OK.
Znalazłem, że P2002 to: "Układ przeniesienia napędu - kontrola paliwa i powietrza oraz pomocnicza kontrola emisji - kontrola ISO / SAE" oraz "Wydajność filtra cząstek stałych silnika wysokoprężnego poniżej wartości progowe". Dlatego wykonano "profesjonalne" mycie DPF - sprawność około 80 % nowego, wymieniono czujnik kontroli różnicy ciśnienia i dokonano jego kalibracji.
Niestety błąd nadal się pojawia, z różną częstotliwością, np. co 300 km lub po 10 km jazdy.
Macie Państwo jakieś sugestie ? Czy DPF po myciu jednak nie odzyskał wymaganej sprawności ?
Z góry dziękuję za porady.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Waldek_ dnia Wto 18:31, 30 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
kobretti44
Dołączył: 07 Lis 2019 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WARSZAWA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:22, 07 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
Niech Pan sprawdzi przewód podciśnienia turbiny. Akurat miałem podobny problem z moją Hondą CRV 2011 rok, Diesel 2.2 150KM manual i kontrolka "CHECK" denerwowała mój wzrok, brak mocy, samochód jechał 100 km/h z górki. Winny był przewód podciśnienia turbiny, jakiś gryzoń mi go przegryzł, a ja już byłem w stresie, że złe paliwo zatankowałem. Jako, że na samochodach się nie znam, nie mam zaufanego warsztatu Hondy, pozostało mi ASO. OK, zapłaciłem 257 pln, za naprawę, ale kontrolka się nie pali. Sprawa z dnia 7.11.2019r. Bzdeta, pierdoła, ale co zrobić? I tak musiałbym jechać podpiąć auto pod komputer i 180 zapłacić za podpięcie. Może tu trzeba zerknąć?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|