Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
kontrolka check

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slawek103313




Dołączył: 01 Gru 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BYDGOSZCZ
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:23, 15 Lip 2019    Temat postu: kontrolka check

CO TO MOŻE BYĆ NAGLE ZAPALIŁA SIĘ KONTROLKA CHECK I STRACIŁ MOC?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:30, 16 Lip 2019    Temat postu:

Czy to ma byc zagadka? Confused
Bo nie podales nawet jaki masz silnik, przebieg, okolicznosci… zapewne wierzysz w umiejetnosci czytania z fusow wspolforumowiczow. Very Happy
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maxell




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:00, 16 Lip 2019    Temat postu:

czy mi sie tylko zdaje, czy ludzie są naprawdę coraz głupsi Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maxell dnia Wto 15:01, 16 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Waldek_




Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:45, 29 Lip 2019    Temat postu:

Witam.
Mam podobny problem.
Dotyczy CR-V III 2010 2.2 i-DTEC Elegance Lifestil - automat, przebieg 230 tys. km. Po zapaleniu CHECK przechodzi w tryb awaryjny. Przy pomocy aplikacji Torque Lite i interfejsu OBD odczytuję błąd P2002 - po skasowaniu jest OK.
Znalazłem, że P2002 to: "Układ przeniesienia napędu - kontrola paliwa i powietrza oraz pomocnicza kontrola emisji - kontrola ISO / SAE" oraz "Wydajność filtra cząstek stałych silnika wysokoprężnego poniżej wartości progowe". Dlatego wykonano "profesjonalne" mycie DPF - sprawność około 80 % nowego, wymieniono czujnik kontroli różnicy ciśnienia i dokonano jego kalibracji.
Niestety błąd nadal się pojawia, z różną częstotliwością, np. co 300 km lub po 10 km jazdy.
Macie Państwo jakieś sugestie ? Czy DPF po myciu jednak nie odzyskał wymaganej sprawności ?
Z góry dziękuję za porady.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Waldek_ dnia Wto 18:31, 30 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kobretti44




Dołączył: 07 Lis 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:22, 07 Lis 2019    Temat postu:

Niech Pan sprawdzi przewód podciśnienia turbiny. Akurat miałem podobny problem z moją Hondą CRV 2011 rok, Diesel 2.2 150KM manual i kontrolka "CHECK" denerwowała mój wzrok, brak mocy, samochód jechał 100 km/h z górki. Winny był przewód podciśnienia turbiny, jakiś gryzoń mi go przegryzł, a ja już byłem w stresie, że złe paliwo zatankowałem. Jako, że na samochodach się nie znam, nie mam zaufanego warsztatu Hondy, pozostało mi ASO. OK, zapłaciłem 257 pln, za naprawę, ale kontrolka się nie pali. Sprawa z dnia 7.11.2019r. Bzdeta, pierdoła, ale co zrobić? I tak musiałbym jechać podpiąć auto pod komputer i 180 zapłacić za podpięcie. Może tu trzeba zerknąć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy