Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stalowa Wola Płeć: Mężczyzna
Wysłany: Śro 6:21, 03 Lip 2013 Temat postu:
Pean napisał:
W jaki sposób dojazdówka ma wpływać na pracę dual-pump, skoro jej średnica jest taka sama jak koła pełnowymiarowego ? Jest tylko o połowę węższa. Teoria o powolnym zabijaniu napędu celowo przez producenta, który daje dojazdówkę to jakieś bzdury. Nie słyszałem żeby komuś padł ten napęd w CR-V, bo jechał na oryginalnej dojazdówce.
I o taką informacje mi chodziło - do tej pory spotykałem się w oskach z dojazdówkami o mniejszym rozmiarze (średnicy)- nikt tutaj z przedmówców nie wspomniał że wasze dojazdówki maja taka sama średnicę. We wcześniejszych gen wisi z tyłu pełnowymiarowe koło zapasowe.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach