Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
koło zapasowe - jakie śruby
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Axit




Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:21, 03 Lip 2013    Temat postu:

Pean napisał:
W jaki sposób dojazdówka ma wpływać na pracę dual-pump, skoro jej średnica jest taka sama jak koła pełnowymiarowego ? Jest tylko o połowę węższa. Teoria o powolnym zabijaniu napędu celowo przez producenta, który daje dojazdówkę to jakieś bzdury. Nie słyszałem żeby komuś padł ten napęd w CR-V, bo jechał na oryginalnej dojazdówce.



I o taką informacje mi chodziło - do tej pory spotykałem się w oskach z dojazdówkami o mniejszym rozmiarze (średnicy)- nikt tutaj z przedmówców nie wspomniał że wasze dojazdówki maja taka sama średnicę. We wcześniejszych gen wisi z tyłu pełnowymiarowe koło zapasowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy