Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
edon
Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:04, 08 Paź 2015 Temat postu: Jaki luz zaworów |
|
|
Przejechałem kolejne 15tys na gazie i tym razem chciałbym sprawdzić luz zaworów i dokonać regulacji osobiście. Jednak nie mogę nigdzie znaleźć jakie luzy zaworów należy przyjąć przy silniku serii R 2.0 . Proszę o informacje .
CRV III 2.0 BRC aut.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:56, 08 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,
juz bylo na Forum o regulacji zaworow.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
edon
Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:03, 09 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Pewnie że było tylko że ktoś pisze ssący 0.2 wydech 0.25 a ktoś inny ssący 0,25 wydech 0,30 to jakie wartości są prawidłowe ? . Wiem że przy silniku serii K jest to 0,25 i 0,30 ale czy tak samo jest przy serii R ? . W serwisie powiedzieli że takich informacji nie udzielą bo to tajemnica firmy.
Więc może ktoś z Was wie dokładnie.
CRV III 2.0 2008 BRC
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:55, 10 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Nie mam manuala do R20a tylko do R18a ktory konstrukcyjnie jest identyczny z tym pierwszym. I wedlug tej instrukcjimamy nastepujaco:
Valve Clearance
Intake: 0.20±0.02 mm (0.008±0.0008 in.)
Exhaust: 0.25±0.02 mm (0.010±0.0008 in.)
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
edon
Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:25, 10 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
I tak myślałem że te luzy mogą być właśnie takie. Bo przy sprawdzaniu było na tych wartościach trochę ciasno. Ustawiłem wydech na ciasne 0.3 i ssanie na 0,25 myślę że trochę więcej nie zaszkodzi. Silnik chodzi cichutko nie ma klekotania/jeśli takowe może być przy zbyt dużym luzie/. A swoją drogą jeśli go w serwisie ustawili tak jak piszesz to te 15tys nie wiele tu zmieniło. Myślę że można śmiało jeżdzić na gazie i nic nie powinno się dziać. Dziś zamówiłem org.olej do automatu i w przyszłym tygodniu biorę się za wymianę. Serwisowi pozostawię tylko przegląd instalacji gazowej.
Pozdrawiam.
CRV 2008 2.0 aut. BRC
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|