Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Jak regulować zawory w silniku?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek19691




Dołączył: 22 Maj 2021
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:05, 29 Maj 2021    Temat postu: Jak regulować zawory w silniku?

Witajcie
Moja CR-V jest z 2008r. (benzyna 2.0) i muszę wyregulować zawory. Podobno reguluje się je co 10 000km Jakie tam są zawory płytkowe czy jakieś inne? Jak się je reguluje?
Podobno przy płytkowych jest jakiś problem. Tak mi mechanik powiedział.
Pozdrawiam
Tomek Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:23, 29 Maj 2021    Temat postu:

Najlepiej poszukaj mechanika, ktory ma jakiekolwiek pojecie o regulacji luzu zaworowego w Hondzie.
W silnikach serii R producent przewidzial pierwsza regulacje zaworow po ok. 100 tys km. Regulacja jest bardzo prosta i odbywa sie poprzez ustawianie luzu srubka a nastepnie zakontrowania nakretka. Zreszta bylo juz o tym na forum z dziesiec razy.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
megipan




Dołączył: 29 Lis 2015
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:13, 30 Maj 2021    Temat postu:

Producent w książce serwisowej pisze co 40 tys. km, posiadam pdf jak regulować zawory w silnikach serii R.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez megipan dnia Nie 14:16, 30 Maj 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:50, 31 Maj 2021    Temat postu:

megipan napisał:
Producent w książce serwisowej pisze co 40 tys. km...

Przykro mi ale mijasz sie z prawda. To w silnikach serii K byla potrzeba regulacji co 40 tys. km.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mk64




Dołączył: 05 Maj 2021
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:13, 31 Maj 2021    Temat postu:

slapas napisał:
Przykro mi ale mijasz sie z prawda. To w silnikach serii K byla potrzeba regulacji co 40 tys. km..

Potwierdzam, w mojej książce napisali, że sprawdzenie/regulacja luzów zaworowych co 100 tys. km.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czay




Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:19, 04 Cze 2021    Temat postu:

Chyba, że jest LPG - wtedy częściej co ok. 20-25 tys. km. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:04, 04 Cze 2021    Temat postu:

czay napisał:
Chyba, że jest LPG - wtedy częściej co ok. 20-25 tys. km. Smile

Zgadza sie, przy czym sprawdzilem na przestrzeni kilkuset tys. km, ze przy dobrze wystrojonej instalacji i precyzyjnych wtryskiwaczach, nawet po 30 tys. km luzy pozostaja jeszcze w akceptowalnym zakresie (w tolerancji).

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
m-core




Dołączył: 25 Lip 2018
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: world
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:55, 29 Cze 2021    Temat postu:

Potwierdzam,
po założeniu LPG po nie całych 10tkm "luzy" były tragiczne, wyregulowałem instalację, poprawiłem wszystko i po następnych 10tkm "luzy" były "tu" bez większych zmian, "tam" z większymi zmianami, więc poprawiłem wszystko względem konkretnych cylindrów i było jeszcze lepiej, więc to prawda że jak dobrze zrobione to i nie odbija się negatywnie na "luzach"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy