Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek19691
Dołączył: 22 Maj 2021 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:05, 29 Maj 2021 Temat postu: Jak regulować zawory w silniku? |
|
|
Witajcie
Moja CR-V jest z 2008r. (benzyna 2.0) i muszę wyregulować zawory. Podobno reguluje się je co 10 000km Jakie tam są zawory płytkowe czy jakieś inne? Jak się je reguluje?
Podobno przy płytkowych jest jakiś problem. Tak mi mechanik powiedział.
Pozdrawiam
Tomek
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:23, 29 Maj 2021 Temat postu: |
|
|
Najlepiej poszukaj mechanika, ktory ma jakiekolwiek pojecie o regulacji luzu zaworowego w Hondzie.
W silnikach serii R producent przewidzial pierwsza regulacje zaworow po ok. 100 tys km. Regulacja jest bardzo prosta i odbywa sie poprzez ustawianie luzu srubka a nastepnie zakontrowania nakretka. Zreszta bylo juz o tym na forum z dziesiec razy.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
megipan
Dołączył: 29 Lis 2015 Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:13, 30 Maj 2021 Temat postu: |
|
|
Producent w książce serwisowej pisze co 40 tys. km, posiadam pdf jak regulować zawory w silnikach serii R.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez megipan dnia Nie 14:16, 30 Maj 2021, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:50, 31 Maj 2021 Temat postu: |
|
|
megipan napisał: | Producent w książce serwisowej pisze co 40 tys. km... |
Przykro mi ale mijasz sie z prawda. To w silnikach serii K byla potrzeba regulacji co 40 tys. km.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mk64
Dołączył: 05 Maj 2021 Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:13, 31 Maj 2021 Temat postu: |
|
|
slapas napisał: | Przykro mi ale mijasz sie z prawda. To w silnikach serii K byla potrzeba regulacji co 40 tys. km.. |
Potwierdzam, w mojej książce napisali, że sprawdzenie/regulacja luzów zaworowych co 100 tys. km.
Post został pochwalony 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
czay
Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:19, 04 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
Chyba, że jest LPG - wtedy częściej co ok. 20-25 tys. km.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:04, 04 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
czay napisał: | Chyba, że jest LPG - wtedy częściej co ok. 20-25 tys. km. |
Zgadza sie, przy czym sprawdzilem na przestrzeni kilkuset tys. km, ze przy dobrze wystrojonej instalacji i precyzyjnych wtryskiwaczach, nawet po 30 tys. km luzy pozostaja jeszcze w akceptowalnym zakresie (w tolerancji).
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
m-core
Dołączył: 25 Lip 2018 Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: world Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:55, 29 Cze 2021 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam,
po założeniu LPG po nie całych 10tkm "luzy" były tragiczne, wyregulowałem instalację, poprawiłem wszystko i po następnych 10tkm "luzy" były "tu" bez większych zmian, "tam" z większymi zmianami, więc poprawiłem wszystko względem konkretnych cylindrów i było jeszcze lepiej, więc to prawda że jak dobrze zrobione to i nie odbija się negatywnie na "luzach"
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|