Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Honda CRV 2.2 icdti Ciężki zapłon ciepły/zimny

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotr1986




Dołączył: 07 Lut 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Norwegia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:30, 25 Sty 2021    Temat postu: Honda CRV 2.2 icdti Ciężki zapłon ciepły/zimny

Witam.
Pisze jak w temacie. Mam problem z rozruchem Mojej Hondy CRV 2.2 icdti.
Objawy.
1.Nieregularny ciężki zapłon. Auto bardzo długo kręci nim odpali ale
Nie zawsze. Szczególnie pierwszy rozruch i na przykład po godzinie postoju ponowny rozruch.
2.Dodam ze dysza /przepustnica powietrza wyczyszczona wydaje się ze
Działa poprawnie . Zawory imcr wszystkie trzy wymienione.
3. Ponowne rozruchy po krótkim postoju bez problemowe. Choć zdarzy się ze raz kręci dłużej raz krócej.
4.filtry wszystkie nowe.
5.[/b]Ciekawy i ważny objaw to to ze może buc nawet -10 stopni i auto zapali od startu od razu po nocnym postoju gdy wsześniejszych podniosę maskę i pod pompuje paliwo ta ręczna pompką znajdująca się zaraz obok filtra paliwa.
Wówczas auto odpala na dotyk.

Pytanie czy to może być wina zaworu ciśnienia paliwa tego, który znajduje się zaraz obok filtra powietrza i paliwa pod listwa CR?
Będę wdzięczny za odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekmic




Dołączył: 26 Paź 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:43, 25 Sty 2021    Temat postu:

Nie pomyliłeś węży przy filtrze paliwa? Wygląda jakby paliwo wracało do zbiornika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotr1986




Dołączył: 07 Lut 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Norwegia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:03, 25 Sty 2021    Temat postu:

Powiem szczerze ze zabiłeś mnie tym pytaniem.
Szczerze to nie jestem teraz pewien.
Może dlatego ze nie wiedziałem ze maja one większe znaczenie. Zawsze montowałem je automatycznie. Czy możesz mi wyjaśnić jakie jakie znaczenie ma jeśli podpiąłem węże odwrotnie? Czy waz który oryginalnie powinien doprowadzać paliwo ma jakaś blokadę przed cofaniem się paliwa do zbiornika?
Bo masz w 100% racje wyglada jakby paliwo cofało się do zbiornika, dlatego obstawiałem ten zawór bo gdzieś wyczytałem ze on tez mam za zadanie zamknąć się po zgaszeniu silnika a otworzy po starcie. Doczytałem ze jego awaria w pozycji otwartej może właśnie tak wyglądać jak cofanie paliwa do zbiornika. Ale może faktycznie walnąłem węże.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekmic




Dołączył: 26 Paź 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:13, 25 Sty 2021    Temat postu:

O ile się nie mylę to jedyny zawór zwrotny paliwa znajduje się właśnie w tej ręcznej pompce paliwa. W filtrze paliwa pompa ma pobierać paliwo ze środkowej części filtra. Sprawdź czy nie ma nieszczelności na wężach gumowych od filtra do pompy i czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku. Przed zostawieniem auta na noc odkręć na chwilę korek wlewu od zbiornika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotr1986




Dołączył: 07 Lut 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Norwegia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:30, 25 Sty 2021    Temat postu:

Podciśnienie się robi gdyż jak ostatnio tankowałem i odkręciłem zbiornik wlewu to dość grubo syknęło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotr1986




Dołączył: 07 Lut 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Norwegia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:33, 25 Sty 2021    Temat postu:

Co do nieszczelności to raczej nie. Ostatnio oglądałem węże czy nie są popękane albo na łączeniach czy nie puszczają. Wszystko szczelne. Nic się nawet troszkę nie poci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:47, 25 Sty 2021    Temat postu:

Typowy objaw cofania sie paliwa i zapowietrzania lini zasilania paliwem. Zaloz sobie zaworek zwrorny na przewodzie paliwa (zasilajacym) miedzy filtrem a pompa paliwa.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotr1986




Dołączył: 07 Lut 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Norwegia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:52, 25 Sty 2021    Temat postu:

Ok dzięki serdeczne. Jednak czy przyczyna tego mogą być złe podpięte węże do filtra? A jeśli sprawdzę i węże są dobrze podpięte to oznacza ze najprawdopodobniej będzie uszkodzony ten zaworek w tej ręcznej pomoce i wówczas najlepiej założyć dodatkowy zaworek zwrotny tak jak napisałeś wyżej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomekmic




Dołączył: 26 Paź 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:08, 25 Sty 2021    Temat postu:

Tak. Zaworek pomoże. Co do odwrotnie podłączonych węży możliwe choć obstawiałbym raczej luźne opaski zaciskowe przewodów. U nas w tych autach nie ma wstępnej pompy elektrycznej tłoczącej paliwo do filtra i wszystkie połączenia muszą być szczelne. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy