Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Gaśnie przy ruszaniu na półsprzęgle 2.2 ictdi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pioottr20




Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:35, 03 Mar 2019    Temat postu: Gaśnie przy ruszaniu na półsprzęgle 2.2 ictdi

Mam mały problem, nie wiem czy to normalne ale zdarza się że samochód przy ruszaniu zgaśnie, trzeba dodać sporo gazu (jak na diesela). Nie dzieje się to zawsze, w mrozy kiedy świece grzeją dłużej a obroty silnika są nieco podwyższone nie ma tego problemu.
Diagnostyka HDS-em nie wykazała błedów, wszystkie testy przeszły prawidłowo.
Pytanie do właścicieli 2.2 ictdi, macie podobnie?
Zauważyłem też, że na ciepłym dosyć długo kręci, w zimniejsze dni odpala dużo sprawniej.

Z góry dziękuje za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:25, 04 Mar 2019    Temat postu:

A jakie sa korekcje na poszczegolnych wtryskiwaczach?

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pioottr20




Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:15, 05 Mar 2019    Temat postu:

1 wtrysk - 0,1 mg
2 wtrysk - 0,4 mg
3 wtrysk - -1,3 mg
4 wtrysk - 0,8 mg

Czy to znaczy że 3 i 4 niedomagają?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:24, 05 Mar 2019    Temat postu:

Korekty w "mg"? Czy to wyniki z odczytu HDS`em? A nie powinno byc podawane w procentach?
Z tego co gdzies, kiedys mi sie obilo o uszy, to korekty do 3% nie powinny martwic, a do 5% mozna jeszcze jezdzic ale wskazuje to juz na Jakis istotny problem.
Jesli wartosci ktore podales bylyby w % to bym sie o wtryski nie martwil. Przy czym warto pamietac, ze podwyzszone korekcje wtrysku, moga wskazywac na zapieczone lub lejace wtryski ale rowniez moga wynikac z nierownej kompresji.

Zanim zaczniesz grzebac w ukladzie wysokiego cisnienia, proponuje najpierw sprawdzic uklad zasilania paliwem, czyli: droznosc filtra paliwa, zapowietrzenie przewodow i czy paliwo sie nie cofa od pompy niskiego cisnienia.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pioottr20




Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:03, 06 Mar 2019    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Robione HDS -em.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:11, 06 Mar 2019    Temat postu:

Troche pomieszalem z tymi korekcjami Sad znaczy z jednostkami. Procentowe wartosci korekcji sa stosowane w silnikach benzynowych a jak sobie przypomnialem (wspomagajac sie internetem) w dieslu korekcje sa podawane w jednostce wagi [mg] lub objetosci [mm3].
Wartosci korekcji w Twoim silniku nie sa moze jakies krytyczne (u mnie w Renault bylo kiedys +5 co udalo sie zmniejszyc do ok. +1 po przepuszczeniu przez uklad wtryskowy mieszanki ropy i "czyscidla" od LM) ale Maja dosc duzy rozrzut. Ciezkie palenie moze rzeczywiscie przywodzic na mysl np. lejace wtryski:
[link widoczny dla zalogowanych]ści-wtryskiwaczy-22-diesel/?p=707766

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pioottr20




Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:59, 07 Mar 2019    Temat postu:

Zrobię test przelewowy, podzielę się wynikiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pioottr20




Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:43, 22 Mar 2019    Temat postu:

Tak jak podejrzewałem winny okazał się 3 wtrysk, podczas próby przelewowej 3 strzykawka 100 ml zapełniła się w 10 sekund, pozostałe puste. Wymieniłem wtrysk, samochód lepiej odpala i teraz jest wszystko ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy