Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
edon
Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:42, 23 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Bardzo dziękuję kolego za fachową poradę postaram się to wszystko zrobić jak tylko będę miał do dyspozycji podnośnik . A chcę to zrobić profesjonalnie więc potrzebuję miejsca w warsztacie na cały dzień. Tylko mam jeszcze pytanie. Czy jak wał będzie do wymiany to można go zdjąć i jeździć bez niego na przednim napędzie ? Czy zdjąć i czekać na drugi.
CRV 2008 2.0 aut. BRC
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:16, 23 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Sadze, ze mozna... ale moje sadzenie nie jest niestety poparte zadnym doswiadczeniem ani konkretna wiedza a jedynie wlasnymi przemysleniami i wrazeniem, ze juz gdzies o tym czytalem.
Polecam przejrzec niniejsze forum ale w dzialach dot. starszych modeli albo na Auto.com.pl bo jestem niemal pewien, ze gdzies juz o tym czytalem.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Czw 20:17, 23 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
edon
Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:41, 24 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Samochód sprawdzony na podnośniku wszystko ok. Więc zająłem się jeszcze raz kołami i tu niespodzianka opony po roku użytkowania okazały się do kitu. Co inna maszyna to inne wyważanie. Wreszcie po kilku próbach w różnych warsztatach decyzja : zmiana na inne ale już nie wielosezonowe tylko letnie. Efekt uzyskany nic nie huczy jazda stała się przyjemnością.
CRV III 2.0 aut. BRC
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
redzio67
Dołączył: 04 Sie 2015 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:25, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
W moim automacie drgania występowały przy dłuższej jeździe z prędkością 40/45 km/h 1500 obr./ min . Dwukrotna wymiana oleju załatwiła sprawę.
Zgadzam się kimś, kto pisał na forum, że nasze automaty wymagają częstszej zmiany oleju, niż podaje aso a i płukania , naprawy(trzykrotnej wymiany oleju). Drgania ustąpiły dwa tygodnie temu po drugiej wymianie oleju. Mam nadzieję, że nie zapeszyłem tym postem.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dymitr76
Dołączył: 22 Lut 2020 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:12, 23 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Witam, mam podobny objaw przy ok. 1500 obr. 4 bieg (automat). W trybie D3 nie występuje. Olej w skrzyni był wymieniany ok. 40tyś km. Czy ktoś jeszcze rozwiązał ten problem?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Dymitr76
Dołączył: 22 Lut 2020 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:15, 08 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Auto po naprawie w serwisie w W-wie, koszt 6000zł, gwarancja 6m-cy.
Wycierają się podobno "panewki" od 3 i 4 biegu. Luz powoduje, że olej przy niskich obrotach ucieka na boki i brakuje ciśnienia do pełnego zasprzęglenia, co objawia się drganiami. To podobno przypadłość w tych skrzyniach i znany temat w dobrych serwisach. Na razie jest ok, ale przejechałem dopiero ok 500km. Po max 2000km trzeba wymienić olej w skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|