Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Brak mocy, check engine kontrolki żółte vsa tsa i trójkąt

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borsukzdw18




Dołączył: 07 Gru 2018
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:35, 07 Gru 2018    Temat postu: Brak mocy, check engine kontrolki żółte vsa tsa i trójkąt

Witajcie. Jestem posiadaczem Crv 2007 2.0 220000km od maja. Po zakupie sprawdziłem auto w vtec lodz strykowska. Wszystko było w jak najlepszym porządku. We wrześniu zamontowalem gaz w ARG Łódź marki Brc z lubryfikacja Jlm. Później wymieniłem w vtecu wszystkie oleje filtry regulacja zaworow i świece. Wszystkl było fajnie autko chodziło fajnie może za szybko się przełącza na gaz bo jak wyskoczy jedna kreska na panelu to się przełącza na gaz nie wiem czy to dobrze więc proszę o poradę. Jednakże wczoraj tj. 06.12 spotkała mnie nie miła niespodzianka. Temp. Ok 0stopni po przejechaniu 3km auto przelaczylo się na gaz i niestety po kilku chwilach coś się zadziało z obrotami i zapaliły się żółte kontrolki chceck engine vsa tsa i trójkat i nie dało się jechać brak mocy nie wchodził na obroty. Zatrzymałem się zgasilem auto, wyłączyłem gaz i po odpaleniu i ruszenii znów to samo. Znów zgasilem i odpaliłem zgasly pozostałe kontroli ale chceck engine się świeci i nie ma mocy jechać. Odprowadzilem na lawecie auto do mechanika do vtecu lodz strykowska i dziś dowiedziałem się że coś jest z wypadanie zapłonu na czwartym cylindrze. Strasznie się obawiam co jest grane bo niestety trochę kasy już wydałem na auto, gaz, oleje filtry świece itp dodatkowo mi szyba przednia pękła przez kamień, w vtecu stwierdzili że sprzęgło jest do wymiany i po nowym roku jestem umówiony na wymianę i teraz w dodatku ten problem z autem. Boję się że to coś poważnego a co za tym idzie koszta. Czy ktoś mógłby mi coś poradzić w temacie pewnie dość skomplikowanym. Czy ktoś z kolego miał podobny problem. Co sugerujecie. Od czego zacząć. Jestem laikiem samochodowym bynajmniej w praktyce bo w teorii trochę czytam w dostatku to moje pierwsze porządne auto bo zawsze było coś biednego z gruby vw. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 568
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:00, 09 Gru 2018    Temat postu:

Mozliwosci jest kilka:
- uszkodzona swieca,
- spalona cewka zaplonowa,
- wypalone zawory,
- porysowana gladz cylindrow albo pekniete pierscienie tlokowe.
- … albo diabli wiedza co.
W pierwszej kolejnosci trzeba wykrecic i sprawdzic swiece, skontrolowac cewke zaplonowa i zmierzyc kompresje w cylindrze.
Przy czym w przypadku jesli awaria nastapila tak nagle, to najbardziej podejrzana staje sie cewka. Niestety wszystkie powyzsze awarie moga miec swoja geneze w niechlijnie zamontowanej i niewystrojonej instalacji LPG.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy