Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtek
Dołączył: 02 Sty 2017 Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:45, 12 Sie 2017 Temat postu: Metaliczne brzęczeniem stuki z okolic paska wielorowkowego |
|
|
Witam, na jałowym biegu, tudzień pozycji P bo ta automat, z okolic paska, alternatora dochodzi takie nieregularne metaliczne pobrzekiwanie, jakby coś było luźne. Dzieje się tak tylko jak silnik nie jest obciążony, włączenei klimy wystarcza aby dźwięk zniknął. Podejrzenie padało na luźny łańcuch rozrządu ale po wymianie jest to samo. Jakieś pomysły?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:56, 12 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Łożyska alternatora, generalnie można go poddać regeneracji
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:04, 12 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Moze to rolka sprzegielka klimatyzacji lub samo sprzegielko? Skoro po wlaczeniu klimy chalas zanika, to moze jak sprzeglo jest wylaczone, to luzna tarcza ociera o cos i pobrzekuje.
Ale moze ten dzwiek dobiega z pokrywy rozrzadu? Moze byc, ze przy tym przebiegu postukuja kasatory luzu zaworowego czyli tzw. "lost motion assy"?
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Sob 18:05, 12 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojtek
Dołączył: 02 Sty 2017 Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:15, 12 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie, dziekuje Wam za sugestie, sprawdze wsYstko. Co do sugestii slapasa to raczej noe to, dzwiek dochodzi gdziesz nizej, tak raczej okolice paska itd
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:37, 14 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Wojtek napisał: | ...dzwiek dochodzi gdziesz nizej, tak raczej okolice paska itd |
Tylko, ze pasek jest raczej dlugi i obiega silnik od samej gory do dolu, zatem przy takim opisie problemu, to szukaj wiatru w polu.
A czy przed "remontem" lancucha rozrzadu, to mechanik sprawdzil, co sie dzieje po zdjeciu paska osprzetu? Czy posprawdzal wszystkie rolki i napedy (sprezarki klimy, alternatora, pompy wodnej)?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojtek
Dołączył: 02 Sty 2017 Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:11, 14 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
no nie sprawdził , nie sprawdził ... jeden. ja mu mówiłem, żeby dobrze obejrzał te okolice paska
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojtek
Dołączył: 02 Sty 2017 Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:26, 02 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie, wymienione zostały: napinacz paska, pasek, alternator zregenerowany i koło paska przy alternatorze. Nastała cisza. Pomogło, dzięki. Zauważyłem jednak, że pulsują / mrugają zarówno ksenony, jak i oświetlenie wnętrza. Coś z ładowaniem nie tak? Co to może być? Regulator napięcia?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:31, 02 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Alternatory w CRV są słabe, dość szybko padają. Co do murugania świateł - skoro objawy pojawiły się po demontażu alternatora, to tu należy szukać przyczyny.Być może niedokładnie coś połączyli, np. masę...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pean dnia Sob 22:33, 02 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojtek
Dołączył: 02 Sty 2017 Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:47, 02 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
A czy byłbyś tak miły i powiedział gdzie tej masy szukać i czy samemu da radę zrobić? Dziękuję
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 7:35, 03 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Główny przewód masowy jest przy akumulatorze - idzie od bieguna ujemnego do karoserii. Pytanie: czy to miganie lamp występuje też na wyłaczonym silniku? Jeżeli nie, to sprawa ładowania. Możesz sprawdzic prąd ładowania miernikiem. A w ogóle jo a bym reklamował usługę u mechanika.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojtek
Dołączył: 02 Sty 2017 Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:31, 03 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli jest tak: odpialem wszystkie wtyczni z alternatora, podpiąłem ponownie, na wyłączonym aku, wyjałem też jeden ksenon żeby sprawdzić w śeodku czy wyjarany, złożyłem i o dziwo mruganie zniknęło. Bądź tu mądry:-)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojtek
Dołączył: 02 Sty 2017 Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:06, 04 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
No niestety moja radość nietrwała długo, wszystko wróciło do złego stanu, czyli mrugają światla i wnętrze...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:16, 04 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Czyli ewidentnie reklamuj usługę, bo pewnie ma to związek z z naprawą
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojtek
Dołączył: 02 Sty 2017 Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:45, 10 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
usługa zareklamowana, wymieniono regulator napięcia i wszystko działa poprawnie, dzięki!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|