Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:45, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
U mnie przy przebiegu 85yś mil padły dwa wtryski. Przed wymiana autem trzęsło przy gaszeniu , więcej palił i było słychać wyraźne klekotanie podczas spokojnej jazdy. (Robiłem test przelewowy) Klika mil wcześniej padł jeden czujnik parkowania osłony przednich amortyzatorów i koło pasowe alternatora. A z 2 dni temu zauważyłem że sprzęgło się ślizga przy ostrzejszej jeździe od 3ciego biegu
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
hagi
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:00, 01 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
coolbob napisał: | U mnie po 4 miesiącach jazdy (zakup na początku października 2009) tylko hamulce piszczą i oby tylko takie problemy były
Usterki o jakich piszesz rzeczywiście nie powinny mieć miejsca, ale pamiętajmy, że to nie made in Japan jak kiedyś. Awaryjność aut praktycznie każdego producenta, który przeniósł produkcję do Europy wzrosła. Na tle konkurencji i tak Honda wypada nieźle. Jedynie Mazda i Subaru są produkowane w Japonii.
Wcześniej jeździłem Toyotom Corollą 2002 i w życiu już Toyoty nie kupię - to marka, która poszła na ilość kosztem jakości i wkrótce będzie się to jej odbijać czkawką w salonach.
Nie wspomnę o francuzach czy np. Volkswagenie, Oplu - tam to dopiero ludzie mają problemy... |
weź nie p******... głupot o Toyocie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Grex
Dołączył: 11 Wrz 2013 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:20, 13 Gru 2014 Temat postu: klekotanie przy wciśnięciu sprzęgła przy wolnym ruszaniu |
|
|
Witajcie
Czy udało się Wam rozwiązać problem tego odgłosu przy szybkim wciskaniu sprzęgła przy wolnym ruszaniu?
Ja już z tym walcze od dawna i każdy podejrzewa tylko nadmierny luz na półosi.
moje objawy: taka jakby wibracja/kliknięcie przy szybkim wciśnięciu sprzęgła przy powolnym ruszaniu, stuk/klik przy zmianie j/2.
A może to przegub wewnętrzny??
POMOCY !!
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Sliweczek
Dołączył: 26 Paź 2014 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:34, 13 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Mnie nie. Rozmawialem z mechanikiem od aso hondy. Kumaty gosc, sam naprowadzil mnie zebym sprobowal ruszyc bez uzycia gazu bo wie o co chodzi i zna temat. Tak ponoc maja wszystkie nasze crvki.
Tak naprawde chodzi o 2 rzeczy:
Pierwsza to wlasnie drgania i delikatne szarpanie (nie zauwazalne przy normalnym ruszaniu ale slychac i czuc to perfekcyjnie wlasnie przy ruszaniu bez gazu albo do tylu albo do przodu oraz przy bardzo wolnym jechaniu na jedynce na polsprzegle jesli chcesz np szukac miejsca postojowego gdzie manewr jest ograniczony i musisz sie powaznie slimaczyc.
Drugie to (ja to nazywam) gluche odbijanie sprezyny podczas szybkiego wysprzeglania. Tylko przy jedynce albo na wstecznym.
Ponoc to normalka. Ja odpuscilem, choc wkurzam sie na to bo inne samochody tego nie maja. Ludzie na forach tez potwierdzaja ze tak maja i nikt za bardzo sie tym nie przejmuje
Tak mysle ze gdyby to byla kwestia przegubu to nie wystepowaloby to chyba tylko "na jedynce", ale wszystko juz jest mozliwe. Nawet wierze w to ze honda mogla zrobic wtope po calosci, ale problem jest maly wiec ma to gdzies...
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:05, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Charakterystyczne "telepanie" po wysprzegleniu z jedynki (eystepuje kiedy o ulamek sekundy spoznimy sie z wcisnieciem sprzegla) wynika z charakterystyki sprezystosci zawieszenia silnika. Konstruktorzy Hondy, aby zmniejszyc wychylenia silnika spowodowane dzialaniem momentu obrotowego, zastosowali "sztywniejsze" laczniki, co jest istotne z punktu widzenia zachowania geometrii przegubow kardana walu napedowego. Jednym slowem: TTTM.
Dodam jeszcze, ze kiedy sie troche postaram, to jestem w stanie tak operowac sprzeglem, aby unknac tych nieeleganckich telepniec i wtedy jestem z siebie niezmiernie zadowolony.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Peter CRV
Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:06, 25 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich crv 2008r lpg nie dawno ,130tys przebiegu , koledzy mam problem z rana jak odpalam zakrece to zgasnie za drugim razem troche dluzej i odpala na poczatku nie rowno i zaraz normalnie,na rozgrzanym bez problemu , prosze o jakies wskazowki pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:35, 26 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Tak na szybko, to dwie mozliwosci przychodza mi na mysl w pierwszej kolejnosci:
1. "Zalewanie" silnika gazem - na skutek nieszczelnych wtryskiwaczy lub zaworu w reduktorze, gaz przedostaje sie do kolektora dolotowego i powoduje, ze mieszanka jest zbyt bogata w poczatkowej fazie rozruchu. Po przedmuchaniu kolektora podczas prob uruchomienia, wszystko wraca do normy. Aby jednoznacznie potwierdzic ta przyczyne, mozna na probe pojezdzic ze dwa dni bez wlaczania gazu i sprawdzic czy nadal wystepuja poranne problemy z uruchamianiem silnika.
2. Regulacja zaworow - w przypadku uzytkowania auta wyposazonego w instalacje LPG nalezy co ok. 20 tkm regulowac zawory. Jezeli pojawiaja sie jakies problemy z odpalaniem lub nierowna praca silnika i gasniecie np. po jego rozgrzaniu, to warto sprawdzic czy cos sie luzy zaworowe nie rozregulowaly.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Czw 23:04, 01 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Peter CRV
Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:56, 31 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Witam jezdzilem na benzynie trzy dni i mam rano ten sam problem odpalania na zimnym silniku na 2 stycznia umowiony jestem na regulacje zaworow takze sie odezwe jak sie sprawy maja
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Peter CRV
Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:17, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Witam wlasnie jestem poregulacji zaworow i sprawdzeniu trzymania cisnienia pompy paliwa - wszystko jest w porządku takze dalej musze sprawdzac ,mam pomysl jeszcze aby wyciągnąć bezpiecznik pompy odpalic i wypalic paliwo ,zostawic na noc wlozyc bezpiecznik i uruchomic i sprawdzic wtryski czy zalewaja , co Ty na to ,moze masz jeszcze jakies sugestie ?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Marcin62
Dołączył: 04 Lis 2014 Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:42, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a patrzyłeś co się dzieje jak zakręciśz butlę z gazem i wypalisz LPG, a później zdejmiesz przewód od LPG (wszystko jedno gdzie aby całkiem gaz uciekł). I co będzie z rana na benzynie. Rozumiem że check nie wywala błędu. Miałem kiedyś podobnie i wina była po LPG, serwis coś na kompie zmienił i było ok, kolejny raz też tak miałem to zawory się okazały (po około 11tyś km ponownie regulacja...).
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:07, 15 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Zrob tak jak sugeruje Marcin62, zeby calkowicie zniwelowac cisnienie na listwie gazowej itym samym miec pewnosc, ze gaz nie przedostaje sie do kolektora.
Jesli mimo powyzszych zabiegow, problemy z zapalaniem beda nadal wystepowac, to bedzie wskazywalo, ze przyczyna nie lezy po stronie instalacji.
Napisz jeszcze, czy owe poranne problemy z rozruchem sa niezalezne od temperatury? W wyjatkowo chlodne dni, pojemnosc akumulatora drastycznie spada i moga wtedy wystepowac problemy z rozruchem i poczatkowo nierowna prace silnika.
Kiedy ostatnio tankowales benzyne i ile jej zwyczajowo wozisz w baku? Wiadomo, ze jesli w aucie jest instalacja LPG to jesli zatankujesz pelny bak benzyny, to minie nieraz i kilka miesiecy zanim zostanie ono zuzyte a nie jest tajemnica, ze paliwo traci swoje wlasnosci i jesli jest stare, to moze nie trzymac parametrow. W takim przypadku warto zatankowac troche swierzego i napewno dobrej jakosci paliwa. Inna praktyka jest tankowanie minimalnej ilosci benzyny ale wtedy w efekcie np. dobowych zmian temperatury do zbiornika moze dostawac sie wilgoc (szczegolnie jesli auto parkujesz w poblizu jakiegos zbiornika wodnego albo laki itp.), ktora po skropleniu zalega w zbiorniku i moze powodowac powstawanie osadow i szlamow i wiadomo co sie bedzie dzialo jesli zostanie zassana do przewodow paliwowych.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Czw 8:35, 15 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Peter CRV
Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:03, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Witam gaz rozlaczylem wczoraj a dzis rano poszedlem odpalic i znowu to samo dwa razy musialem dobrze krecic aby zalapal takze napewno nie lpg , rece opadaja , co moge jeszcze sprawdzic ?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Peter CRV
Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:04, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
A i benzyna swiezo tankowana i zadnego bledu komputer nie wyrzuca
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:17, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
No to zaczyna sie robic ciekawie... zagadka niemal jakw serialu kryminalnym.
Zatem zreasumujmy co juz wiemy:
- wystepuja problemy z rozruchem i nierownya praca zaraz po uruchomieniu po dluzszym postoju,
- mozna wykluczyc wplyw instalacji gazowej po stronie ukladu zasilania gazem,
- mozna tez pominac wplyw jakosci benzyny.
Co zatem pozostaje, jakie elementy silnika maja wplyw na rozruch i prace silnika i jak je skontrolowac?
- przepustnica --> zalecam przeczyscic,
- swiece --> warto wykrecic i sprawdzic stan elektrod i izolatorow,
- cisnienie sprezania --> tez warto zmierzyc aby byc swiadomym stanu silnika (ma na nie wplyw stan zaworow i szczelnosc ukladu tlok-cylinder).
Powyzsze, to sa czynnosci, ktore mozna wykonac samemu lub w dowolnym i niedrogim warsztacie, dlatego wymienilem je jako pierwsze.
Kolejnym krokiem powinno byc podlaczenie komputera diagnostycznego i podgladniecie, co sie dzieje w trakcie rozruchu --> przebieg cisnienia paliwa na listwie wtryskowej, korekty wtryskiwaczy benzynowych, spadki napiec na cewkach, zachowanie prace impulsatora (czujnika polozenia walu przy niskim napieciu (bo przy rozruchu mnostwo produ ciagnie rozrusznik i rozne grzalki itd. na skutek czego poziom napiecia w instalacji moze spadac i zaklocac prace roznych czujnikow - nie pisales nic o akumulatorze, moze warto tez zmierzyc spadek napiecia w instalacji podczas i krotko po rozruchu).
Itd itd...
Powodzenia i pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Peter CRV
Dołączył: 25 Gru 2014 Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:49, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Miesiac temu zmienilem akumulator ,rowniez myslalem ze to moze byc wina starego od nowosci akumulatora - cos wyczytalem na forum accorda o przekazniku pompy paliwa ze moze byc zimny lut musze glebiej zbadac sprawe , to zaczyna byc kłopotliwa sprawa
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|