Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Tarcze i klocki w CRV
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mimaj




Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:53, 24 Mar 2013    Temat postu: Tarcze i klocki w CRV

Witam!!!

Jakie tarcze i klocki polecacie?
komplet ATE(tarcze i klocki) 1250 zł z montażem
tarcze ATE i klocek bosch 940 zł z montażem
tarcze i klocki TRW 900 ZŁ z montażem,

poproszę o podpowiedż co lepsze co trwalsze? jakie macie doświadczenia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil86




Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:27, 24 Mar 2013    Temat postu:

Ja myślę żeby wzmocnić układ hamulcowy i zastanawiam się nad tarczami Brembo nr katalogowy: 09.A866.10

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mimaj




Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:18, 24 Mar 2013    Temat postu:

gen. poropo. i pomysl doskonaly ale nie wiem czy to bezpieczne kupowanie czesci na allegro. sa duźe roznice cenowe na korzydc allegro. macie jakies doswiadczenia z za
kupu czesci z all. ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil86




Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:40, 25 Mar 2013    Temat postu:

Nie musisz kupować na allegro link podesłałem żebyś widział o o jakie tarcze i chodzi tu masz link do hurtowni części intercars

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mimaj




Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:37, 25 Mar 2013    Temat postu:

dzieki z intercarsu z czystym sumieniem kupie. chyba wezme te brembo i ferodo. sa w zblizonym pulapie cenowym jak trw. mysle podobnie o wzmocnieniu hamulcow i taka kombinacja bedzie chyba ok. dzieki. wymiana wacha sie od 100do 250 zl u mnie w elblagu. ceny w aso to 1000 zl za szt tarcz i 500 klocki...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil86




Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:27, 26 Mar 2013    Temat postu:

Mojm zdaniem do tych tarcz Brembo lepiej spiszą się klocki TRW. Mam Peugeota 307 2,0 benzyn-ka i zmieniłem tarcze i klocki właśnie na Brembo i klocki TRW no powiem ci że hamuje rewelacyjnie. A Ferodo klocki założyłem sobie po 20 tys km przebiegu do Civica UFO 1,8 strasznie twarde były i miałem wrażenie że one się nie zużywały ale za to tarcze raz dwa i lubiły sobie popiszczeć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
artus4




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:55, 28 Mar 2013    Temat postu:

Szanowni koledzy. Nie ma praktycznie żadnej różnicy w sile hamowania między fabrycznymi a innymi. Mam porównanie bo najpierw wymieniłem na Blue Printy i tak samo hamowało jak na oryginalnych tylko szybciej zardzewiały. Teraz zmieniłem na ATE i nie widzę różnicy - oprócz tego ,że nie rdzewieją Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mimaj




Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:42, 29 Mar 2013    Temat postu:

A kolego powiedz ile km zrobiłes na oryg i na blueprintach, kupiłbys na allegro np taki zestaw?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakie wraże nia na Ate, możesz podesłac jakies foty?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
artus4




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:45, 29 Mar 2013    Temat postu:

Na oryginalnych przejechałem niecałe 30.000km na blu printach podobnie. Na ATE do tej pory przejechałem ok. 7.000km i dlatego jedynie o czym mogę powiedzieć to wygląd. bo oryginalne rdzewiały trochę, blue printy - bardzo a ATE na razie wogóle Smile Zdjęć ATE nie robiłem , ale mogę przy okazji pstryknąć jakąś fotkę. Ja wymieniłem na ATE - bo myślałem ,że jakośc hamowania się zwiekszy. Na razie nie jestem w 100% przekonany czy jest lepiej - niestety hamowanie to pojęcie względne i jak sie jeździ na codzień to cieżko coś powiedzieć. No chyba że różnymi samochodami. Ja jak wsiadam do slużbowaego mondeo to mam wrażenie ,że honda nie ma wogóle hamulców Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mimaj




Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:29, 06 Kwi 2013    Temat postu:

Dzis przy zmianie kol zmierzono mi
grubosc tarcz i wyszlo 24mm (dopuszczalne 26 mm. nie nadawaly sie do przetoczenia byly strasznie pordzewiale az sie rant wyginal) Wymienilem w Aso od reki tarcze(honda) i klocki honda bosh za1260zl- wyszlo atrakcyjnie. taniej niz ate komplet z intercarsu bo bylo z montazem az 1400. pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mimaj dnia Sob 13:31, 06 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
artus4




Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:47, 06 Kwi 2013    Temat postu:

A to cena za przód i tyl ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mimaj




Dołączył: 18 Lut 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:46, 06 Kwi 2013    Temat postu:

To cena z przód, górę wzięły wzgl. bezpieczeństwa.pozdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hagi




Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:20, 31 Gru 2015    Temat postu:

Witam
ja zakładałem tarcze i klocki przód firmy TEXTAR i jest OK nic nie piszczy i nie brudzi - przejechałem 3 000 km , za części zapłaciłem jakieś ok 500 zł.

Uzupełniam info : przejechałem dalsze 5 000 km jest OK czasami jak jest zimy coś popiskuje ale tylko na chwilę potem spokój i nic nie brudzi - polecam !

Uzupełniam info : przejechałem dodatkowe 20 000 km - jest OK praktycznie już nic nie piszczy jak dla mnie te TEXTRAY są godne polecenia

Uzupełniam info : przejechałem kolejne 10 000 km przód jest OK czasami coś zapiszczy ale jest naprawdę OK nie narzekam , natomiast wymieniłem same klocki TEXTRA z tyłu na tarczach starych Hondy i na początku było OK ale teraz coś trzeszczy czasami tylko podczas hamowania i to przy małej prędkości czyli na dojazdach jest to irytujące lecz klocki Hondy były droższe x4 KASA MISIU Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hagi dnia Śro 12:52, 26 Lip 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czay




Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:40, 04 Sty 2016    Temat postu:

Tak w temacie dotyczącym wymiany klocków i tarcz. Ja po 80 tys. km wymieniałem przednie klocki i tarcze. Za całość (w tym za "zmywacz układu hamulcowego") w ASO zapłaciłem 1.498 zł. Klocki są BOSH'a.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:18, 07 Sty 2016    Temat postu:

Niedawno wymienilem tarcze i klocki z przodu oraz z tylu. Poprzednio zamontowane byly oryginalne Hondy a nowe to komplet od Zimmermanna z powloka antykorozyjna. Czesci kosztowaly ok. 1000 zl a robocizna w niezaleznym warsztacie, wlacznie z wymiana plynu hamulcowego, to dodatkowe 100 zl.
W porownaniu ze starymi hamulcami, wszystko dziala ciszej, bez szurania I skrzypienia a co do skutecznosci to trudno ocenic tak "na oko" ale napewno nie jest gorzej.
Pozdrawiam

Mala aktualizacja:
dzisiaj postanowilem skontrolowac montaz hamulcow przez warsztat z uwagi na to, ze cos mi stukalo w tylnym kole przy pierwszym hamowaniu po zmianie kierunku jazdy. Niestety wyszlo na to, ze dobrze zrobilem, bo po rozebraniu pierwszego zacisku, okazalo sie, ze mechanik nie zwrocil uwagi na to, ze tylne zewnetrzne klocki posiadaja przynitowane plytki tlumiace i wystajace nity znajduja sie w miesjcu styku z lapa zacisku hamulcowego. W wyniku tego miedzy lapa a klockiem byla ok. 0.5 mm szczelina a lapa wspierala sie tylko na glowie nita. Nity spilowalem i zgodnie z serwisowka zlozylem hamulce na pascie od ATE a sruby podokrecalem wymaganymi momentami (tutaj niestety pan mechanik sie nie popisal bo kazda sruba dokrecona byla innym momentem).
Generalnie to moge polecic zestaw od Zimmermanna bo hamulce sa skuteczne i ciche a dodatkowo pyla mniej niz fabryczne trzeby tylko pamietac aby zmodyfikowac tylne klocki przy uzyciu pilnika).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Sob 18:47, 09 Sty 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy