Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bodzio
Dołączył: 24 Sie 2010 Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: elbląg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:26, 01 Kwi 2011 Temat postu: stukanie po wciśnieciu sprzęgła na I lub wstecznym biegu |
|
|
Witam.Jestem posiadaczem hondy crv 2.0benzyna 2010 rok.przebieg 4700.W zasadzie od pocztku występuje ten problem,nie zawsze w nieokreślonych sytuacjach na pierwszym lub wstecznym biegu w momencie jak wciskam sprzęgło nieraz następuje stuknięcie jakby był luz między skrzynią biegów a silnikiem.Byłem z tym problemem w serwisie powiedziano mi że jest to wynikiem tego że załącza się napęd 4x4,ale jak wziołem do sprawdzenia auto testowe nie było tego stuknięcia.Mam prośbę o informację czy u Was coś takiego występuje. Poza tym mój egzemplarz posiada chyba wszystkie możliwe usterki które opisywane są na forum tzn.pedał sprzęgła jak wciskam jest stuknięcie jak zwalniam piszczy,uszczelka oświetlenia tablicy rej.tył wisi,zewnętrzna uszczelka drzwi kierowcy jest wypaczona,uszczelka prowadnicy szyby drzwi pasażera przód wypaczona,wywija się na zewnątrz.Ogólnie porażka,a do tego serwis padaczka.Zakwalifikowano mi wymianę uszczelki w sierpniu 2010 do dziś serwis nie może jej sprowadzić.POZDRAWIAM.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pepepe
Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:42, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Mam autko z tego samego rocznika i nie występują u mnie żadne stuknięcia. Serwis zawsze próbuje jakoś się "wykręcić" chyba, że jest to sprawa banalna do naprawienia lub tak ewidentna, że nie ma sposobu na interpretację.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
jm90
Moderator
Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bełchatów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:00, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Spróbuj z innym serwisem Hondy. Lub zostaw im samochód i stanowczo stwierdź że odbierzesz jak nie będzie objawów stukania.A jak odmówią to im powiedz że TVN Turbo czeka na takie serwisy, a chyba antyreklamy to nikt nie chce.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
albert.knz
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:44, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dla mnie ciekawe tłumaczenie serwisu od kiedy to w crv po wrzuceniu biegu załącza się napęd ?? Całe życie myślałem że przy różnicy obrotowej między osiami - człowiek uczy się przez całe życie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
rostek
Dołączył: 15 Maj 2012 Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:30, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
To ciekawostka. Ja tez mam takie stukniecia, ale nie na wstecznym. Na jedynce jak szybko sprzeglo puszcze, na dwojce...
Takie jakby jakies plastiki wpadaly na chwile w wibracje.
Zeby bylo smieszniej dokladnie takie samo zachowanie bylo w drugiej testowanej hondzie crv.
Trzeba by jakis zlot zrobic - to sobie pogadamy, potestujemy
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Grex
Dołączył: 11 Wrz 2013 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:21, 08 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
WITAM!!
KTOŚ JUŻ ROZWIĄZAŁ TEN TEMAT???
pomocy:)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
hagi
Dołączył: 24 Wrz 2014 Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:10, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
ja w automacie ma takie stuknięcie jak dźwignia z D przechodzi i znajdzie się na R- wsteczny i niby objaw poprawny bo skrzynia zmienia położenie
a jak jest to nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hagi dnia Czw 10:18, 05 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Koronator
Dołączył: 21 Mar 2015 Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:48, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
też tak mam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mleni
Dołączył: 06 Sie 2014 Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:05, 04 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Nie martw się chłopie u mnie też występuję stuknięcia jak dajesz gazu więcej w jedynce, a na wstecznym nie spróbowałem dawać tyle gazu no bo jak? kto chce jechać tyłem w sprincie? raczej nikt.
ASO dobrze ci mówi że stuknięcia to załączanie napędu tylnego to normalne zjawisko. W nowszych modelach wyeliminowano, bo wiedzieli narzekania klientów o tych stuknięciach.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Pean
Dołączył: 20 Cze 2012 Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:31, 05 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
mleni napisał: |
ASO dobrze ci mówi że stuknięcia to załączanie napędu tylnego to normalne zjawisko. W nowszych modelach wyeliminowano, bo wiedzieli narzekania klientów o tych stuknięciach. |
Nie wiem dlaczego pomimo upływu lat wciąż powielane są takie - delikatnie mówiąc - bzdury. W CR-V generacje: I-III mają mechaniz dual-pump, który hydraulicznie załacza tylny napęd tylko i wyłacznie w razie uślizgu kół przedniej osi, co jest efektem wytworzenia sie różnicy ciśnień płynu w układzie. NIe jest fizycznie mozliwe załączenie sie tyłu przy ruszaniu bez poślizgu przodu i to wyraźnego poślizgu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pean dnia Nie 11:10, 05 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|