Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
stukanie po wciśnieciu sprzęgła na I lub wstecznym biegu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bodzio




Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: elbląg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:26, 01 Kwi 2011    Temat postu: stukanie po wciśnieciu sprzęgła na I lub wstecznym biegu

Witam.Jestem posiadaczem hondy crv 2.0benzyna 2010 rok.przebieg 4700.W zasadzie od pocztku występuje ten problem,nie zawsze w nieokreślonych sytuacjach na pierwszym lub wstecznym biegu w momencie jak wciskam sprzęgło nieraz następuje stuknięcie jakby był luz między skrzynią biegów a silnikiem.Byłem z tym problemem w serwisie powiedziano mi że jest to wynikiem tego że załącza się napęd 4x4,ale jak wziołem do sprawdzenia auto testowe nie było tego stuknięcia.Mam prośbę o informację czy u Was coś takiego występuje. Poza tym mój egzemplarz posiada chyba wszystkie możliwe usterki które opisywane są na forum tzn.pedał sprzęgła jak wciskam jest stuknięcie jak zwalniam piszczy,uszczelka oświetlenia tablicy rej.tył wisi,zewnętrzna uszczelka drzwi kierowcy jest wypaczona,uszczelka prowadnicy szyby drzwi pasażera przód wypaczona,wywija się na zewnątrz.Ogólnie porażka,a do tego serwis padaczka.Zakwalifikowano mi wymianę uszczelki w sierpniu 2010 do dziś serwis nie może jej sprowadzić.POZDRAWIAM.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pepepe




Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:42, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Mam autko z tego samego rocznika i nie występują u mnie żadne stuknięcia. Serwis zawsze próbuje jakoś się "wykręcić" chyba, że jest to sprawa banalna do naprawienia lub tak ewidentna, że nie ma sposobu na interpretację.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jm90
Moderator



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:00, 06 Kwi 2011    Temat postu:

Spróbuj z innym serwisem Hondy. Lub zostaw im samochód i stanowczo stwierdź że odbierzesz jak nie będzie objawów stukania.A jak odmówią to im powiedz że TVN Turbo czeka na takie serwisy, a chyba antyreklamy to nikt nie chce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
albert.knz




Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:44, 08 Kwi 2011    Temat postu:

Dla mnie ciekawe tłumaczenie serwisu od kiedy to w crv po wrzuceniu biegu załącza się napęd ?? Całe życie myślałem że przy różnicy obrotowej między osiami - człowiek uczy się przez całe życie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rostek




Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:30, 15 Maj 2012    Temat postu:

To ciekawostka. Ja tez mam takie stukniecia, ale nie na wstecznym. Na jedynce jak szybko sprzeglo puszcze, na dwojce...

Takie jakby jakies plastiki wpadaly na chwile w wibracje.

Zeby bylo smieszniej dokladnie takie samo zachowanie bylo w drugiej testowanej hondzie crv.

Trzeba by jakis zlot zrobic - to sobie pogadamy, potestujemy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grex




Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:21, 08 Cze 2014    Temat postu:

WITAM!!

KTOŚ JUŻ ROZWIĄZAŁ TEN TEMAT???

pomocy:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hagi




Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:10, 03 Mar 2015    Temat postu:

ja w automacie ma takie stuknięcie jak dźwignia z D przechodzi i znajdzie się na R- wsteczny i niby objaw poprawny bo skrzynia zmienia położenie
a jak jest to nie wiem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hagi dnia Czw 10:18, 05 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Koronator




Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:48, 04 Kwi 2015    Temat postu:

też tak mam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:05, 04 Kwi 2015    Temat postu:

Nie martw się chłopie u mnie też występuję stuknięcia jak dajesz gazu więcej w jedynce, a na wstecznym nie spróbowałem dawać tyle gazu no bo jak? kto chce jechać tyłem w sprincie? raczej nikt.
ASO dobrze ci mówi że stuknięcia to załączanie napędu tylnego to normalne zjawisko. W nowszych modelach wyeliminowano, bo wiedzieli narzekania klientów o tych stuknięciach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:31, 05 Kwi 2015    Temat postu:

mleni napisał:

ASO dobrze ci mówi że stuknięcia to załączanie napędu tylnego to normalne zjawisko. W nowszych modelach wyeliminowano, bo wiedzieli narzekania klientów o tych stuknięciach.

Nie wiem dlaczego pomimo upływu lat wciąż powielane są takie - delikatnie mówiąc - bzdury. W CR-V generacje: I-III mają mechaniz dual-pump, który hydraulicznie załacza tylny napęd tylko i wyłacznie w razie uślizgu kół przedniej osi, co jest efektem wytworzenia sie różnicy ciśnień płynu w układzie. NIe jest fizycznie mozliwe załączenie sie tyłu przy ruszaniu bez poślizgu przodu i to wyraźnego poślizgu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pean dnia Nie 11:10, 05 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy