Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roberto2206
Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:58, 14 Wrz 2014 Temat postu: Sprzeglo-szarpanie, skrzypienie........ |
|
|
Witam,
no i pojawil sie kolejny problem - chyba sie sprzeglo konczy- mianowicie strasznie szarpie przy ruszaniu , a druga dolegliwosc to dziwne "skrzeczenie" przy ruszaniu przy zaladowanym samochodzie (4 osoby i bagaz). Nie wspomne o piszczacym pedale spregla..
Mial ktos taki przypadek? obawiam sie ze sprzeglo sie konczy tylko troche szybko bo auto ma 80tys przebiegu....
Dzis niedziela wiec troche wolnego czasu dlatego zaczalem sie interesowac cena czesci i troche sie przerazilem.. Robil ktos z was sprzeglo? Jakie koszta z robocizna wyszly?
Chyba czas zmienic auto,bo to nie ta honda co kiedys
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:17, 14 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
A jaki silnik u kolegi?
Moje sprzeglo (w 2.0 benzyna) padlo po okolo 180 tkm, co ponoc nie jest zlym wynikiem jak na ten samochod. Objawy byly bardzo podobne: szarpanie podczas ruszania i krotki pisk w chwili zasprzeglania (uszkodzenie tulejki podporowej walka sprzeglowego). Kupilem orginalne sprzeglo w bardzo dobrej cenie a za wymiane zaplacilem ok. 400 PLZ w prywatnym warsztacie i... po roku od wymiany jestem bardzo zadowolony z tej wymiany.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
roberto2206
Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:53, 14 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
mam ten sam motor 2.0 benzyna.
jakbym mial 180 przejechane to specjalnie bym sie nie zdziwil. Ale moja ma 80....
Skad kolego skombinowales oryginalne sprzeglo?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:39, 14 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Orginalne kompletne sprzeglo kupilem poza oficjalna siecia dystrybucji dzieki prywatnym dojsciom I wyszlo mnie taniej niz niejeden zamiennik, choc pewnie mozna znalezc i tansze.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Maxell
Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: sko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:37, 14 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
robocizna w aso 1000zł, sprzęgło z oprzyrządowaniem do diesla 600zł w aso razem z wymianą wyszło 1700zł w serwisie, więc do benzyny pewnie będzie podobnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maxell dnia Nie 19:54, 14 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Sliweczek
Dołączył: 26 Paź 2014 Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:08, 07 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Robilem sprzeglo w aso (rzeszow). Crv 2.0 2010r. Za kompletne z robocizna 2500 zl. Przebieg 102 tys i to druga wymiana sprzegla a i tak czuc drgania (szarpanie) przy jedynce i wstecznym ale tylko przy powolnym ruszaniu. Np powolne szukanie miejsca postojowego jest stresujace bo delikatnie szarpie. Najlepiej zauwazy sie to przy powolnym puszczaniu sprzegla bez dodawania czasu. Ponoc to normalka w tych modelach. Tak czy inaczej reszta objawow minela. (Chrobotanie, ciezkie wchodzenie jedynki i dwojki no i wrocila mozliwosc zmiany biegu z jedynki na dwojke bez szarpania.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
aksound
Dołączył: 10 Sie 2014 Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:50, 06 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a czy wie ktoś jakie oryginalne sprzęgło montowane jest w CR-V 2.2 z 2007 roku? w ASO powiedzieli mi że marki Honda na innych forach przeczytałem że LUK w pudełku Honda, i drugie pytanie czy zna ktoś jakiś dobry warsztat w Warszawie w którym wymienili by mi sprzęgło?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
krencik
Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:03, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jeśli montować, to ponoć tylko japońskie - EXEDY.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Koronator
Dołączył: 21 Mar 2015 Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:35, 31 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Cyba zależy wszystko od stylu jazdy. Ja mam 72000 przebiegu i chodzi perfekcyjnie ruszam praktycznie bez gazu i nic nie szarpie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
krencik
Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:07, 25 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Ponoć jeśli montować, to tylko EXEDY HCK2069 (do benzyny 2.0). Kosztuje około 1000-1300 zł za komplet. Mechanik spec od Hond, mówi, że nawet z Lukiem i Sachsem są problemy i nie chce ich montować, każe brać to co wskazałem na początku. Za kilka dni włąśnie takie będę montował,więc się przekonam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|