Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Rozladowujacy sie akumulator - pomoc
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nataneq




Dołączył: 01 Kwi 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 2:55, 01 Kwi 2017    Temat postu: Rozladowujacy sie akumulator - pomoc

Witam wszystkich,

Mam oto taki problem, moze ktoś sie zna i bedzie w stanie mi cos podpowiedzieć w jaki sposób działać dalej. Przez długi okres czasu miałem problem z moja Honda CR-V 2007 rok, po postoju przez minimum 24 godziny akumulator był zupełnie rozładowany. Odpalenie w kryzysowej sytuacji przez kable pomagało choć wiem ze to nie zdrowe dla akumulatora. Kupiłem wiec nowy Yuasa, dostosowany do krótkich odcinków jazdy, nadal ten sam problem. Przyjechał mechanik, zalecił zmianę akumulatora bo niby ten jakiś wadliwy. Kupiłem kolejny firmy Centra - znow to samo. Nie licząc na kolejnego mechanika wziąłem sprawy w swoje ręce i zakupiłem multimetr. Faktycznie, pobór prądu na postoju 0,54 Surprised wyciągając bezpieczniki jeden po drugim z pod maski doszedłem do jednego który faktycznie po wyjęciu ogranicza pobór prądu do 0,03. Niestety nie mam polskiej instrukcji i nie wiem za co dokładnie ten bezpiecznik jest odpowiedzialny, mogę sie tylko domyślać ponieważ po jego wyjęciu nie działa radio (jest z nawigacja) oraz centralny zamek. Jestem trochę laikiem co chodzi o samochody, myślałem ze zostawię wpięty ten bezpiecznik i teraz zacznę wyciągać bezpieczniki która są w środku samochodu to wyjdzie jak na dłoni co to dokładnie i tu zonk bo wyciągnąłem wszystkie, nawet ten od radia i centralnego i nic, nadal duzy pobór. Jedyne co trzyma przy życiu mój akumulator ze auto nadal jeszcze odpala to całkowite wyciągnięcie tego bezpiecznika z pod maski. Myślicie ze mimo wszystko to radio moze jakos pobierać prąd? Bezpiecznik nie jest spalony, wkładałem tam inny rownież 10 i był ten sam pobór na postoju. Poradzcie proszę co robić. Pozdrawiam i z góry dziękuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mr_maniek




Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Morąg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:25, 01 Kwi 2017    Temat postu:

W necie dostępna jest serwisówka do CR-V 2.4 benzyna ale układ bezpieczników jest taki sam jak w innych, tam możesz sprawdzić za co odpowiada ten bezpiecznik.
Poza tym jak chcesz porady od czego jest bezpiecznik, to albo wrzuć fotkę albo chociaż opisz, jego położenie, bo z fusów nie wywróżymy Smile

W skodzie miałem taki motyw, że fabryczne radio zaczęło brać prąd i rozładowywać akumulator. Niby radio działało poprawnie, po wyłączeniu zapłonu wyłączało się ale coś tam jednak się w nim się zesrało, bo pobierało prąd. Wymieniłem radio na inne i wszystko wróciło do normy.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:24, 01 Kwi 2017    Temat postu:

Jesli podejrzanym jest Radio, to moze nalezaloby wymontowac caly modol radio-nawigacja i sprawdzic, czy wtedy Problem nadal bedzie mial miejsce..
Jesli nie, to trafiony zatopiony i radio do naprawy.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Sob 21:25, 01 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nataneq




Dołączył: 01 Kwi 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:09, 02 Kwi 2017    Temat postu:

O faktycznie nie dodało mi zdjęcia, spróbuje jeszcze raz. Szukałem tego schematu od benzyniaka ale znalazłem jakiś inny schemat, chyba ze zle szukam. W mojej instrukcji jest napisane ze to bezpiecznik " Back Up" cos jakby związane z komputerem. Mozna tez w taki sposób nazwać kamerę cofania, ehh... Wiec moze rzeczywiście wpierw wyjmę radio i odepne całkowicie i moze wtedy zmniejszy sie pobór prądu. Moze skończy sie tylko na wymianie jakiejś kostki...? Nie znam sie zbytnio, mam nadzieje ze nie okaże sie ze jednak całe radio do wymiany bo to ogromny koszt jednak. Jest to radio z nawigacja. Ten panel taki z ekranem. A samochód chciałbym jedynie naprawić i sprzedać bo mam juz inna Hondę. A nie chce sprzedawać nieuczciwie rozwalonego samochodu, jesli jest to jakas drobna usterka. Powiedzcie mi czy w waszych Hondach cr-v rownież klapa bagażnika domyka sie tak słabo? Moze to centralny zamek walczy zeby ją domknąć. U mnie lekko sie trzaśnie ale nie ma tego standardowego uczucia domknięcia, sorry ze tak mieszam, chciałbym to naprawić, nie daje mi to spokoju. Błacha sprawa wydawało by sie, a mechanika w Londynie gdzie mieszkam, który faktycznie zajmie sie sprawą by to naprawić a nie naciągnąć szukać tylko ze świeczką.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nataneq dnia Nie 9:13, 02 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nataneq




Dołączył: 01 Kwi 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:11, 02 Kwi 2017    Temat postu:





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:49, 02 Kwi 2017    Temat postu:

Mam Honde CR-V z 2007 roku i skrzynka bezpiecznikow pod maska silnika wyglada zupelnie inaczej i inny jest rozklad bezpiecznikow oraz przekaznikow. od tych przedstawionych na powyzszych zdjeciach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nataneq




Dołączył: 01 Kwi 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:26, 02 Kwi 2017    Temat postu:

Jest to a angielska wersja (mieszkam w Anglii) ale nie sądziłem ze az tak sie bedzie różnic. Więc cieżko bedzie mi tu znaleźć odpowiedz co to za bezpiecznik. Będę miał na tygodniu trochę czasu to pogrzebie w hondzie moze małymi krokami sam dojdę do tego co to moze być i moze komuś sie przyda. Na pewno opisze jesli uda mi sie rozwiązać problem dużego poboru prądu na postoju. Napiszcie mi tylko jak wasza klapa od bagażnika? Czy tez sie tak lekko domyka? Cieżko mi to wytłumaczyć, u mnie nie ma wogole uczucia ze sie zamknęła. Dzieki bardzo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:25, 03 Kwi 2017    Temat postu:

Nataneq napisał:
Jest to a angielska wersja (mieszkam w Anglii) ale nie sądziłem ze az tak sie bedzie różnic.


No bo i nie powinna sie w tym zakresie roznic, zwlaszcza, ze taka sama skrzynka, jaka jest w moim samochodzie, byla zarowno w amerykanskiej wersji z silnikiem K24 (sprawdzalem w serwisowce) jak i nawet w civicu z tego samego okresu produkcji. Zreszta w angielskie tez, sadzac po ilustracji z ponizszego linku:
[link widoczny dla zalogowanych]

Cos sie tutaj ewidentnie nie zgadza, bo albo rocznik/model inny albo rozmawiamy o innych skrzynkach z bezpiecznikami... albo jakies czary mary.

Co do klapy, to rzeczywiscie zamyka sie dosc lekko bez jakiegos szczegolnie wyraznego klikniecia, natomiast mozna przy uzyciu wkrecanych odbojnikow, troche wyregulowac sile potrzebna do zatrzasniecia zamka.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mr_maniek




Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Morąg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:25, 03 Kwi 2017    Temat postu:

W serwisówce od amerykańskiej wersji też skrzynka jest inna, ale jest tam tylko jeden bezpiecznik 10A, który odpowiada za: radio lub nawigację, imobilajzer, światła awaryjne chyba OBD, a zresztą jak mieszkasz w Anglii to będziesz wiedział lepiej: Audio unit, Data link connector, Gauge control module, Hazard warning switch, Immobilizer-keyless control unit, MICU, Audio unit/Navigation unit.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arek




Dołączył: 06 Sie 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:45, 06 Sie 2017    Temat postu:

Witam, mam pytanie do użytkownika Nataneq:

mam ten sam problem w mojej hondzie. Mechanik wymontował radio z nawigacją, bo twierdził, że radio jest uszkodzone. Auto wczoraj wieczorem jeszcze jeździło a dzisiejszego wieczoru już nie odpala. Czy udało się zdiagnozować przyczynę rozładowania akumulator w Twoim aucie? Będę wdzięczny za odpowiedź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zyga-85




Dołączył: 22 Wrz 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:16, 10 Paź 2017    Temat postu:

Witam, podłączam się pod temat - u mnie identyczna sprawa - pobór prądu na postoju 0,54 A. też posiadam radio z nawigacją w CR-V III. Udało się znaleźć przyczynę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ttomek1977




Dołączył: 06 Maj 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:59, 22 Paź 2017    Temat postu:

Hej , miałem identyczny problem , pomogło wymontowanie modułu bluetooth , problem znikł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mac79




Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:01, 08 Mar 2018    Temat postu: crv bezpiecznik nr 16 "back up"

Witam , u mnie to samo 0.54A na postoju przy zamknietym aucie. Rozkminił ktoś o co chodzi , gdzie jest modół bluetooth w ym aucie?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mac79 dnia Czw 8:03, 08 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adairadek




Dołączył: 24 Kwi 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Birmingham
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:09, 24 Kwi 2018    Temat postu:

Cześć, tez jestem na etapie poszukiwań tego problemu. Pobór pradu przy wyłączeniu wszystkiego 0,22 Oczywiście bezwzglednie należy odczekac z odczytem ok 1 min po podłączeniu miernika. Po sprawdzeniu bezpieczników pod maską okazuje sie ze problem jest w obwodzie bezpiecznika nr 23, 10A według instrukcji tzn ze "Back up". Jeśli ktoś dojdzie do sedna problemu proszę o informacje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
joannam30




Dołączył: 09 Lip 2018
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 12:07, 09 Lip 2018    Temat postu:

Ja mam to samo. Czy naprawdę nikt jeszcze nie rozwiązał tego problemu???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy