Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jakub19
Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZANIEMYŚL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:39, 12 Sie 2014 Temat postu: TYLNI MOST |
|
|
kOLEDZY a z której strony jest spust oleju z tego mostu może ktoś fotkę wstawić lub podać jaki klucz i gdzie się to znajduje .. a i czy trzeba wymieniać te uszczelki jeśli tak to jakie one są i czy tylko w serwisie je mają ???
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rozek260
Dołączył: 28 Kwi 2014 Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wielka brytania/bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 6:00, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Otwor jest chyba po lewej stronie mostu potrzebujesz do otkrecenia kwadrat z sredniej grzechotki chyba 3/8 . Najlepiej wymienic aczkolwiek jak wyczyscisz albo przeszlifujesz tez bedzie git.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:55, 18 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Dodam tylko, ze wedlug instrukcji, oba korki (spustowy z lewej i kontrolny z prawej strony) nalezy dokrecac momentem 47 Nm.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojteksw49
Dołączył: 14 Mar 2014 Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Legionowo Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:20, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Wklejam dwie fotki, tak będzie łatwiej zlokalizować korki mostu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojteksw49 dnia Wto 13:22, 19 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Jakub19
Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZANIEMYŚL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:22, 07 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki za foty upewnilem się
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
strazak102
Dołączył: 29 Cze 2016 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Domaniewice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:32, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Koledzy, potrzebuję rozmiar podkładek pod korki w tylnym moście.
Crv 1
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez strazak102 dnia Pią 11:33, 08 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:57, 13 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
strazak102 napisał: | Koledzy, potrzebuję rozmiar podkładek pod korki w tylnym moście.
Crv 1 |
I dlatego napisales zapytanie w dziale dotyczacym trojki?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
krencik
Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:59, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Mało było objawach, więc dopiszę. U mnie był chyba od dawna nie wymieniany, gdy podjąłem się wymiany zaraz po zakupie auta. Przy skręcaniu całym samochodem trzęsło i szarpało a hałas przypominał jakieś klinowanie się. W ASO zalecali zalanie nowego oleju, pokręcenie w jeździe do przodu i tyłu kliku "ósemek" a następnie spuszczenie i zalanie nowego docelowego oleju.
Ja gdy spuściłem stary i zalałem nowy zauważyłem,że wszystkie objawy ustąpiły jak ręką odjął, więc zapas oleju zostawiłem na wymianę za jakiś czas. Płukanka moim zdaniem nie okazała się konieczna.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
mr_maniek
Dołączył: 03 Gru 2016 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Morąg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:14, 03 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś może podać informację z serwisówki, co ile kilometrów ten olej się wymienia ?????
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
_iwo
Dołączył: 13 Paź 2013 Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:38, 03 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
W CRV I co 60kkm, przy "normalnym" użytkowaniu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
luki19913rz
Dołączył: 21 Lis 2017 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:24, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Może mi ktoś powiedzieć jakiego rozmiaru są te podkładki? Będę wymieniał u siebie i chce zamówić z neta
Z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
cyberek1
Dołączył: 27 Lis 2017 Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:55, 05 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Kolego dziś wymieniałem w serwisie w Radomiu cała akcja ok180zł. a podkładka sama ok 8zł.ale rozmiar nie wiem jaka.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
pioottr20
Dołączył: 22 Kwi 2018 Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:09, 01 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem na olej RAVENOL DPS Fluid cena ok 50 zł/1l.
Honda nie ma fabryki olejów i wg mnie ten olej jest w oryginalnych opakowaniach hondy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
TomekSopot
Dołączył: 17 Paź 2020 Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:48, 17 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
Panowie jest tu kilka podobnych tematów, ale nie jestem pewien czy to o to chodzi...do rzeczy:
pacjent to CR-V 4x4 z 2009 roku z przebiegiem 139tkm. Silnik 2,0 b 150koni.
Autem jeżdżę od 01.10.20 i w zasadzie nie było z nim żadnych problemów. (po zakupie standardowo olej z filtrem plus płukanka, do tego tarcze i klocki przód tył, dwa sworznie przód, końcówki drążków przód, cztery nowe opony i na koniec pełna geometria)
Jedno co mi się nie podobało to przy maksymalnym skręcie przy ruszaniu dochodziło spod samochodu delikatne szuranie, chrobotanie połączone z cyklicznie stawianym oporem. W zasadzie nie było to jakoś specjalnie męczące, ale postanowiłem się tym zająć i zacząłem grzebać po necie... dotarłem m.in na to forum i połączyłem to z problemami z tylnym dyferencjałem i koniecznością wymiany płynu w tylnym dyferencjale. Kupiłem płyn i pierścienie uszczelniające (zgodnie z tym co tu czytałem płyn oryginalny Honda DPS-F/Dual Pump Fluid II i pierścienie też Honda).
Auto stanęło dziś na podnośniku i płyn został wymieniony. Płyn, który został zlany z mostu w zasadzie nie różnił się niczym od tego w butelce... był przejrzysty i czysty. Nowego płynu weszło ok.1,2l. Było lane do momentu przelania. Po wszystkim śruby dokręcone dyfer odtłuszczony i auto zjechało na dół.
Od tego momentu auto praktyczne nie nadaje sie do jazdy... przy każdym nawet najdelikatniejszym ruszeniu przy skręconych kołach auto chrobocze czy łomoci spod spodu niemiłosiernie. Trudno ocenić czy przód czy tył, ale ja stawiam na tył. Podniesione auto na podnośniku i puszczone na dwójce nie wydaje żadnych niepokojących hałasów to samo na wstecznym, kierownicą też było kręcone do oporu w jedną i drugą stronę.
Most się zepsuł tak nagle po wymianie płynu?? Pomysłów kompletnie brak
jeszcze jedna kwestia, nie wiem czy istotna bo słaby ze mnie spec... po podniesieniu na podnośniku i puszczeniu na dwójce kręciły się tylko trzy koła oba przednie i jedno tylne. po złapaniu tego kręcącego die tylnego ruszało drugie tylne, a to zostawało w bezruchu...
Przepraszam za przydługi opis, a le mam nadzieję, że pomożecie.
Z góry dziękuję za poświęcony czas i pozdrawiam Tomek
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
TomekSopot
Dołączył: 17 Paź 2020 Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 7:10, 22 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
więc tak... poszukuję tylnego mostu do crv 2009, 2,0 benzyna. Ktoś? Coś?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|