Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jm90
Moderator
Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bełchatów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:39, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
fieman1 napisał: |
temat jak czytam to widzę, że temat schodzi na inny tor.
Forum Fiata, Żuka czy Poloneza jest gdzie indziej!!!!
Prywatne potyczki dwóch panów też nas mało obchodzą !!!!!Proponuję zająć się merytorycznymi odpowiedziami na zadany temat!!!!!
! |
Przepraszamy, było to ostatni raz
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
phil
Dołączył: 02 Sty 2011 Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:21, 21 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
A kolega się obruszył , że może na maxa zakochany w cr-v, i nie lubi czytać o histori polskiego arcydzieła motoryzacji . Co jak co ale polonez to kultowy pojazd ,sam o7 zgłoś się, robił na dorastających chłopcach wrażenie , a żuk , transport dostawczy w latach 80 ' kwitł na tych pojazdach. Ja zwracam uwagę , że nasze pytania na forum do innych użytkownikow o opinie to w konsekwencji same defekty i braki tego auta. Temu to służy abyśmy wymieniali poglądy i o swoich wrażeniach pisali , a jak trochę wspomnieniem poleci no to chyba niebo się nie urwie . zwróciliście uwagę , że w wiekszości wpisów odnośnie jakiś dziwnych zachowań w naszych pojazdach, koledzy piszecie ,że np; u mnie jest tak samo. np; byłem w serwisie i mówili mi że to tak jest. np; tak musi byc np; to taka przypadlośc. np ; wada ale niewpływa na nic, oprócz odczucia dyskomfortu. Kurcze ten samochód kosztuje ponad 100 tys złotówek , można byłoby się czegoś porządnego spodziewać . Świat idzie na oszczedność żeby takie marki partoliły produkty od lat cieszące się uznaniem to już jest sodomia ! pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
rostek
Dołączył: 15 Maj 2012 Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:51, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Poza dwoma panami praktycznie nikt tu nie zaglada. No moze jeszcze ze dwie osoby, ktorym taka forma dyskusji nie przeszkadza.
Czasem jakis nadgorliwiec chce sie wykazac i wtraci zdanie o tym, ze watek zbacza na inny tor nie zauwazajac, ze tym "wlasciwym" torem juz dawno nic nie jezdzi.
A kolege fieman1 widze tu pierwszy raz - a od ilu lat jestes na forum?
P.S
jm90 - co masz na mysli mowiac "przepraszamy"? Ja nie przepraszam - ja wciaz bede rozwijal watki o stare badz co badz zdobycze motoryzacji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rostek dnia Nie 22:53, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Koronator
Dołączył: 21 Mar 2015 Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:01, 17 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
No i się dowiedziałem U mnie jest tak samo
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
roadrunner
Dołączył: 25 Maj 2015 Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:16, 20 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Dołączam sie do tematu.
Podczas przyspieszania na 1 i wciśnieciu sprzegła pojawia się szarpnięcie, stuknięcie, podobne do takiego jakbym za wcześnie puścił gaz. Ale próbowałem też wciskać sprzęgło nie puszczając gazu i nic się nie zmienia.
Dodatkowo jest taki objaw że dotaczając się do skrzyżowania na małej prędkości po wbiciu 1 biegu, czuc że koła delikatnie spinają się z silnikiem pomimo wciśniętego jeszcze sprzęgła, ale nie wiem czy te sytuacje mają jakiś związek ze sobą.
pozdrawiam
Michał CR-V III benz.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
maniek
Dołączył: 09 Maj 2015 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:42, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Ja również mam takie charakterystyczne stukniecie w chwili zmiany biegów z 1 na 2.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:45, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
To efekt typowy dla CR-V z benzyna, bo silnik jest relatywnie lekki a jego zawiszenie (silnika) musi byc sztywniejsze niz by to wynikalo z jego masy, jako ze fakt posiadania napedu 4x4 ogranicza dopuszczalne wychylenia silnika np. wlasnie podczas przyspieszania.
W rezultacie takiego zestrojenia I braku tlumikow drgan w ukladzie, po rozpedzaniu na 1-ce wciskamy sprzeglo I silnik, ktory wychylil sie w granicach sprezystosci gumowych elementow swojego zawieszenia, wraca z impetem do polozenia "nominalnego" ale ze uklad jest przezysty i ma swoja bezwladnosc, to drgania nie wygasaja od razu.
Czyli typowe TTTM. Po nabraniu wprawy, mozna wyczuc sprzeglo na tyle, zeby uniknac opisywanego efektu.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Wto 12:48, 21 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
maniek
Dołączył: 09 Maj 2015 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:32, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Rzeczywiście to może kwestia wprawy bo nieraz udaje mi się zmienić bieg bez opisywanego efektu
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|