Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
klimatyzacja- raz działa a raz nie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mirus_1969




Dołączył: 13 Lut 2016
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:38, 07 Maj 2016    Temat postu:

Elektryk wymienił mi PRZEKAŹNIK KLIMATYZACJI i wszystko dział,20zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarek1202




Dołączył: 17 Maj 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:04, 17 Maj 2016    Temat postu:

Witam, Panowie czy możecie mi rozszyfrować błąd: zaświeca mi się kreseczka z prawej ósemki, górna , prawa strona?

Czy jest jakiś manual do rozszyfrowywania tych błędów?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mundek145




Dołączył: 29 Cze 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:01, 29 Cze 2016    Temat postu:

jarek1202 napisał:
Witam, Panowie czy możecie mi rozszyfrować błąd: zaświeca mi się kreseczka z prawej ósemki, górna , prawa strona?

Czy jest jakiś manual do rozszyfrowywania tych błędów?

Witam Panów.
Mam podobny problem jak kolega wyżej,po teście nie gaśnie prawy górny boczny element w drógiej ósemce od lewej strony (czyli od kierownicy). Sprawdziłem wcześniej opisywany przekaźnik ale nie "rzegota" nic w środku.Oba wentylatory działają i słychać klik przy załączeniu klimatyzacji.Czy ktoś pomoże rozszyfrować kod błędu ? Dodam ,że auto jest z 2007 r silnik 2,0 benzyna.Klima raz działa a raz nie serwisowany i uzupełniany czynnik był w3 dni temu oczywiście i mechanika działała idealnie...
Z góry dzięki zo pomoc
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelnow




Dołączył: 15 Lip 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 5:42, 15 Lip 2016    Temat postu: Klima slabo chlodzi

witam,
jestem nowym uzytkownikem Hondy CRV i tego forum Smile
dolaczam sie z pytaniem o manual do bledow
u mnie z kolei Klima chlodzi slabo, i tylko prawa strona, kompresor dziala, wentylatory nie. Zrobilem self test wedlug instrukcji powyzej i pokazalo mi
pierwsza osemka widac tylko prawy dolny element druga prawy i lewy dolne
pozdrawiam i z gory dziekuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tuczko11




Dołączył: 23 Lip 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:15, 24 Lip 2016    Temat postu: zrobiłem zdjęcie błędu mojej klimy...

Czy ktoś pomoże z takim błędem, szukałem wszędzie, ale kicha.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Podbijam pytanie, ktoś może pomóc?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tuczko11 dnia Pon 10:02, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mr_maniek




Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Morąg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:01, 19 Sty 2017    Temat postu:

wrcfan napisał:
Tak, jakikolwiek błąd powoduje wyłączenie sprężarki. Zdziwiłem się ze klima w ogolę ci działa. W accordzie jeśli występuje ten problem to nawet po restarcie silnika się nie włącza

Wrzucam też tu jak zrobić test czujników/sygnałów wejściowych, może komuś się przyda.

Aby uruchomić tryb wyświetlania sygnałów wejściowych, postępować według następujących punktów:
1. Nacisnąć i przytrzymać przyciski AUTO i DUAL, następnie uruchomić silnik.
2. Po uruchomieniu silnika zwolnić przyciski. Zostanie wyświetlony numer czujnika i następnie wartość sygnału dla tego czujnika. Zanotować wyświetlane wartości.

Czujnik Element Wyświetlana jednostka miary
1 Temperatura wnętrza °C
2 Temperatura zewnętrzna °C
3 Wartości promieniowania słonecznego: Ciemno = 00, Świecenie latarką = 04, Pochmurnie = 10, Słonecznie = 65 kcal/m2·h
4 Temperatura cieczy chłodzącej silnika °C
5 Temperatura powietrza wylotowego parownika °C
6 Otwarcie mieszania powietrza (niska wartość sygnalizuje dostarczanie zimnego powietrza, wysoka wartość sygnalizuje dostarczanie ogrzanego powietrza). % otwarcia
7 Otwarcie mieszania powietrza po stronie pasażera (niska wartość sygnalizuje dostarczanie zimnego powietrza, wysoka wartość sygnalizuje dostarczanie ogrzanego powietrza). % otwarcia
8 Czujnik szybkości jazdy (samochód musi jechać, aby szybkość była wyświetlana) km/h
9 Temperatura powietrza nawiewanego (TAO) °C




UWAGA: Przed przystąpieniem do usuwania usterek układu sterującego klimatem, przejść do trybu A testowania zespolonego multipleksowego modułu sterującego.
1. Włączyć zapłon (II).
2. Nacisnąć przycisk AUTO, następnie przycisk OFF. Przytrzymać oba przyciski wciśnięte przez 1 minutę.

Bez systemu nawigacji satelitarnej:
Z systemem nawigacji satelitarnej:

Aby odczytać kody DTC należy uruchomić funkcję samodiagnostyki. W przypadku kilku usterek zapalą się odpowiednie segmenty wskaźnika. Jednoczesne zapalenie się segmentów wskaźnika A, C, E, G, I, L i O może świadczyć o przerwie we wspólnym przewodzie masowym czujników.

DTC (segment wskaźnika temperatury) Wykryta usterka
A Przerwa w obwodzie czujnika temperatury wnętrza
B Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury wnętrza
C Przerwa w obwodzie czujnika temperatury zewnętrznej
D Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury zewnętrznej
E Przerwa w obwodzie czujnika nasłonecznienia
F Zwarcie w obwodzie czujnika nasłonecznienia
G Przerwa w obwodzie czujnika temperatury parownika
H Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury parownika
I Przerwa w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
J Zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
K Usterka dźwigni, klapki lub silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
L Przerwa lub zwarcie w obwodzie silnika regulacji kierunku nawiewu
M Usterka dźwigni, klapek lub silnika regulacji kierunku nawiewu
N Usterka w obwodzie silnika dmuchawy
O Przerwa w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera
P Zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera
Q Usterka dźwigni, klapki lub silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera


Dzięki wrcfan za rzeczowy opis ale ja tak samo jak większość ludzi w tym wątku (widzę po wpisach) nie mogę nigdzie znaleźć, jaka litera jest przypisana do konkretnego segmentu wyświetlanej ósemki ?????

W google też nigdzie tego nie znalazłem, więc byłbym wdzięczny jakbyś mógł podać jakiś link.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wb.b




Dołączył: 15 Kwi 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:12, 15 Kwi 2017    Temat postu: Niedziałająca klima

mr_maniek napisał:
wrcfan napisał:
Tak, jakikolwiek błąd powoduje wyłączenie sprężarki. Zdziwiłem się ze klima w ogolę ci działa. W accordzie jeśli występuje ten problem to nawet po restarcie silnika się nie włącza

Wrzucam też tu jak zrobić test czujników/sygnałów wejściowych, może komuś się przyda.

Aby uruchomić tryb wyświetlania sygnałów wejściowych, postępować według następujących punktów:
1. Nacisnąć i przytrzymać przyciski AUTO i DUAL, następnie uruchomić silnik.
2. Po uruchomieniu silnika zwolnić przyciski. Zostanie wyświetlony numer czujnika i następnie wartość sygnału dla tego czujnika. Zanotować wyświetlane wartości.

Czujnik Element Wyświetlana jednostka miary
1 Temperatura wnętrza °C
2 Temperatura zewnętrzna °C
3 Wartości promieniowania słonecznego: Ciemno = 00, Świecenie latarką = 04, Pochmurnie = 10, Słonecznie = 65 kcal/m2·h
4 Temperatura cieczy chłodzącej silnika °C
5 Temperatura powietrza wylotowego parownika °C
6 Otwarcie mieszania powietrza (niska wartość sygnalizuje dostarczanie zimnego powietrza, wysoka wartość sygnalizuje dostarczanie ogrzanego powietrza). % otwarcia
7 Otwarcie mieszania powietrza po stronie pasażera (niska wartość sygnalizuje dostarczanie zimnego powietrza, wysoka wartość sygnalizuje dostarczanie ogrzanego powietrza). % otwarcia
8 Czujnik szybkości jazdy (samochód musi jechać, aby szybkość była wyświetlana) km/h
9 Temperatura powietrza nawiewanego (TAO) °C




UWAGA: Przed przystąpieniem do usuwania usterek układu sterującego klimatem, przejść do trybu A testowania zespolonego multipleksowego modułu sterującego.
1. Włączyć zapłon (II).
2. Nacisnąć przycisk AUTO, następnie przycisk OFF. Przytrzymać oba przyciski wciśnięte przez 1 minutę.

Bez systemu nawigacji satelitarnej:
Z systemem nawigacji satelitarnej:

Aby odczytać kody DTC należy uruchomić funkcję samodiagnostyki. W przypadku kilku usterek zapalą się odpowiednie segmenty wskaźnika. Jednoczesne zapalenie się segmentów wskaźnika A, C, E, G, I, L i O może świadczyć o przerwie we wspólnym przewodzie masowym czujników.

DTC (segment wskaźnika temperatury) Wykryta usterka
A Przerwa w obwodzie czujnika temperatury wnętrza
B Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury wnętrza
C Przerwa w obwodzie czujnika temperatury zewnętrznej
D Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury zewnętrznej
E Przerwa w obwodzie czujnika nasłonecznienia
F Zwarcie w obwodzie czujnika nasłonecznienia
G Przerwa w obwodzie czujnika temperatury parownika
H Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury parownika
I Przerwa w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
J Zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
K Usterka dźwigni, klapki lub silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
L Przerwa lub zwarcie w obwodzie silnika regulacji kierunku nawiewu
M Usterka dźwigni, klapek lub silnika regulacji kierunku nawiewu
N Usterka w obwodzie silnika dmuchawy
O Przerwa w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera
P Zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera
Q Usterka dźwigni, klapki lub silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera


Dzięki wrcfan za rzeczowy opis ale ja tak samo jak większość ludzi w tym wątku (widzę po wpisach) nie mogę nigdzie znaleźć, jaka litera jest przypisana do konkretnego segmentu wyświetlanej ósemki ?????

W google też nigdzie tego nie znalazłem, więc byłbym wdzięczny jakbyś mógł podać jakiś link.





Witam mam podobny problem z klima lewa strona chłodzi tak sobie a prawa niemal wcale . Byłem nabić gazem mechanik nabil ale stwierdził że kompresor się nie załącza . Sprawdziłem bezpieczniki jest ok . Wymieniłem przekaźnik i ciągle to samo. Chciałem sprawdzić błędy ale wciskam auto i off i nic się nie dzieje trzymam z minutę i nic. Może jakieś sugestie co dalej. Dziękuję pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil198777




Dołączył: 22 Cze 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Londyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:01, 22 Cze 2017    Temat postu:

Witam, mam podobny problem, po przeszukaniu połowy internetowe nie mogę znalesc jak odczytać te kody które sie pokazały. Pokazuje mi po prawej stronie wyświetlacza dwa błędy, pierwszy to jedna kreseczka pionowa po lewej (dół 8mki) |_||_| a drugi błąd to jakby 10 ||_| cos takiego,jak to odczytać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotr77




Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:53, 22 Cze 2017    Temat postu: Proszę bardzo.

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil198777




Dołączył: 22 Cze 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Londyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:41, 23 Cze 2017    Temat postu:

Dzieki, wlasnie udało mi sie samemu znalesc i miałem dodać . Jeszcze raz Dzieki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fe4r23




Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Berlin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:38, 20 Lip 2017    Temat postu:

Witam,po serwisie klimy po czasie zauważyłem dziwne zachowanie klimatyzacji.
Raz chłodzi, później znowu nie... według testu klimy, pokazuje kod H, I, J.

Mozę ktoś podpowie gdzie najlepiej szukać.
Ten silnik regulacji mieszania powietrza gdzie się w CRV mieści?

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moogio




Dołączył: 31 Paź 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:48, 07 Sie 2017    Temat postu:

cześć
a u mnie jest tak

Zrobiłem test "AUTO OFF" wyszły błędy :

H Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury parownika
I Przerwa w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy
J Zwarcie w obwodzie silnika regulacji mieszania powietrza po stronie kierowcy

zmieniłem przekaźnik

ale dalej mam te 3 błędy - na teście "AUTO OFF", jak podłączam Tester diagnostyczny Hella Gutmann mega macs 42 SE - to nie ma błędów.

Czy te błędy pokaże i umożliwi mi skasowanie tylko HDS ?

Klima działa OK tylko zostały te błędy. Jak je skasowac?
pozdr
Artur


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sensei903




Dołączył: 15 Maj 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:43, 16 Wrz 2017    Temat postu:

Hej . Czy zdarzyło wam się że dwustrefowa klimatyzacja się rozregulowala ? Po ustawieniu takich samych temperatur na obydwu strefach temp jest inna . Nie bardzo wiem co się dzieje bo wczoraj wszystko działało normalnie. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:01, 16 Wrz 2017    Temat postu:

Sugeruje troche sie "wysilic" i przeczytac kilka wczesniejszych postow tego watku i bazujac na tych informacjach przeprowadzic autodiagnostyke klimatyzacji.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wlodar-ao




Dołączył: 10 Sty 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:39, 10 Sty 2018    Temat postu:

WITAM.
U mnie świeci się dolny element prawej ósemki. Jakiej to odpowiada literce.
Dzięki za podpowiedz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy