Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Jakie sprzęgło CR-V 2.2 2007 r.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aksound




Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:59, 06 Sty 2015    Temat postu: Jakie sprzęgło CR-V 2.2 2007 r.

Witam, czy ktoś na forum wymieniał już sprzęgło? przy 170 tys km zaczęło mi się ślizgać na 3i 4 biegu, więc zakładam że to wina sprzęgła. Hondę sprowadziłem z zagranicy z przebiegiem 160 tys km więc nie wiem co było wymieniane.
Mam w związku z tym kilka pytań które na pewno pomogą innym w przyszłości a mianowicie :
1. Jakie sprzęgło montowane jest oryginalnie w serwisach ASO ?
czytałem na innych forach że LUK w pudełku Honda,
2. Czy wraz z wymianą sprzęgła należy wymienić dwumas?
dodam że nie mam żadnych objawów zużycia dwumasu ale nie rozbierałem więc nie wiem jak wygląda
3. Czy ktoś poleci dobry warsztat w Warszawie?
chciałbym też po wyjęciu sprzęgła sam ocenić stan dwumasu?
4. Jakie sprzęgło i ewentualnie dwumas zakupić ?
z góry dziękuję za odpowiedzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maxell




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:15, 06 Sty 2015    Temat postu:

oryginalnie było montowane sprzęgło symbolu 22105-pge-305, natomiast honda postanowiła je wzmocnić i teraz montują 22105-pge-325, w serwisie samą tarcze wymieniają za ok 1600zł z łożyskami podkładkami i takimi pierdółkami, sama tarcza sprzęgła w serwisie kosztuje ok 600zł kosztuje, a dwumasy nie trzeba wymieniać jak nic się nie dzieje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aksound




Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:17, 06 Sty 2015    Temat postu:

super, dziękuję za odpowiedź widzę że na INTERCARSIE [link widoczny dla zalogowanych]
po 900 zł są.
Czy nie jest to LUK ?
i jeszcze czy łożysko również należy wymienić ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:57, 07 Sty 2015    Temat postu:

I tak dlugo wytrzymalo chyba ze bylo wymienione wczesniej. U mnie bylo wymieniane przy przebiegu 55tys mil dzis ma 90 i jest wszystko git . 2.2 ma slabe sprzeglo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maxell




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:29, 07 Sty 2015    Temat postu:

przejrzałem rachunki jeszcze raz i tak:
robocizna za wymianę sprzęgła -1000zł
łożysko sprzęgła nr. 22810PPT003 - 98zł
smar UM264 nr. 41211PY5305 - 14zł
zestaw sprzęgła 22105PGE325 - 1223zł lecz nie wiem czy rabat na to był czy w ramach akcji serwisowej na sprzęgło dali cene 724zł
i jakieś tam jeszcze upusty i razem za wszystko wyszło w ASO 1732zł
ps. u mnie sprzęgło wymieniane przy 106 tys km.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin62




Dołączył: 04 Lis 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:25, 07 Sty 2015    Temat postu:

Tak czytam te przebiegi przy jakich sprzęgła wymieniacie w dieslu i jestem w szoku, przebiegi koło 100tkm?? Miałem 3 i mam 4 CR-V co prawda benzyny. Dwie poprzednie miały odpowiednio przy sprzedażach 200tkm i 220tkm i sprzegła nie ruszałem od nowości (od znajomych pojazdy). Ostatnio interesowałem się dieslem i oglądałem roczniki 2008/9 z przebiegami 160-180tkm (innym przelotom nie wierzę chyba że krajowy) i wszystkie miały oryginalne sprzęgło, nic się nie ślizgało, nie drgało etc. pojazdy oglądałem krajowe po sprawdzeniu historii w Hondzie.. Czy wasze przebiegi są w 100% oryginalne??
Jesli sprzęgła wytrzymywały 100tkm w 2.2 to było by o tym głosno jak o sprzęgłach w Boxerach Subaru, co wytrzymywały własnie tyle i była to wada fabryczna (za słabe do momentu obrotowego).
Także jakoś nie chce mi się wierzć w przebiegi 80-150tkm. i sprzęła do wymiany.
W przypadku benzyniaka i przebiegów koło 200tkm i więcej efektem który wskazywał na wymianę sprzegła było coraz ciężej chodzący pedał sprzęgła, ale slizgania, wibrowania nie było.
Także sorki, ale czy na 100% macie pełną dokumentację na te przebiegi??


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maxell




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:00, 07 Sty 2015    Temat postu:

skoro mam auto z salonu PL i do 120 tys. serwisowane w ASO, to czemu miałbym nie wierzyć w wydruki rachunków z polskich serwisów hondy że była wymiana sprzegła przy 106 tys.km, pisałem że honda montowała zbyt słabą tarcze sprzęgła w swoich autach, ale teraz już to poprawili i miejmy nadzieje że nowe tarcze sprzęgła wytrzymają dużej, poza tym silnik 140KM w hondach aż się prosi o chip tuning (bo możliwości ma na ponad 200KM), a to z wadliwą tarczą najkrótsza droga do załatwienia sprzęgła. O sprzęgłach w subaru to było głośno ponieważ serwisy zakwestionowały umiejętność jazdy polskich kierowców i nie chciały przyzna się do błędu że ich sprzęgła są po prostu do dupy i nie chcieli wymieniać na gwarancji, a niektóre padały już po 15tys.km.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maxell dnia Śro 19:03, 07 Sty 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin62




Dołączył: 04 Lis 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:08, 07 Sty 2015    Temat postu:

OK, rozumiem, ale te 100tkm na sprzęgle w przypadku takiej marki jak Honda to jakies nieporozumienie. Klasa niższ jak civic 5d 99r. na sprzegle oryginalnym przejechał 200tkm, poźniej już wytrzymywał zamiennik coś koło 110tkm, ale kosztowało z wymianą 350-400zł. Obecnie ma juz 3 sprzęgło.
Także myślę że jeśli sprzęgło wytrzymywało 100tkm, to Honda powinna udzielać dużych rabatów na zestaw.
pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maxell




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:33, 07 Sty 2015    Temat postu:

obecne auta hondy z tymi z lat 90-tych mają niewiele wspólnego, ale to nie dlatego że honda zaczęła robić tandetę, tylko dlatego że unia euopejska zaczęła wymagać od hondy żeby takie "jednorazowe" auta robili, nie wiem czy pamiętacie jak UE bodajże w 2010 roku zakazała sprzedaży w europie civica type-r ze względu iż nie spełniał europejskich norm ekologicznych, teraz auta mają być coraz bardziej papierowe tak aby można pod koniec ich żywota zrobić sobie z nich ognisko i upiec na min kiełbaski i się nie zatruć.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maxell dnia Śro 19:34, 07 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:43, 07 Sty 2015    Temat postu:

A w UK kolego nie ma takiego czegoś jak cofniety licznik bo co przegląd jest wbijany przebieg w bazę krajowa . I na swistku z przeglądu jest przebieg z 5 lat wstecz. No chyba ze ktoś co rok cofa heh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin62




Dołączył: 04 Lis 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:28, 08 Sty 2015    Temat postu:

u Nas w PL też jest wbijany jak byś nie wiedział. Z tym że jak auto sprowadzasz to juz z cofnietym przez turasów później polaków i auto ma pwbity przebieg 160tkm. i rocznik 2005-6 + 100tkm polak + 100tkm turek i masz prawdziwy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:28, 08 Sty 2015    Temat postu:

Tak tylko jak auto przyjeżdża z np niemiec i robią przegląd przy rejestracji to odrazu jest cofniety i na stacji zamiast mieć 400tys to ma 130 tys a do angli się się sprowadza samochodów i wszystkie są salon uk tylko i wyłącznie wiec nie ma możliwości na takie numery. A co do polskiego wbijania przebiegu to jest on tylko na tej jednej stacji zrobisz na jednej 200 a na innej 150 i jest git.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin62




Dołączył: 04 Lis 2014
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:54, 09 Sty 2015    Temat postu:

Tak zgadza się tylko że jak wejdziesz w historię to masz wbite te 200 i te 150. A wyżej pisałem o cofaniu przed rejestracją. W UK można powiedzieć że jest dużo lepiej, jeśli chodzi o sprowadzanie aut.

edit do poniższego wątku, już nie chcę zaśmiecać he:
Ubezpieczalnie sprzedają na aukcjach osbom/firmom co maja wykupioną licencję. Większość tych aut trafia na wschód europy, ale duża większość z większości Wink do PL na części (terytorum UE i papierów wywozowych nie trzeba), a od nas już po całej europie.
Co do sprowadzania aut do UK, to sam kiedyś jeżdziłem autem co było sprowadzone do UK z niemiec, zostało obtarte i sprzdane na licytacji gdzie później trafiło do PL (w bardzo atrakcyjnej cenie), a po naprawie kupił Niemiec do DE. Koło się zamknęło.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcin62 dnia Pią 16:03, 09 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:47, 09 Sty 2015    Temat postu:

Do uk się nie sprowadza aut. No i z powypadkowymi jest tak ze masz dzwona to automatycznie ubezpieczalnia bierze auto u wypłaca całą wartość samochodu tutaj się nie naprawia chyba ze zderzak albo błotnik może drzwi kosmetyczne możesz wziąść swoje auto i kasę z ubezpieczalni ale automatycznie masz wbita w dowód rejestracyjny ze samochód był po wypadku i go nie sprzedasz chyba że za pół ceny co naprawie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrcfan




Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:33, 17 Sty 2015    Temat postu:

Rozek260 w uk cofa się liczniki nawet nie spodziewasz się jak dużo osób to robi. W internecie jest mnóstwo ogłoszeń. Mój znajomy taksówkarz. mówił mi że jego znajomy ma dziennie około 3-4 klientów. Najczęściej przyjeżdżają przed przeglądem.
Jak szukałem swojej CRV to sam tu trafiłem na dwa z kręconymi licznikami. Jakiś idiota cofnął przebieg tylko w liczniku. W papierach było wszystko OK. Pewnie cofał przed każdym M.O.T.em.
A jeśli chodzi o dzwony to jest to zależne od tego jaką kategorię auto dostanie.
Poszukaj na traderze ile jest aut z kategoria c a potem zajrzyj tu auctions.motorhog.co.uk to zobaczysz w jakim stanie sa auta po wypadku i je naprawiaja.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wrcfan dnia Sob 10:56, 17 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy