Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
honda crv jaki silnik wybrać ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:14, 18 Lis 2014    Temat postu:

Wiec te twoje zmienne fazy sa nic nie warte w sprincie do 100 w porownaniu do diesla oceniajac twoje spalanalnie na tempomacie przy 50 km/h nawet nie wiesz jak one pracuja i jak brzmia ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czay




Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:32, 18 Lis 2014    Temat postu:

Maxell napisał:
Ciasteczkowy Potwór napisał:
Dzień dobry.
Czym różni się licznik "A" od "B"? (oprócz tego że można osobno kasować kilometry).


na liczniku A cały czas nalicza kilometry nawet jak jest ustawione na B, natomiast na liczniku B liczy kilometry tylko wtedy jak jest ustawione na B, natomiast jak przełączymy na A to na liczniku B nic nie nabija. Przykład - jedziemy z górki i mamy ustawiony licznik B auto wskazuje spalanie 0L/100km, nastepnię jedziemy pod górke i przełaczamy na licznik A i spalanie rośnie nam do 15L/100km ale licznik B tego nie liczy, później znów jedziemy z górki i przełaczamy na B i znów licznik B pokazuje 0L/100km, i w ten sposób jadąc ciągle z górki na liczniku B mamy coraz wiekszy przebieg a spalanie mamy cały czas 0L/100km, dlatego licznik B nie jest miarodajny.

Na komputerze w opcjach chyba można ustawiać co i jak ma się kasować na liczniku A i B. Ja licznik B kasuje przy tankowaniu, a A to różnie, np. codziennie rano, albo przed wyjazdem poza miasto itp. I na liczniku B całkiem dokładnie podaje zużycie jakie na danym zbiorniku zrobiłem, czyli u mnie musi naliczać na liczniku B zarówno kilometry jak i spalanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrcfan




Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:46, 19 Lis 2014    Temat postu:

Ja jeżdżę cały czas na A i kasuje go przy każdym tankowaniu. B nie kasowałem od momentu kupna auta i cały czas mi nabija mile i spalanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GT-3000




Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JASŁO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:00, 21 Lis 2014    Temat postu:

rozek260 napisał:
Wiec te twoje zmienne fazy sa nic nie warte w sprincie do 100 w porownaniu do diesla oceniajac twoje spalanalnie na tempomacie przy 50 km/h nawet nie wiesz jak one pracuja i jak brzmia ....


Po pierwsze nie porównuje się sprint manuala do automata,jak już chcesz przyspieszenie porównywać to porównaj się z manualem 2.0 który też ma 10 do setki.
-więc żadna rewelacja jak na diesla o tak dużym momencie obrotowym
Statystycznie nowoczesny diesel uzyskuje o 20% lepsze przyspieszanie do setki przy takiej samej mocy co benzyna -a tu jak sam widzisz bez fajerwerków...

Co do zmiennych faz w silniku 2.0 I-Vtec -pewnie takiego nie miałeś -jesli uważasz się za znawcę silników hondy to napisz jaka różnica jest między VTEC a I-VTEC. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GT-3000




Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JASŁO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:09, 21 Lis 2014    Temat postu:

Co do licznika A i B to niektórzy popłynęli w swoich domysłach na temat zasady działania .Albo nie umieją czytać instrukcji albo to ich pierwsza Honda z komputerem.

Licznik A i B to liczniki dystansu i średniego spalania na danym dystansie.
Niczym się nie różnią w pomiarach z tą różnicą ,że w ustawieniach komputer pokładowego mamy funkcję dla licznika A wybór:kasowanie km i średniego spalania po zatankowaniu lub wyłączamy tę opcję.
Jak nie mamy tej opcji uruchomionej to sami decydujemy kiedy skasować licznik A i kiedy B.Jak mamy uruchomioną to tankowanie samo resetuje nam licznik A.
Jak skasujemy je w tym samym czasie przed jazdą to oba pokażą nam dokładnie ten sam dystans i takie samo średnie zużycie.

Kto twierdzi inaczej niech kupi sobie książkę obsługi w PL.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:59, 21 Lis 2014    Temat postu:

Nie interesuje mnie ta roznica mialem accora 2004 7 gen 2.0 wiem jak to dziala.i nie uwazam sie za zadnego znawce wiem tylko ze wypisujesz bzdury i sam sobie zaprzeczasz w niektorych tematach zycze ci spokojnej jazdy na tempomacie do predkosci 50 kmh i tylko nie zapominaj uzywac swoich zmiennych faz oraz aby twoje auta palilo znacznie mniej od diesla tylko w twojej wyobrazni serdecznie pozdrawiam cie i milego wieczoru kolego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GT-3000




Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JASŁO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:51, 21 Lis 2014    Temat postu:

rozek260 napisał:
Nie interesuje mnie ta roznica mialem accora 2004 7 gen 2.0 wiem jak to dziala.i nie uwazam sie za zadnego znawce wiem tylko ze wypisujesz bzdury i sam sobie zaprzeczasz w niektorych tematach zycze ci spokojnej jazdy na tempomacie do predkosci 50 kmh i tylko nie zapominaj uzywac swoich zmiennych faz oraz aby twoje auta palilo znacznie mniej od diesla tylko w twojej wyobrazni serdecznie pozdrawiam cie i milego wieczoru kolego.


Dzięki za pozdrowienia.
Może będzie okazja się spotkać na piwku Very Happy

Wiem jaki silnik miałeś,mój kolega ma CR-V II z tym silnikiem na automacie i niestety średnio 1,5-2L więcej mu pali... 4biegi automat 2004r

Szkoda tylko ,że uczepiłeś się tego tempomatu,którego ja nie używam z racji realiów dróg na Podkarpaciu,może wybierzesz się kiedyś np w Bieszczady i przelecisz trasą Jasło,Krosno Sanok,Lesko Ustrzyki i wtedy zmienisz zdanie .

Miłego weekendu dla Ciebie i chłodnego piwka Cool

Gdyby ktoś potrzebował wsparcia technicznego z okolic Podkarpacia,mam HDS moduł HIM i chętnie pomogę forumowiczom Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GT-3000 dnia Pią 22:58, 21 Lis 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:02, 21 Lis 2014    Temat postu:

A tak jeszcze apropo tych fajerwerkow co do diesla to icdti ma 140 benzyna 156 i sprint jest taki sam a dtec ma 150 i wciaga nochem benzyne.bez sensu jest sie klucic ja wiem swoje ty wiesz swoje i mozemy tak pisac w nieskonczonosc napewno jak bym nie robil 30tys mil rocznie to kupil bym benzyne ale tylko z uwagi na awaryjnosc nie na spalanie bo i tak diesel pali mniej.a uczepilem sie dlatego ze pokazales takie zdjwcie 50kmh i tempomat i chciales udowodnic spalanie ktorego styl jazdy jest nie realny. Zimnego piwka rowniez.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GT-3000




Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JASŁO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:15, 21 Lis 2014    Temat postu:

Kolego muszę cie poprawić 2.0 I-VTEC w CR-V ma 150KM natomiast 2.0 w Acord ma 155KM ponieważ to był silnik serii K.
W skrócie silniki serii R według założeń konstrukcyjnych inżynierów Hondy zużywają nawet 15% mniej paliwa niż wcześniejsza generacja serii K.


2.0 150 KM manual 10,2 do setki 2,2 CDTi 140KM manual 10,3 do setki
2.0 150 KM automat 12,2 do setki 2,2i-DETEC 150KM automat 10,6 do setki

źródło moto fakty
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeżeli masz czas i rozumiesz techniczny angielski to zrozumiesz zasdę działania I-VTEC na podstawie http://www.youtube.com/watch?v=Px0_6-Btx3Y

Kolego rozek260 ,nie upieram się przy swoim tylko przy 100% faktach Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GT-3000 dnia Pią 23:25, 21 Lis 2014, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:26, 21 Lis 2014    Temat postu:

Dtec 9.6 w manualu. 10 koni roznicy a robi swoje. Na temat spalania i tam mi nikt nie przegada bo wiem swoje koniec tematu i kropka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GT-3000




Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JASŁO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:39, 21 Lis 2014    Temat postu:

rozek260 napisał:
Dtec 9.6 w manualu. 10 koni roznicy a robi swoje. Na temat spalania i tam mi nikt nie przegada bo wiem swoje koniec tematu i kropka.


Nie mam zamiaru Cie przegadać,przekonać itp.
Proponuję byś po oglądał i zdobył trochę wiedzy w temacie silnika I-VTEC ,bo wypowiadasz się o nim z racji doświadczenia z wersją VTEC.

Co do osiągów to 0,6 s lepsze przyspieszenie od manuala 2,0 przy tej samej mocy to nie jest za wielki wyczyn jak u konkurencji osiągi są lepsze o 20%.

Sedno w tym ,że 2,2 diesel to cholernie porządna konstrukcja Japończyków i gdybym miał kupić diesla to tylko Hondy!
Może osiągi, spalanie nie są tak super jak u konkurencji BMW czy VAG ,ale za to praktycznie bezawaryjna jednostka (dwumas to technika jazdy).

Jeździłem już nie jednym dieslem i nie jedną benzyną ,CR-V to moje 10 auto,więc jakieś doświadczenie z autami mam,nie tylko jako użytkownik,bo też naprawiam przypadki w których serwisy hondy rozkładają ręce (np automat civic I-SHIFT).
Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GT-3000 dnia Nie 20:12, 23 Lis 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rozek260




Dołączył: 28 Kwi 2014
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielka brytania/bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:48, 21 Lis 2014    Temat postu:

Dlatego jak tak cholernie dobra bo nie jest wyzylowana jak np bmw 2.0 i 184 km gdzie nie znasz ani dnia ani godziny jak ci pojdzie lancuch. Czy 2.0 tdi 170 zreszta 140 tez ktore sie rozpadaja na drodze przez pompe olejowa .a francuzy to juz same mowia za siebie.pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maxell




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:24, 22 Lis 2014    Temat postu:

wrcfan napisał:
Ja jeżdżę cały czas na A i kasuje go przy każdym tankowaniu. B nie kasowałem od momentu kupna auta i cały czas mi nabija mile i spalanie


to chyba że te liczniki w milach działają na innej zasadzie niż europejskie wersje, bo u mnie w chwili przełączenia na licznik A - licznik B przestaje naliczać kilometry, przykład: zerujemy oba liczniki i jedziemy 10km wyłącznie na liczniku A i wtedy licznik A pokazuje 10km a licznik B 0km, natomiast jeśli zerujemy oba liczniki i jedziemy 10km na liczniku B to po przejechaniu tego dystansu licznik A i licznik B pokazują nam tyle samo czyli 10km, juz prościej nie da się wytłumaczyć różnicy miedzy licznikami A i B.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:06, 22 Lis 2014    Temat postu:

Maxell napisał:

to chyba że te liczniki w milach działają na innej zasadzie niż europejskie wersje, bo u mnie w chwili przełączenia na licznik A - licznik B przestaje naliczać kilometry, przykład: zerujemy oba liczniki i jedziemy 10km wyłącznie na liczniku A i wtedy licznik A pokazuje 10km a licznik B 0km, natomiast jeśli zerujemy oba liczniki i jedziemy 10km na liczniku B to po przejechaniu tego dystansu licznik A i licznik B pokazują nam tyle samo czyli 10km, juz prościej nie da się wytłumaczyć różnicy miedzy licznikami A i B.


Niemożliwe. Zastanów się po co jest A i B? Wszystkie ustawienia A i B są prawidłowe. Dla wygody żeby kierowca mógł mieć kilka wariantów i ja to robię inaczej. Wyzeruję A po zatankowaniu do pełna, a B wyzeruję wtedy kiedy zapali mi kontrolka rezerwy paliwa bo wtedy mam pewność ile jestem faktycznie przejechać z rezerwą paliwa do 70km do zatankowania. Dlaczego? Dane z komputera pokazują duże przekłamania z tolerancją -+0,5l/100km


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GT-3000




Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: JASŁO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:15, 23 Lis 2014    Temat postu:

rozek260 napisał:
Dlatego jak tak cholernie dobra bo nie jest wyzylowana jak np bmw 2.0 i 184 km gdzie nie znasz ani dnia ani godziny jak ci pojdzie lancuch. Czy 2.0 tdi 170 zreszta 140 tez ktore sie rozpadaja na drodze przez pompe olejowa .a francuzy to juz same mowia za siebie.pozdrawiam


Jeszcze podoba mi się 1.6 I-DTEC ,ale jak na 120KM trochę słaby do CR-V
ale za to w Civicu jest rewelacja !
Silnik zapowiada się rewelacyjnie jeśli chodzi o osiągi do zużycia paliwa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GT-3000 dnia Nie 20:16, 23 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 6 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy