Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
filtr powietrza + filtr kabinowy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mrparsley




Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:26, 29 Lut 2016    Temat postu: filtr powietrza + filtr kabinowy

Cześć,

Koledzy, poszukuję filtrów kabinowego oraz powietrza do swojej hanki. W katalogu intercars jest kilka modeli - jakie macie doświadczenia? Czy najdroższy zawsze oznacza w tym przypadku najlepszy?

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:19, 02 Mar 2016    Temat postu: Re: filtr powietrza + filtr kabinowy

Ja bym proponował zakup w all... ponieważ miałbyś taką samą jakość materiałów za połowę ceny od intercars. Kabinowy lepiej kup węglowy bo mniej przedostanie przykrego zapachu. Powietrza to raczej razem z wymianą oleju. Teraz tydzień temu zrobiłem przegląd prywatnie u znajomego koszt usługi półlitrówkę i olej motul econergy 5w30 , filtry oleju i powietrza całość mi kosztowało 200zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrparsley




Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:59, 04 Mar 2016    Temat postu:

Z Motula byłem bardzo zadowolny przy civicu (tam lałem akurat synergie+ 6100 10w40). Myślisz, że motula lepiej użyć zamiast Honda genuine?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:33, 04 Mar 2016    Temat postu:

Ja to ze względu na taką specyfikację która najbardziej mi odpowiada ACEA A5/B5, a szczególnie HTHS (olej o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej ). Często jeżdżę po krótkich odcinkach. To już drugi z rzędu zalany olej od zakupu i w tej chwili przeszło 20 tys.km. Na poprzednim pierwszym oleju brał 800ml przy 18tys.km to norma. Powiem szczerze łatwiej mi odpala na zimnym rozruchu w zimie. Poprzedni właściciel z niemiec zalał niewiadomego producenta, ale domyślam z Hondy Genuine HS10W40 co okazało się że ciężko uruchamiał, a czy brał oleju? tego nie dowiem bo od momentu zakupu zaraz zorientowałem coś nie tak i po 3 tygodniach zalałem Motula i był duży postęp. Takie były moje odczucia które zauważyłem. Jeśli masz jakiś dostęp do olejów Hondy to podaj jakie specyfikacje, bo to ma znaczenie. 0W20 jest jak najbardziej zalecany według Hondy i to tym piszą forum HAKP. Niewiem czy sens zapłacić wiecej, bo nie spróbowałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:35, 04 Mar 2016    Temat postu:

Sorry 600ml brał bo źle odczytałem bankę Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomiw70




Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:16, 06 Mar 2016    Temat postu:

u mnie tez bierze olej i to nie malo bo okolo 300-400ml na 1000km . Pierwsze zalanie jekie zrobilem po kupnie czyli przed 10tys km, bylo Shellem Helix Ultra 5w40 . Auto od nowosci w gazie, obecnie na liczniku jest 159tys km.Niebawem planuje zrobic plukanke Millersem i przejsc na Motul x -clean 5w-30 lub 5w-40. Licze na spadek zuzycia oleju po tym zabiegu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrparsley




Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:22, 06 Mar 2016    Temat postu:

Ja się właśnie waham między tymi dwoma. Na korku i w instrukcji mam zalecone SAE5W20. Który Waszym zdaniem będzie lepszy?

- Motul 8100 ECO-Clean 5W-30
- Motul 8100 ECO-lite 0W-20

O tym pierwszym więcej idzie poczytać i znaleźć w necie, chwalą go sobie użytkownicy właśnie CR-V.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czay




Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:20, 06 Mar 2016    Temat postu:

Ja od pierwszej wymiany, tak ok 3 tys. po zakupie przeszedłem na Amsoil 0w30. Na razie nie ubywa - przebieg 85 tys. km (w tym 40 na lpg)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:29, 06 Mar 2016    Temat postu:

mrparsley napisał:
Ja się właśnie waham między tymi dwoma. Na korku i w instrukcji mam zalecone SAE5W20. Który Waszym zdaniem będzie lepszy?
....


Jesli masz silnik K24 to zgodnie z zaleceniem Hondy, powinienes uzyc syntetycznego oleju 5W20. Osobiscie uwazam, ze zastosowanie 0W20 tez nie bedzie bledem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrparsley




Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:47, 07 Mar 2016    Temat postu:

Tak, mam silnik K24Z1. Różne opinie już słyszałem - podobno zalanie 5W30 też nie zaszkodzi...?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:51, 07 Mar 2016    Temat postu:

mrparsley napisał:
... podobno zalanie 5W30 też nie zaszkodzi...?


A sa i tacy co leja 10W60 i"i sobie chwala"... co nie zmienia faktu, ze w odroznieniu od silnika R20a, ktory jest niemal "wszystkozerny", to w instrukcji serwisowej do K24 stoi jak byk tylko jedna jedyna zalecana specyfikacja lepkosciowa : 5W20 dla calego zakresu temperature otoczenia.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:08, 07 Mar 2016    Temat postu:

U mnie to było tak jeśli dobrze pamiętam

Accord 1,8 2001 rok lany od nowości przez 10 lat na Mobil1 5W50 i żadnego grama nie brała
Accord 2,4 2006 Castrol Edge 5W30 brał niewiele litr na 20tys.km przez 8 lat użytkowany

Obecnie CRV 2.0 Motul 5W30 i tak opisałem 18 tys.km 600ml

Więc silniki Hondy są odporne Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Robur




Dołączył: 20 Mar 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łowicz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:53, 20 Mar 2016    Temat postu:

f. powietrza kłade filtrona i uważam, że nie ma poterzby wymieniać go co 20 tys km, wyjmuje się prawie czysty
a co do oleju to leje od nowiści tzn przy przebiegu 3000km a następnie co 20000km statoil 5w40 c3. na razie bezproblemowo. ale ten prxzebieg to żaden wyczyn


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:38, 20 Mar 2016    Temat postu:

Robur napisał:
...statoil 5w40 c3. .

... tylko ze my tu sobie gaworzymy o silnikach benzynowych a oleje typu C3 to raczej do diesla z DPF'em.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mleni




Dołączył: 06 Sie 2014
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:19, 21 Mar 2016    Temat postu:

Robur napisał:
f. powietrza kłade filtrona i uważam, że nie ma poterzby wymieniać go co 20 tys km, wyjmuje się prawie czysty


u mnie po 18 tys.km niestety nie był czysty Sad "Sorry taki mamy klimat"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy