Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
Elektryczne wspomaganie kierownicy CRV III
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:00, 17 Lut 2014    Temat postu:

No to czekam niecierpliwie na opis efektow po kalibracji.
Wspomne tylko, ze natknalem sie tez w necie na instrukcje kalibracji bez uzycia skanera diagnostycznego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pon 22:01, 17 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ms1973




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Wto 20:14, 25 Lut 2014    Temat postu:

No niestety elektryk zrezygnował za roboty bo nie ma skanera do hondy. Muszę szukać kogoś innego , albo serwis. Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ms1973




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Wto 21:40, 11 Mar 2014    Temat postu:

Udało się w końcu to zreperować. Wystarczyło poluzować śrubę na maglownicy i kierownica pracuje prawidłowo. Wydaje mi się że kalibracja kąta skrętu nie miała na to wpływu bo po ustawieniu na zero nic się nie zmieniło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:08, 12 Mar 2014    Temat postu:

Czyli wystarczyla regulacja luzu zebatki przekladni kierowniczej, co zreszta sugerowalem dwa posty wczesniej. Very Happy

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ms1973




Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Śro 19:52, 12 Mar 2014    Temat postu:

Najpierw podłączył HDS-a Ustawił kierownicę na wprost , wpisał kąt skrętu 0. Trwało to może 2 min. Jazda próbna i nic. Potem na podnośnik dwa klucze do ręki i regulacja . Koleina jazda i jak ręką odjął. O nic więcej się nie pytałem , po prostu trafiłem na kumatego mechanika.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hagi




Dołączył: 24 Wrz 2014
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:43, 13 Lis 2014    Temat postu:

u mnie jest tak samo z kierownicą nie wraca do końca , CRV III benzyna , zmieniałem juz dwa komplety opony lato R18 i zima R17 i jest to samo , mało tego była nawet zmienia cała przekładania kierownicy ze wspomaganiem (poprzedni właściciel to robił ) i jest to samo .
Rozmawiałem w ASO i tak ma być w tej generacji ze względu na wspomaganie elektryczne - pomału zaczynam się do tego przyzwyczajać temat odpuszczam szkoda czasu .

Kolego napisz czy u ciebie regulacja przekładni sprawdziła się do tej pory , bo niewykluczone , że przekładnia zacznie stukać po takiej regulacji , miałem to robić ale bałem się tej śruby regulacyjnej ruszać oczywiście z mechanikiem niby kumatym .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hagi dnia Czw 19:48, 13 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartosz




Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:23, 30 Lis 2015    Temat postu:

Jestem ciekawy czy myszkowanie auta tez znikło ??? Prosze o odpowiedz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mokka




Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:12, 02 Gru 2015    Temat postu:

ms1973 u jakiego byłeś mechanika i gdzie dokładnie można wiedzieć ? Bo też jestem z Chełma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomkoziolek




Dołączył: 17 Cze 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:19, 23 Cze 2017    Temat postu:

Takie pytanie , w którym miejscu znajduje się śruba regulacji , mam dokładnie takie same objawy tzn. czuję dość duży opór podczas jazdy i kierownica samoistnie nie wraca po skręcie i jeździe na wprost do poprzedniego ustawienie , trzeba jej delikatnie pomóc. W serwisie sprawdzono całe zawieszenie i elementy układu i luzów brak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomkoziolek




Dołączył: 17 Cze 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:20, 10 Lip 2017    Temat postu:

tomkoziolek napisał:
Takie pytanie , w którym miejscu znajduje się śruba regulacji , mam dokładnie takie same objawy tzn. czuję dość duży opór podczas jazdy i kierownica samoistnie nie wraca po skręcie i jeździe na wprost do poprzedniego ustawienie , trzeba jej delikatnie pomóc. W serwisie sprawdzono całe zawieszenie i elementy układu i luzów brak.


Temat do zamknięcia , regulacja przekładni zrobiona w ASO Karlik w Poznaniu. Kierownica chodzi opornie lecz wraca , ponoć tak ma być Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomkoziolek




Dołączył: 17 Cze 2017
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:47, 23 Paź 2017    Temat postu:

tomkoziolek napisał:
tomkoziolek napisał:
Takie pytanie , w którym miejscu znajduje się śruba regulacji , mam dokładnie takie same objawy tzn. czuję dość duży opór podczas jazdy i kierownica samoistnie nie wraca po skręcie i jeździe na wprost do poprzedniego ustawienie , trzeba jej delikatnie pomóc. W serwisie sprawdzono całe zawieszenie i elementy układu i luzów brak.


Temat do zamknięcia , regulacja przekładni zrobiona w ASO Karlik w Poznaniu. Kierownica chodzi opornie lecz wraca , ponoć tak ma być Wink


Temat powrócił. Po przejechaniu 2 tys km. kierownica co prawda wraca ale czasami mam wrażenie, że zatrzymuje się w jednym punkcie na skręconej w prawo lub w lewo kierownicy ( mniej więcej ten sam poziom ) czy to może być objaw uszkodzonej jednak maglownicy? , nic nie stuka , luzów też jakby nie miała , gdy lekko poruszam kierownicą prawie tak samo reagują koła. Choć na autostradzie muszę cały czas delikatnie kontrować aby auto jechało cały czas prosto ( auto raczej nie ściąga po puszczeniu kierownicy ). Geometria ustawiana .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:09, 24 Paź 2017    Temat postu:

Wyglada na to, ze sruba kasujaca luz zostala dokrecona za mocno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Body




Dołączył: 23 Lis 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:08, 26 Lut 2018    Temat postu:

Kjbnjk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Body




Dołączył: 23 Lis 2017
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:18, 26 Lut 2018    Temat postu:

Body napisał:
Kjbnjk

Od kopie ten temat
Tak samo mam problem kierownica po skręcie opornie wraca do punku zero
Muszę jej pomoc wiec wzielem się za to ponieważ jest to uciążliwe No ale pomału można się przyzwyczaić
W benzynach jest wspomaganie elektryczne
Jeśli chodzi o parkowanie tyłem przód faktycznie kierownica chodzi wyśmienicie ale jesli chodzi o skręt i powrot to już gorzej z tym
Byłem u mechanika zrobił regulacje przekładnię ale efekt bez zmian
Proponował by gdzies zrobić kalibrację czujnika skrętu w serwie
Wiec może to pomoże
Ale byłem już wcześniej w aso to nic nie potrafili na ten problem odpowiedzieć
Wiec niema sensu jechać i niemam do nich zaufania
Wiec już nie wiem jak to jest w tych hondach 2008 benzyna
Pod powiedzcie coś panowie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:25, 27 Lut 2018    Temat postu:

Tak jak powiedzial mechanik, mozna sprobowac zrobic kalibracje czujnikow: kata skretu i momentu obrotowego przekladni kierowniczej ale bez gwarancji, ze to radykalnie poprawi sytuacje. Niestety to elektryczne wspomaganie do udanych nie nalezy ale za to jest ponad przecietnie trwale.
Do kalibracji potrzebne jest hondowskie urzadzenie diagnostyczne (HDS), rozgarniety mechanik i/lub instrukcja serwisowa, ktora taka procedure opisuje.
Jesli w serwisie rozkladaja rece, to albo nie maja tam rozgarnietych mechanikow, albo nie maja instrukcji albo nikogo potrafiacego ja przeczytac. Very Happy
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Wto 12:27, 27 Lut 2018, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy