Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
CRV 2.0 benz. - klima - wibracje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:04, 29 Lip 2016    Temat postu:

Kolego oluap, jezeli diagnostyka komputerowa nie dala jakichkolwiek wskazuwek, to nie masz innego wyjscia jak szukac przyczyn metoda eliminacji.
- Pierwsze co bym Ci proponowal, to zagrzac silnik, wykrecic swiece i zmierzyc cisnienie sprezania w cylindrach.
- Jesli swiece maja przebieg wiekszy niz 60 tkm a jezdzisz na gazie (wspomniales o tym mimochodem a powinna to byc jedna z pierwszych informacji), to tez warto je wymienic.
- Ponadto w tym aucie regulacje luzow zaworowych, o ile uzytkowane z instalacja lpg, powinno sie robic nie rzadziej niz co 20 tkm. Z Twojego opisu nie wynika jednoznacznie, kiedy owa regulacja byla robiona.
Czy wszystkie te niedobre objawy wystepuja zarowno w przypadku zasilania benzyna I gazem?
- Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze Prins jest bardzo dobra instalacja, bezproblemowo wspolpracuje z tym silnikiem Hondy i jest prawie bezobslugowa... ale jak zwykle "prawie" robi roznice. Niestety na skutek zapychania filtrow i wtryskiwaczy lepkimi frakcjami znajdujacymi sie w gazie, nastepuje rozkalibrowanie sie instalacji, skutkiem czego moze ona pracowac na nieoptymalnych parametrach. U mnie bylo tak, ze przytkany filtr i wtryski wplynely na zubozenie mieszanki, co z kolei radykalnie przyspieszylo kasowanie luzow zaworowych. Bylem zdziwiony, ze na wiekszosci zaworow korekty luzow wynosily 0.1-0.15 mm kiedy wczesniej bylo to na poziomie 0.05 i to w dodatku tylko dla kilku zaworow.
Tak wiec pierwsze co warto sprawdzc, to czy fltr fazy lotnej nie ma zbyt duzych oporow przeplywu. Dodatkowo warto sprawdzic przy pomocy programu diagnostycznego Prins, czy sterownik gazu nie stosuje zbyt duzych korekt wtrysku. Mozna tez prosciej, jak juz wspomnialem przy uzyciu np. Torque na smartfona, podgladac korekty wtrysku: jezeli ta dlugoterminowa bedzie wieksza niz 5 (u mnie oscylowala w okolicach 10) to warto skontrolowac fitry, wtryski i ustawienia instalacji gazowej.
Przy pomocy Toque mozna tez skontrolowac wartosc podcisnienia w kolektorze ssacym. Jezeli cisnienie w kolektorze dla wolnych obrotowbedzie wyzsze niz nominalne, to mamy wskazanie, ze cos jest nie tak ze szczelnoscia zaworow - moze trzeba regulowac luzy a moze regenerowac gniazda.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pią 7:11, 29 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oluap




Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:25, 29 Lip 2016    Temat postu:

Krok do przodu.
Postanowiłem samodzielnie poniuchać w temacie.
Skoro Honda mówi, że wszystko jest o.k. czyli zakładam, że silnik nie jest uszkodzony i wg nich mocowanie jest również sprawne to stwierdziłem, że przyczyną telepania silnikiem i ponadnormatywnych wibracji musi być sterowanie.
Jakie było moje zdziwienie, kiedy otworzyłem pudełko z bezpiecznikami pod maską i oczom moim ukazał się widok brudnego, usmarowanego paluchami czerwonego no nejma w miejscu przekaźnika od klimatyzacji.
Przełożyłem od sąsiada z CRV'a i co - ano panie miód malina.
Rankiem zakupiłem przekaźnik w ASO Honda (118 złotych) wsadziłem i skutek jest taki, że wentylatory chodzą zdecydowanie wolniej, co ma istotny wpływ na wibracje...
Poziom wibracji, raczej satysfakcjonujący, ale żeby nie było efektu zachwytu z poziomu załamany, na level no jest w miarę nieźle, daję sobie tydzień na ciągłą jazdę Hanią i zobaczę, czy mnie to satysfakcjonuje, w sensie, że wróciła normalność.
Tak, że polecam zajrzeć pod maskę.
Rada z ASO, wyjąć przekaźnik, stuknąć w niego ( elektronik używał do stuku puku specjalnych szczypiec którymi wyjmował przekaźniki), stuknąć raz i następnie spróbować zagrzechotać w pobliżu ucha. Podobno starzejące się lub prawie dobre grzechoczą...

Mam też pytanie - nawet po zmianie przekaźnika wentylatory według mnie włączają się od razu na pełna moc i chodzą z jedną prędkością.

Otóż Hania Sąsiada ma to inaczej!!!

Po odpaleniu silnika pierwszy cykl załączenia klimy i wentylatorów idzie na max moc i obroty, po kilku takich klik klakach klimy wentylatory są załączane na pół gwizdka i tylko patrząc na nie widzimy, że pracują, nie klękają obroty ani nie słychać ich pracy i tak sobie pracują i pracują, aż wzrośnie temperatura i wtedy podnoszą swoją prędkość i słychac ich pracę, jak spadnie temperatura wracają do pracy na pół gwizdka.

Moja CRV tak nie robi, a jestem ciekawy jak Wasze???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oluap




Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:43, 29 Lip 2016    Temat postu:

slapas napisał:
Kolego oluap, jezeli diagnostyka komputerowa nie dala jakichkolwiek wskazuwek, to nie masz innego wyjscia jak szukac przyczyn metoda eliminacji.
- Pierwsze co bym Ci proponowal, to zagrzac silnik, wykrecic swiece i zmierzyc cisnienie sprezania w cylindrach.
- Jesli swiece maja przebieg wiekszy niz 60 tkm a jezdzisz na gazie (wspomniales o tym mimochodem a powinna to byc jedna z pierwszych informacji), to tez warto je wymienic.
- Ponadto w tym aucie regulacje luzow zaworowych, o ile uzytkowane z instalacja lpg, powinno sie robic nie rzadziej niz co 20 tkm. Z Twojego opisu nie wynika jednoznacznie, kiedy owa regulacja byla robiona.
Czy wszystkie te niedobre objawy wystepuja zarowno w przypadku zasilania benzyna I gazem?
- Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze Prins jest bardzo dobra instalacja, bezproblemowo wspolpracuje z tym silnikiem Hondy i jest prawie bezobslugowa... ale jak zwykle "prawie" robi roznice. Niestety na skutek zapychania filtrow i wtryskiwaczy lepkimi frakcjami znajdujacymi sie w gazie, nastepuje rozkalibrowanie sie instalacji, skutkiem czego moze ona pracowac na nieoptymalnych parametrach. U mnie bylo tak, ze przytkany filtr i wtryski wplynely na zubozenie mieszanki, co z kolei radykalnie przyspieszylo kasowanie luzow zaworowych. Bylem zdziwiony, ze na wiekszosci zaworow korekty luzow wynosily 0.1-0.15 mm kiedy wczesniej bylo to na poziomie 0.05 i to w dodatku tylko dla kilku zaworow.
Tak wiec pierwsze co warto sprawdzc, to czy fltr fazy lotnej nie ma zbyt duzych oporow przeplywu. Dodatkowo warto sprawdzic przy pomocy programu diagnostycznego Prins, czy sterownik gazu nie stosuje zbyt duzych korekt wtrysku. Mozna tez prosciej, jak juz wspomnialem przy uzyciu np. Torque na smartfona, podgladac korekty wtrysku: jezeli ta dlugoterminowa bedzie wieksza niz 5 (u mnie oscylowala w okolicach 10) to warto skontrolowac fitry, wtryski i ustawienia instalacji gazowej.
Przy pomocy Toque mozna tez skontrolowac wartosc podcisnienia w kolektorze ssacym. Jezeli cisnienie w kolektorze dla wolnych obrotowbedzie wyzsze niz nominalne, to mamy wskazanie, ze cos jest nie tak ze szczelnoscia zaworow - moze trzeba regulowac luzy a moze regenerowac gniazda.

Pozdrawiam




Zawory regulowane na benzynie przed przejściem na gaz przy 100.000 km po raz pierwszy zgodnie z instrukcją serwisową w ASO.
127.000 druga regulacja
142.000 trzecia regulacja - ta jako próba wyeliminowania drgań
Dla mnie wniosek - co 20.000 mus regulacji zaworów na gazie!
Idąc dalej - 135000 wymiana filtrów i regulacja instalacji.
Po wydarzeniu z klimą - regulacja instalacji i sprawdzenie filtró
Zakładam, ze gazownik nie ma interesu wykończenia mojego silnika...
Więc raczej od strony zasilania wszystko o.k., świece wymiana 120.000 na irydowe.
Objawy wibracji i drgań niezależnie czy benzyna czy gaz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oluap




Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:08, 02 Sie 2016    Temat postu:

Kolejny krok wykonany

1. Sprawdzone świece zapłonowe i cewki - zamienione miejscami świece oraz cewki - były dobre więc i efektów na + bądź - brak Wink

2. Ilość czynnika w układzie klimatyzacji - odciągnięto 650 gram..., według informacji z ASO powinno być 380 gram( bez komentarza Mad )
Finalnie mam teraz 280 gram +-20gram.
Nominalnie powinno być 480 gram
Skutek: brak jakikolwiek wibracji od układu klimatyzacji.
Dodatkowo wymieniłem kolejny przekaźnik: sterujący pracą wentylatorów - obecnie wentylatory rozpoczynają pracę od I biegu i zasadniczo pozostają na nim cały czas podczas jazdy oraz sporadycznie na postoju załączają się wentylatory na II bieg.

Tak mała ilość czynnika jest wystarczająca aby efektywnie chłodzić auto, zastanawiam się jeszcze nad redukcją jej ilości.
od razu napiszę - ustawiono ręcznie ilość oleju wtłoczoną do układu na 20ml, więc sprężarki szlag nie trafi.

Teraz silnikiem tak nie telepie oraz nie ma spadania obrotów i drżenia z tej okazji przy włączaniu klimy.
Mój wniosek - ilość czynnika ma kolosalne znaczenie oraz stan przekaźników - wpływ na pracę wentylatorów - suma tych dwóch "pechów" daje potężne wibracje.

Daję sobie teraz dłuższy czas na testy i napiszę z końcem sierpnia jak to pracuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
howard_be




Dołączył: 04 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:18, 02 Sie 2016    Temat postu:

oluap napisał:
Kolejny krok wykonany

Daję sobie teraz dłuższy czas na testy i napiszę z końcem sierpnia jak to pracuje.

Jeśli znalazłeś to rozwiazanie (koniecznie potwierdź na koniec sierpnia ) to stawiam dużego Browca albo dwa (Opole ) pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czay




Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:28, 03 Sie 2016    Temat postu:

oluap napisał:


2. Ilość czynnika w układzie klimatyzacji - odciągnięto 650 gram..., według informacji z ASO powinno być 380 gram( bez komentarza Mad )
Finalnie mam teraz 280 gram +-20gram.
Nominalnie powinno być 480 gram


Ja w kilku samochodach już spotkałem się z tym, że było za dużo czynnika. Według mnie to efekt uboczny uzupełniania w niektórych serwisach, które mają albo zużyte maszyny do obsługi klimatyzacji, albo jakieś "uniwersalne". Teraz albo uzupełniam w ASO albo u zaufanego mechanika, który kompleksowo zajmuje się klimatyzacją (czyszczenie mechaniczne etc.). Nie wiem, czy na dłuższą metę zbyt duża ilość nie uszkodzi układu klimatyzacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oluap




Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:00, 05 Sie 2016    Temat postu:

Te odciągnięte 600 gram to właśnie po robocie w ASO... według którego powinno tam być 380 gram.
Przesada w każdym wypadku szkodzi.


Właśnie wymieniłem świece, tak na wszelki wypadek.
Znaczna poprawa "chodzenia" silnika.

Irydowe miałem równo 22.800 km, to marny widok, nominalnie powinny wystarczyć na 100.000 km, rozumiem, że na gazie połowę tego.
Wsadziłem zwykłe iskrowe Bosch.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
howard_be




Dołączył: 04 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:13, 05 Sie 2016    Temat postu:

oluap napisał:
Te odciągnięte 600 gram to właśnie po robocie w ASO... według którego powinno tam być 380 gram.


[link widoczny dla zalogowanych]
strona 31 => dla CRV III CRV 2,0i/2,2D-CTDi/2,4i powinno być
Czynnik chłodzący R134a: 465 g
Olej PAO 68 albo PAG ISO 46: 185 ml

Ty masz teraz
260-300g tj 60% zalecanej dawki,
20 ml (jeśli dobrze cię zrozumiałem) tj ok. 11% zalecanej dawki oleju!
Czy tego oleju nie jest za mało?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez howard_be dnia Pią 21:15, 05 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oluap




Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:52, 07 Sie 2016    Temat postu:

Z mojej strony przerwa techniczna do 24.08, po tym terminie napiszę co dalej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:21, 08 Sie 2016    Temat postu:

howard_be napisał:
...Ty masz teraz
260-300g tj 60% zalecanej dawki,
20 ml (jeśli dobrze cię zrozumiałem) tj ok. 11% zalecanej dawki oleju!
Czy tego oleju nie jest za mało?


Kolego howard_be,
te 185 ml to wartosc nominalna calego oleju znajdujacego sie w ukladzie klimatyzacji, z czego rozklada sie on po poszczegolnych elementach tego ukladu w proporcjach zaleznych od pojemnosci roboczej, predkosci przeplywu i konstrukcji tych komponentow. W istrukcji serwisowej jest dokladnie wypisane, ile oleju przypada na np. kompresor, parownik, odwilgatniacz itd. i z tego wynika, o ile trzeba uzupelnic stan oleju w przypadku wymiany danego podzespolu.
Natomiast w przypadku wymiany samego czynnika roboczego, nie mam ozliwosci odciagnac calej ilosci oleju (max 5-10%) i nalezy uzupelnic stan oleju tylko o tyle ile zostalo z niego odciagnete wraz z czynnikiem chlodzacym plus oszacowana ilosc oleju ktory mogl opuscic uklad wraz z ubytkiem czynnika (czyli jesli ubylo nam np 20% nominalnej ilosci gazu, to powinno sie uzupelnic rowniez 20% nominalnej objetosci oleju).
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pon 9:23, 08 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:33, 08 Sie 2016    Temat postu:

oluap napisał:
...Irydowe miałem równo 22.800 km, to marny widok, nominalnie powinny wystarczyć na 100.000 km, rozumiem, że na gazie połowę tego.
Wsadziłem zwykłe iskrowe Bosch.


Ja na irydowych NGK zrobilem prawie 80 tkm i po skontrolowaniu stanu i zmniejszeniu przerwy do 0.9 mm jezdze dalej a silnik pracuje rowniutko.
A moze to tylko jedna miala jakas wade? Moze zarzucilo elektrody np. nagarem z przepalonego oleju? Bylby to signal, ze cos sie dzieje niepokojacego np. z pierscieniami tlokowymi. A moze wtryskiwacz gazowy szwankuje podajac niewlasciwo ilosc gazu i swieca sie przegrzala, W kazdym razie to dosc nietypowe aby swiece irydowe dobrej jakosci padly po tak krotkim przebiegu, dlatego warto by sie dokladnie przyjrzec przyczynom tak szybkiej ich degradacji bo moze to byc signal, ze cos niedobrego dzieje sie z samym silnikiem, lub ukladem zasilania.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pon 9:34, 08 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
howard_be




Dołączył: 04 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:23, 10 Sie 2016    Temat postu:

slapas napisał:

...czyli jesli ubylo nam np 20% nominalnej ilosci gazu, to powinno sie uzupelnic rowniez 20% nominalnej objetosci oleju).


Dziękuje za tą informację - cieszę się że dzielisz się swoją wiedzą i pomagasz zrozumieć zagadnienie.
Caly czas nurtuje mnie jak pozbyć się tych wibracji.
Dziś jeden ze specjalistycznych zakładów od klimy w moim przypadku zasugerował mi przed zabawą z czynnikiem
1. Wymianę chłodnicy klimatyzacji (niejako nie wygląda juz dobrze w świetle otworu nawiewu na chłodnice w dolnej części zderzaka = pozapychana, ale nie cieknąca)
2. Regulacje - choć pewnie docelowo wymianę tarczy kompresora (sprzęgiełka) bo szczelina jest juz duża i z doświadczenia - jak mi powiedziano, pewnie nie da się juz wyregulować podkładkami... ??? Mam 105 tys przebiegu a w CR-V to sprzęgiełka sypie się w okolicach 150 tys)
3. Dopiero wtedy nabicie układu klimy odciagietym wcześniej czynnikiem + uzupełnienie niedoboru)
Jeśli nie wyskoczą niespodzianki szacowany koszt ok. 1400 PLN na zamiennikach.

Ta Honda mnie juz trochę irytuje (wszystkie te "ten model tak ma") i nie chcę juz w nią inwestować bo jej nie sprzedam tak by nakłady się zwróciły.
Z drugiej strony bardziej kumaty kupiec też wyłapie to trzepanie na wolnych obrotach przy włączonej klimie wiec muszę coś wymyślić (poza sposobem prezentacji auta w czasie sprzedaży by trzepanie nie wyszło).

Zastanawiam się na zostawieniu chłodnicy klimy takiej jak teraz jest (nie cieknie) i podjęciu próby regulacji / ewentualnie wymienić tarczę sprzęgła kompresora, sprawdzić / uzupełnić ilośc czynnika ... To powinno zamknąć się w koszcie 500 - 700 zł. Może to wystarczy.

Czy przy wymianie tarczy sprzęgiełka kompresora trzeba wyjmować kompresor i demontować zderzak? Czy może da się to wykonać w ramach istniejącej w komorze silnika przestrzeni bez demontażu zderzaka / chłodnicy?
Nie lubię demontażu fabrycznych elementów karoserii bo potem założone po naprawie nigdy nie wyglądają już tak jak z fabryki.
Z góry dziękuje za wasz feedback.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez howard_be dnia Czw 22:38, 11 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slapas




Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Europejczyk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:41, 11 Sie 2016    Temat postu:

Jesli Chlodnica jest szczelna a sprzeglo dziala, to nie widze sensu wymiany, no chyba zeby dla spokoju ducha i szczesliwosci mechanika. Very Happy Nie widze zwiazku stanu chlodnicy i zuzycia sprzegla z wibracjami.
Wymiane czy regulacja samego sprzegielka mozna zrobic nie demontujac samej sprezarki. Trzeba tez zdawac sobie sprawe, ze w przypadku wymontowania konpresora, zostaje rozszczelniony caly uklad klimatyzacji, co sprawia, ze koniecznym jest pozniej wymiana odwilgatniacza (w Hondzie znajduje sie on w chlodnicy) a ponadto przed napelnieniem czynnikiem uklad musi byc przynajmniej przez godzine poddany procesowi usuwania wilgoci (wytworzenie prozni w ukladzie).

Doskonalerozumiem, ze uporczywe i nie dajace sie usunac wibracje, moga uprzykrzyc zycie uzytkownikowi i pozbawic go radosci z uzywania samochodu, niemniej jednak ponadprzecietna niezawosc CR-V rekompensuje to z nawiazka. Moja Hondzia ma juz przejechane ponad 260 tkm i poki co nie sprawia zadnych problemow czego wcale nie moglbym powiedziec o moim poprzednim samochodzie, gdzie co prawda klimatyzacja pracowala perfekcyjnie ale inne awarie doprowadzily mnie niemal do rozstroju nerwowego a budzet domowy do ruiny. Mad

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Czw 12:44, 11 Sie 2016, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomiw70




Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:03, 11 Sie 2016    Temat postu:

****. Moja Hondzia ma juz przejechane ponad 260 tkm i poki co nie sprawia zadnych problemow czego wcale nie moglbym powiedziec o moim poprzednim samochodzie, gdzie co prawda klimatyzacja pracowala perfekcyjnie ale inne awarie doprowadzily mnie niemal do rozstroju nerwowego a budzet domowy do ruiny. Mad *****


popieram przedmowce, Jezdzac 1 tys km w te i z powrotem do Polski wiem ze Honda zawsze dotre do celu, jak kazda Honda ktora zreszta mialem . Posiadalem juz kilka modeli tej marki i moglem bez wahania przemierzac spore odleglosci bez stresu Obserwujac auta z podniesionymi maskami przy autostradach mozna tylko wspolczuc ich wlascicelom, Rowniez wchodzac na rozne fora internetowe innych marek ,zastanowic sie trzeba juz po ilosci znajdujacych sie tam postow , nie zaglebiajac w przerozne tematy dotyczace problemow - dochodzi sie do wniosku ze Crv poprostu wymiata niezawodnoscia, To o czym sie tutaj pisze to sa tylko blachostki , poprostu lekkie wibracje -) nic groznego


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomiw70 dnia Czw 18:04, 11 Sie 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sirbagin




Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:22, 31 Sie 2016    Temat postu:

Witam,
Moja tez sie trzesie lekko ale juz nie zwracam na to uwagi.
Sprzeglo AC mi padlo bo sa wadliwe w Hondzie - co zreszta potwierdzili w ASO ale bylem az miesiac (jeden) po okresie gwarancyjnym (7 lat).
Wymienilem wiec sam na zamiennik i... auto tak samo wibruje jak z tym oryginalnym przed awaria.
Auto kupilem jak mialo 70000 km teraz ma jakies 115000.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy