Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kardon1985
Dołączył: 27 Kwi 2014 Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:33, 04 Sty 2016 Temat postu: Błąd 'PGM-FI' po tym jak auto stało na dworze na mrozach.. |
|
|
Witam,
Kilka dni temu, oraz ponownie dziś, po tym jak auto stało na dworze na tym mrozie po kilku minutach jazdy, silnik zaczynał dziwnie się zachowywać. Turbina zaczęła nierówno pracować, auto nie miało przyspieszenia i nagle zapalała się kontrolka 'PGM-FI'. Po tym jak kontrolka się zapalała, obroty silnika były ograniczone do 2000 i nie działała turbina, dawało się to odczuć.
Po jakimś czasie jazdy, po rozgrzaniu silnika i jego ponownym uruchomieniu (2, 3 razy) kontrolka gasła i silnik, turbina pracowały już normalnie..
Takich reakcji nie było jak uruchomienie i jazda autem odbywała się po tym jak auto stało w garażu. Wiecie może co może być tego przyczyną?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kardon1985
Dołączył: 27 Kwi 2014 Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:19, 06 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
I sprawa się rozwiązała - niskie cieśninie w listwie CR - paliwo słabej jakości które zamarzało przy temp. w okolicach -20 i to w baku. Trzeba się wziąć za demontaż i oczyszczenie zbiornika paliwa - na wschodzie robią to regularnie (wiem, mam tam znajomych) i co roku wyciągają z baku samochodów napędzanych dieslem taką ilość czarnego syfu, który zbiera się przy ujściu paliwa na przewody (i to ten syf właśnie zamarza powodując mniejszy przepływ paliwa i spadek cienienia w listwie CR), że strach pomyśleć co się dzieje w moim po 6 latach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kardon1985 dnia Śro 13:20, 06 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
kardon1985
Dołączył: 27 Kwi 2014 Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 9:11, 07 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś z Was może posiada schemat zbiornika paliwa oraz jego montażu w CR-V III 2.2 i-ctdi? Jak już wspominałem, mam zamiar zabrać się za jego czyszczenie..
Z góry wielkie dzięki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|