Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna
awaria VSA/TSA i CMBS

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boho




Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:45, 10 Gru 2013    Temat postu: awaria VSA/TSA i CMBS

Witam,
mam nadzieję, że nie dubluję wcześniejszego tematu z forum, jeśli tak z góry przepraszam Embarassed

A co do problemu, parę dnia temu podczas jazdy zapaliły mi się Hondzi z 2007 roku jednocześnie wskaźniki VSA/TSA i CMBS, wraz z komunikatem check the system. Wskaźniki zapalają za każdym razem dopiero po paru minutach/kilometrach jazdy, raz wcześniej a raz później, a gasną dopiero po zgaszeniu silnika. Innych objawów brak, choć zapewne przestają wtedy też działać te systemy.
W serwisie poradzili aby przez podpięciem pod kompa (200 zł) sprawdzić poziom płynu hamulcowego (jest ok), oraz podładować akumulator przez pół dnia (pomimo tego że był ok, podładowałem), ale nie pomogło. Więc kolejny krok to wizyta w serwisie, a tam wiadomo ....

I tu pytanie, czy ktoś z szanownych forumowiczów spotkał się z podobnym problemem (jeśli tak to poproszę o szczegóły), albo zna w okolicach Katowic jakiś warsztat znający się (a nie uczący się na mnie) na elektronice w CRV?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pean




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:48, 10 Gru 2013    Temat postu:

Te kontrolki - co jest beznadziejnie - świeca się wszytskie naraz z powodu jednej przyczyny dotyczącej jednego sytemu, np. hamulcowego. Potwierdzam, też że zbyt mała ilośc płynu hamulcowego przy hamowaniu albo nagłym skręcie wywala na desce wszytsko co jest możliwe. Podejrzewam, ze jest to celowe aby zawsze udac się do ASO i podpinać do HDS-a, a potem płacić ..... Bez tego nie dojdziesz co jest grane. Może to być u Ciebie pierdoła ( np. zabrudzony czujnik ABS-u, czy odpiety albo zardzeiwały kabelek), a może coś poważniejszego. Bez 200 stówek nie ogarniesz tematu, chyba ze masz jakiś niezalezny warsztat z HDS-em...
Jak sprawdzisz napisz co bylo.
Pozdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pean dnia Wto 12:49, 10 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Boho




Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:47, 23 Gru 2013    Temat postu:

Witam,

wyśmiejecie mnie, ale skoro założyłem temat to opiszę też rozwiązanie. A sprawa wygląda tak sam odkryłem co i sam naprawiłem, bo sam popsułem. A mianowicie dzień przed wystąpieniem objawów, przepaliła mi się żarówka stop, nie zauważyłem że jest to stop/tylne światło, czyli żarówka dwu stykowa/palnikowa i włożyłem zwykłą, jaką miałem na stanie. Żarówka powodowała zwarcie i stąd cały problem. A nawiasem mówiąc w serwisie mówiłem, że wymieniałem żarówkę dzień wcześniej, i albo nikt o tym nie pomyślał, albo nie pomyślał, że mogłem włożyć nieprawidłową. Od wymiany na prawidłową kontrolki się nie zapalają.
Więc ku przestrodze potomnych ... i Wesołych Świąt.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.crvklub.fora.pl Strona Główna -> Eksploatacja / III Gen (2007-2011) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy