Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jakub19
Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZANIEMYŚL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:51, 06 Mar 2016 Temat postu: Alternator III gen 2.0 |
|
|
Witam
Czy ktoś pomoże jak wymontować alternator z III gen 2.0 ben padło ładowanie, 2 śruby mocujące odkręcone ale za nic nie wiem jak puścić napinacz aby zdjąć pasek i wyjąć alternator.
Ma ktoś może foty gdzie i jak z tym napinaczem ????
A i co do awarii słychać alternator jakby mocno był obciążony buczenie, ładowanie padło nagle ( co to może być ) ???
Pozdro
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:32, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A mierzyles napiecie i prad ladowania?
Ilustracje dot. demontazu paska umiescilem w galerii.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jakub19
Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZANIEMYŚL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:42, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki
Nie sprawdzałem auto dziś do elektryka, a ten napinacz nie chciał puścić, może błędne moje działanie 😡
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
niggle
Dołączył: 14 Wrz 2012 Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok / Tonsberg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:12, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Halo, odświeżam post. Jakieś bardziej szczegółowe porady jak poluzować napinacz paska wielorowkowego? Sprawa dotyczy CR-V 2007 2.2 i-CTDi. Ryciny @slapas widziałem. Wynika z nich, że śrubę na rolce trzeba zostawić w spokoju?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jakub19
Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZANIEMYŚL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:31, 06 Kwi 2016 Temat postu: alternator |
|
|
W benz tak jak na rysunku poluzowanie napinacza uchwyt za altern w górę czyli do szyby i wtedy napinacz puszcza nie wiem jak 2.2 czy tak samo ??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:35, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
niggle napisał: | Halo, odświeżam post. Jakieś bardziej szczegółowe porady jak poluzować napinacz paska wielorowkowego? Sprawa dotyczy CR-V 2007 2.2 i-CTDi. Ryciny @slapas widziałem. Wynika z nich, że śrubę na rolce trzeba zostawić w spokoju? |
Kolego Niggle,
odnosnie silnika I-CTDi znalazlem cos takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]!04-030a.jpg&usg=AFQjCNHfOqsjAJ0OyDEZiq1DJFVc8AktUQ
[link widoczny dla zalogowanych]!04-030a.jpg
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Śro 20:46, 06 Kwi 2016, w całości zmieniany 5 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
niggle
Dołączył: 14 Wrz 2012 Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok / Tonsberg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:54, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dobra, pasek uwolniony, ale ta rycina od @slapas słabo się przydaje, od dołu nie ma dostępu i nie ma takiej długiej 14-nastki. Sam napinacz stawia porządny opór.
Sprawdził się sposób z filmiku:
https://youtu.be/MT3nrgcoNxw
Jest podobnie jak w benzyniaku.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|