Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motylanoga
Dołączył: 18 Lis 2015 Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:47, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ze swojej strony mogę dodać, że w przypadku warszawskiego serwisu Auto-Witolin sprawa nie odbywa się tak hop-siup.
Miła pani przez telefon przeprowadziła ze mną wywiad po czym oznajmiła, że oni dopiero muszą zamówić wszystkie potrzebne części i potrwa to na pewno ponad 2 tygodnie. I dopiero wtedy zadzwonią do mnie i umówią się na konkretną datę i godzinę.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
qidd
Dołączył: 15 Mar 2017 Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KRK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:40, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
tak jest /
zwrocic pozniej trzeba uwage na montaz zaslepki/poduszki na kierownicy
u mnie z jednej strony wyraznie sie podniosla -musze podjechac do serwisu, zeby to wyregulowali
q
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
janusz m.
Dołączył: 29 Sty 2015 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nowy sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:29, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Ja już po,potwierdzam,najpierw musieli zamówić dla mnie odpowiednie elementy i po ok.tygodniu juz mogłem się umówić na wybrany termin.sprawa załatwiona bezboleśnie,przy okazji obejrzałem sobie nowe modele oraz co mnie bardziej interesowało motocykle honda.
Nie mogę powiedzieć złego słowa w tym konkretnym przypadku,wszystko profesjonalnie i bardzo miło załatwione, mam nadzieję,ze Pan Grzegorz stara się tak o każdego klienta.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Radex
Dołączył: 20 Lut 2017 Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:17, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie a jak to sie ma jeżeli auto kupiłem w Niemczech i tu tez je mam zameldowane mogę z tą akcją serwisową pojechać do Polskiego salonu ???
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
janusz m.
Dołączył: 29 Sty 2015 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: nowy sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:09, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
wejdź na początek na honda.pl, wpisz swój vin,jeśli wyjdzie ci,że masz napełniacze do wymiany podjedź do najbliższego punktu z listy autoryzowanych przez hondę i ustalisz szczegóły.najpierw należy zamówić części,nie robią tego od ręki.najlepiej osobiście,ale mi udało się zrobić to przez telefon-ale mam ponad 100km do najbliższego oficjalnego dealera.myślę,że jesśli honda zdecydowała się na nieodpłatną wymianę na tak szeroką skalę,to nie ma znaczenia z jakiego rynku auto pochodzenie wliczając usa,bo chyba jest to problem tylko europejski.myślę,że twoje wątpliwości rozwieje rozmowa z serwisem.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Radex
Dołączył: 20 Lut 2017 Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:53, 17 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Tak tez chyba zrobie ponieważ tu gdzie jestem do najbliższego serwisu mam prawie 150km więc wole poczekać i na wakacje umówić się w kraju i przy okazji to zrobić a nie jechać specjalnie 300km
Dam znać jak coś ustalę może komuś się przyda
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
motylanoga
Dołączył: 18 Lis 2015 Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:17, 18 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Radex, to nie ma znaczenia z jakiego rynku jest auto. Moje na przykład ściągnąłem osobiście z Luksemburga. Po podaniu (telefonicznie) VINu auta nikt nawet się nie zapytał skąd pochodzi auto tylko zostałem zaproszony na wymianę feralnego elementu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
maniek
Dołączył: 09 Maj 2015 Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:43, 18 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Witam, ja najpierw sprawdzając czy moje auto wymaga akcji serwisowej na stronie hondy po nr vin wysłałem e mail do serwisu po czym dostałem odpowiedz z potwierdzeniem wymiany i ze zamówią części i skontaktują się ze mną, po ok 2 tyg poinformowano ze części już są i na poniedziałek jestem umówiony na wymianę.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
piter
Dołączył: 22 Cze 2015 Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ząbki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:59, 21 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
I ja też już po wymianie napełniaczy,a dodatkowo i koło pasowe wymienione
Po wpisaniu nr.vin wyskoczyła mi wymiana napełniaczy i coś z kołem pasowym.
Telefon do serwisu honda Matraszek w Markach,prośba od nich o przesłanie skanu dowodu rej,ustalenie terminu wymiany za 2 tygodnie i gotowe
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
motylanoga
Dołączył: 18 Lis 2015 Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:22, 26 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ja już również jestem po wymianie. Co do szczegółów, okazało się że wymieniony został sam nabój poduszki. Jak stwierdził producent, istniało teoretyczne ryzyko, że po aktywowaniu (wybuchu) poduszki sam nabój, delikatnie mówiąc defragmentował się i mógł uszkodzić skórę twarzy lub co gorsza - oko.
Dlatego ponoć ten nabój już się nie rozwala na kawałeczki i ryzyka nie ma.
Zastanowiło mnie tylko to, że na dowód wykonania tej operacji nie dostałem żadnego papierka/dokumentu. U Was też tak było? Uścisk ręki serwisanta, "dziękuję" i "do widzenia"? Gdzieś to w ogóle zostaje odnotowane?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Adam Gnus
Dołączył: 07 Cze 2017 Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:56, 12 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Też jestem po wymianie naboi. Zastanawia mnie tylko jedna sprawa. Czy przy wymianie nie powinno się odpiąć akumulatora ? Po wyjechaniu z serwisu licznik dzienny jaki stacje radiowe "trzymały".
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
piotr77
Dołączył: 23 Kwi 2017 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:51, 12 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Jestem również po wymianie, dostałem informację - wydruk o wykonanej usłudze na kartce A4 i dodatkowo chciałem wpis w książce serwisowej, który zrobili bez problemu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
czay
Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:57, 12 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ja byłem dzisiaj. W książkę mówili, że nie trzeba wpisywać, bo info będzie i tak w systemie. I tak samo ani radio ani licznik km się nie wyzerowały, więc chyba faktycznienie odpinali akumulatora.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
olo99
Dołączył: 20 Maj 2017 Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lodz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:18, 15 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Też jestem po wymianie naboi. Zastanawia mnie tylko jedna sprawa ze zaślepka na kierownicy odstaje z lewej strony, i jest różnica w przerwie miedzy jedną a druga stroną.Pojechałem do salonu a koles mi mówi ze tak musi byc? też tak macie po wymianie tych naboi.Napiszcie bo jak nie to jadę w poniedziałek z reklamacją
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
piotr77
Dołączył: 23 Kwi 2017 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:00, 15 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Z prawej i lewej strony za kołem kierownicy masz dwie śrubki do poduszki wystarczy że je poluzujesz i ustawisz sobie poduszkę centralnie tak jak ci pasuje tez tak miałem przekrzywioną po zmianie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|