Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysztof76
Dołączył: 29 Sty 2015 Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:52, 29 Sty 2015 Temat postu: 2.2 ictdi - dusi sie |
|
|
Witam. Może ktoś przerabiał już taki problem, mianowicie auto w okolicy 1500 do 2000 obr. nie chce przyspieszać a nawet czuć szarpania. Po przekroczeniu około 2100 obr. jest ok. Najbardziej jest to wyczuwalne na wyższych biegach. A jadąc normalnie na wspomnianych obrotach zachowuje się jakby był za duży bieg. Na desce nic się pali, filtr dpf jest usunięty.
Dzieje się to po nagrzaniu silnika, na zimnym jest ok.
Dodam, że po usunięciu dpf tempomat można było włączyć jakiś czas po uruchomieniu silnika, teraz wcale nie można. Może to ma jakiś związek.
Dzieki za wskazówki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzysztof76 dnia Czw 16:49, 29 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:38, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jako czlowiek ciezko doswiadczony dieslem, moge napisac tylko jedno: podstawa jakiejkolwiek wiarygodnej diagnozy jest przynajmniej uzycie skanera diagnostycznego aby odczytac kody bledow. Idealem byloby podlaczenie specjalizowanego komputera diagnostycznego i poza odczytaniem bledow, przegladniecie kluczowach parametrow.
W przypadku nowoczesnego diesla, proba diagnozowania na podstawie tak lakonicznego opisu to jak wrozenie z fusow, poniewaz na takie zachowanie silnika jak opisales, ma wplyw conajmniej kilkanascie czynnikow takich jak: turbosprezarka oraz jej sterowanie, zawor egr, pompa wtryskowa i zaworki zwrotne, filtr i przewody paliwa, szczelnosc ukladu dolotowego ... i chyba z tuzin czujnikow.
Poki co, zanim zrobisz diagnostyke, sprawdz czy w przewodach paliwowych nie ma powietrza a dodatkowo wymien i odpowietrz filtr paliwowy.
Powodzenia i pozdrawiam,
Slawek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Czw 22:41, 29 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Krzysztof76
Dołączył: 29 Sty 2015 Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:37, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Po wymianie filtrow paliwa i powietrza wszystko jest ok.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
wrcfan
Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK / Ostrołęka / Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:40, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
I popraw program po wycięciu, Bo z tego co piszesz to gość od wycięcia DPF nie za bardzo się znał na robocie
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Krzysztof76
Dołączył: 29 Sty 2015 Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:07, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Witam. Dzięki za sugestię. Tak też radzili przy wymianie filtrów, skoro tempomat przestał działać to coś nie jest jak należy. Teraz auto chodzi ok, zastanawiam się czy te błędy programu po usunięciu dpf mają bardzo negatywny wpływ. Czym mogą skutkować? Na desce alarmów nie wyrzuca.
Dostałem namiar na Nałęczów, podobno zajmują się usuwaniem dpf, tylko czy moją wersję programu sprawdzać czy jeździć tak jak jest?
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|