Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mokka
Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:10, 31 Maj 2015 Temat postu: 1000 km przejechane w trasie i brak ogrzewania .. |
|
|
Witam, posiadam problem z ogrzewaniem. Po przejechaniu długich dystansów klimatyzacja nie grzeje przy potencjometrze ustawionym na maks, lecz wieje mocno zimnym powietrzem, chłodzi zaje** ale nie grzeje.. jest mroź w samochodzie. Zrobiłem 1000 km i nie leciało ani przez chwile cieple powietrze, nie mam pojęcia co może być tego przyczyna. Dodam tez ze jestem nowym właścicielem tego auta od 2 miesięcy.
Honda Cr V III 2007 2.2 cdti
Z góry dziękuje !
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
slapas
Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Europejczyk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:32, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Diagnostyka prawde Ci powie. Wydaje mi sie, ze masz trzy mozliwosci:
1. Najprostsza niewymagajaca zaangazowania osobistego a jedynie odpowiedni wklad finansowy --> czyli wizyta w ASO.
2. Druga wymaga znalezienie odpowiedniego specjalisty, "kumatego" diagnosty, ale takiego co bedzie potrafil sie podlaczyc poprzez OBDII do sterownika klimy i odczytac nie tylko kody bledow ale parametry pracy ukladu HVAC.
3. Ta opcja z kolei wymaga poszperania po forach hondy I znalezienia metody autodiagnostyki ukladu klimatyzacji poprzez uzycie kombinacji klawiszy na ponelu sterowania klima a nastepnie odpowiednia interpretacja otrzymanych wynikow. W ten sposob orzymasz informacje, ktory z silownikow czy klapek nawiewu nie dziala wlasciwie. Ta wiedza pozwoli ci zdecydowac, jakie kroki podejmiesz w dalszej kolejnosci.
4. W tym przypadku trzeba wygospodarowac kilka godzin czasu i jeszcze wiecej cierpliwosci, wczesniej pogimnastykowac sieiI uelastycznic cialo a nastepnie zanurkowac pod deske rozdzielcza, gdzie czekaja Cie upojne godziny spedzone na odkrecaniu poszczegolnych silownikow klapek nawiewu i kontrola czy klapki daja sie regulowac bez zaciec oraz czy silniczki dzialaja w przypadku zmian parametrow nawiewu na panelu sterowania. Dodatkowo warto sprawdzic, czy dziala sterowanie zaworu na wezu cieczy chlodzacej w komorze silnika, ktory jest sterowany linka wychodzaca z kabiny.
Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slapas dnia Pon 8:36, 01 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group cbx v1.2 //
Theme created by Sopel &
Programy
|