Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xkris88
Dołączył: 03 Gru 2014 Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:09, 17 Paź 2015 Temat postu: Konserwacja podwozia |
|
|
Witam,
Może ktoś z forumowiczów konserwował podwozie z swojej CRV i podpowie jakich środków używał oraz jak sie zabierał do tej operacji?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adam0729
Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:22, 18 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Witam ja teraz konserwowałem środkiem Blachogum a do zabezpieczenia ognisk rdzy użyłem Brunox -środek na rdzę który z nią reaguje i wiąże ją.
pościągałem nadkola ,nakładki na błotnikach ,progi i z tyłu plastik osłaniający rurki wlewu paliwa.
Wszystko się fajnie demontuje ale trzeba dobrze patrzeć.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Jarek
Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:49, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
na stalowe elementy najlepszy hammerait, naprawdę dobrze trzyma, na malowaną powłokę jakaś farba do ocynku / bo przecież trzeba szczotką wydrzeć rdzę/, po malowaniu środkami do konserwacji podwozia typu Boll musiałem poprawiać, bo na zgrzewach ponownie wyszło. Zapewniam, że jest co robić pod autem.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Dołączył: 15 Paź 2012 Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 1:07, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Chciałbym zapytać co trzeba zdemontować żeby móc zakonserwować od środka progi w CRV II generacji?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
grammer
Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:57, 19 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nic nie trzeba demontować, tam są w profilach takie gumowe zaslepki, na całej długości, wyciągasz je i ładujesz np. APP F400 Profil.
Post został pochwalony 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Dołączył: 15 Paź 2012 Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:53, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
dzięki! Jak tylko się cieplej zrobi to się tym zajmę! Jeszcze mam takie pytanie dotyczące środka do konserwacji profili. Czy są jakieś specjalne środki do profili które wcześniej nie były konserwowane i istnieje duże prawdopodobieństwo że wewnątrz są ogniska korozji?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez batagur dnia Pon 0:55, 21 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
grammer
Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:17, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Przepraszam że tak późno odpisuje, jeśli kolega jeszcze nie konserwował to odpowiadam, jest taki profesjonalny środek Fertan z firmy Anglocars, dość drogi ale wydajny i skuteczny. Po resztę odsyłam do Google.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grammer dnia Sob 20:23, 02 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
batagur
Dołączył: 15 Paź 2012 Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 2:05, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ok dziękuję, za profile zamknięte wezmę się jak się trochę cieplej zrobi. Przed zimą zrobiłem kompleksowo podwozie i ścianę grodziową
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|